Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annan kaikille lisämiinusta, jotka itkevät "miksi alapukkuja"?

Vierailija
08.11.2014 |

tv. sadistinen av-mamma

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukku.

Vierailija
2/16 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muukin minun lisäkseni! Miksi alapeukku? -viesteissä scrollaan yleensä takaisin alapeukuttamaan sekä alkuperäistä viestiä että sitä ruikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää. Joskus on aiheellista kysyä perusteluja. Esim joku kyseli onko Vaahteramäen Eemeli ollut olemassa ja sai asiallisia vastauksia (että hahmo perustuu Astrid Lingrenin isään ja setään) ja nämä vastaukset saivat alapeukkuja. On ihan aiheellista ihmetellä miksi. Onko joku sitä mieltä että ei perustu (?), vai onko huono juttu että perustuu, ei niitä alapeukkuja voi ymmärtää ilman selityksiä ja keskustelupalstalla kai voi odottaa keskusteluakin. Sain toki vastauksia että alapeukuttajat paheksuivat moisen adhd-henkilön tuloa myöhemmin isäksi ja saaneen luottamustehtävän kotipaikkakunnallaan. En todellakaan olisi osannut lukea sitä pelkästä peukusta eikä mielikuvitukseni riittänyt moiseen tulkintaan.

Vierailija
4/16 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, miksi alapeukutatte avaustani?

Ap

Vierailija
5/16 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 15:46"]tv. sadistinen av-mamma
[/quote] ollaan huomattu. Helpompaahan se onkin kuin perustelujen kertominen ( niistähän voi saada vaikka alapeukkuja)

Vierailija
6/16 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suurin saamani alapeukkumäärä oli viestille, jossa kerroin vanhan eurooppalaisen teollisuusmaan kansalaisten saaneen Suomen kansalaisuudenkin sillä perusteella, että perheen isoisä oli suomalainen. Kukaan perheestä ei ollut koskaan edes käynyt Suomessa ja passi haluttiin sillä perusteella, että maailmalla on sitten yksi konsuli enemmän auttamassa, jos joutuu pulaan.

Ilmeisesti alapeukut kohdistuivat juttuni sisältöön, eikä siihen, että minä kerroin lehdessä noin lukeneen.

Vierailija
7/16 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kysyn ihan sen takia, että haluan tietää, jos perusteluni on virheellinen tms.

Vierailija
8/16 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapukutan avausta

Vierailija
9/16 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä täytyy sanoa että minuakin nyppii ainaiset alapeukut, kun ei kerrota mikä nyt taas on vialla. Tai ei yksittäiset, mutta kun niitä näyttää kertyvän eikä kukaan perustele, että voisin sanoa vastaukseni jos on ymmärretty viestini jotenkin väärin.

Mahtaakohan ap:kin nyt valittaa minusta kun tuossa juuri kyselin alapeukkujen syitä. Mutta eipä ole halua siellä vastata, mutta kyllä erillisen viestin viitsii kirjoittaa...

Vierailija
10/16 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, jos saan alapeukun, on viesti kolahtanut, parempi että huomataan. Ellei kukaan regoi, onpa tylsää. Sen kun jakelet miinuksia, minä kiitän.

Vierailija
11/16 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä että jos kyseessä on ihan sellainen mielipideasia, ja näytän olevan aika usein se ainoa ketjussa jolle kertyy alapeukkuja, eikä näytä olevan mitään logiikkaa jos muiden vastauksiin vertaa...

Esim. tuo koulutusketju. Elämänkoulu saa pointseja, ilmeisesti sitten "huumoria jossa vittuillaan elämänkoululaisille", ja muuten syrjäytynyt saa alapeukkua.

Vierailija
12/16 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kysyin tyyliin kuoritteko salaattikurkut ja kauhesti alapeukkuja tuli ;D

Vierailija
13/16 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein sadistinen :D Olet tyypillinen alapeukuttaja joka kuvittelee pelkällä alapeukulla olevan suuriakin vaikutuksia. Koko alapeukutuksen ongelmahan on just se, että ei sillä oikein ole mitään vaikutusta kun se ei kerro mitään.

Vierailija
14/16 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ap koskaan ajatellut, että voisit sanallisesti selittää, miksi olet alapeukuttanut, jos joku sitä kysyy? Musta välillä jotkut alapeukutukset ovat outoja. Ei niistä ymmärrä, tarkoittaako se "fakta on väärin", "olen eri mieltä", "huonosti argumentoitu", "kommentin äänensävy on ikävä" vai mistä on kyse.

Vierailija
15/16 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:16"]

Et ole ap koskaan ajatellut, että voisit sanallisesti selittää, miksi olet alapeukuttanut, jos joku sitä kysyy? Musta välillä jotkut alapeukutukset ovat outoja. Ei niistä ymmärrä, tarkoittaako se "fakta on väärin", "olen eri mieltä", "huonosti argumentoitu", "kommentin äänensävy on ikävä" vai mistä on kyse.

[/quote]

Tai sitten se vaan tarkoittaa että jollakulla on niin huono päivä että pitää alapukuttaa kaikkea tai vahinkopukutus.. mitä väliä

Vierailija
16/16 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:16"]

[/quote]

Tai sitten se vaan tarkoittaa että jollakulla on niin huono päivä että pitää alapukuttaa kaikkea tai vahinkopukutus.. mitä väliä

[/quote]

No just se, koko alapeukun ainut todellinen funktio on se, että peukuttaja voi purkaa siihen omaa oloaan. Mitään viestiä peukuttajan oman pään ulkopuolelle sillä ei voi lähettää, koska alapeukulla voi olla niin monta syytä/tarkoitusta.

ohis