Miten ihmeessä saan pojan lopettamaan käden laittamisen housuihin? Tuntuu, että se on lapselle tapa hakea turvaa eri tilanteissa.
On jo tokalla ja ollaan puhuttu tästä hänen kanssa. Ollaan kerrottu, että siinä ei ole mitään väärää ja niin saa olla omissa oloissaan, mutta muiden ihmisten seurassa se ei ole kovin hyvää käytöstä. Silti se käsi sinne aina eksyy, kotona nykyään ehkä harvemmin, mutta silti vielä usein joutuu tästä sanomaan. Mutta huomaan, että jos ollaan menossa lääkäriin tai hammaslääkäriin tai muualle jännittävään paikkaan, tuo tapahtuu aina. Ja vaikka se hetkeksi ottaa käden pois, pian se on siellä uudestaan. Koulussa olen opelle sanonut, että jos vain huomaa niin saa muistuttaa. Jotenkin ihan hirmu kiusallinen ongelma ja mä koen, että tätä on tosi vaikea kitkeä pois. Onko teillä muilla ollut vastaavaa? Mä voin sen verran paljastaa, että meillä tuli miehen kanssa ero vähän aikaa sitten ja olen huomannut, että eron jälkeen tää on vain lisääntynyt, jotain pitäisi kuitenkin keksiä.
Kommentit (26)
Anna olla, mitä enemmän asiaan kiinnittää huomiota, sitä enemmän sitä tapahtuu.
Parempi noin kuin, että olisi kädet sinun tai jonkun tutun pöksyissä. Niihin pöksyihin pääsy pitää ansaita.
Vierailija kirjoitti:
Parempi noin kuin, että olisi kädet sinun tai jonkun pöksyissä. Niihin pöksyihin pääsy pitää ansaita.
Tytön*
Tarkoitatko näin:
https://www.laineygossip.com/Tom-Hardy-warms-his-hands-in-his-pants-whi…
Sons of Anarchyssa on yksi hahmo, Chucky, jonka kohdalla pakonomainen käsien hakeutuminen housuihin ratkaistaan julmasti amputoimalla sormet. Siihen on silti joku lääkekin olemassa.
Mikäs virus sillä siellä alapäässä on?