Esiintyjä (musiikki), josta 'kuuluu' pitää, mutta et pidä?
Kommentit (80)
R&B kokonaan, siis kaikki uudempi. Koko suomalainen iskelmägenre. Mutten tiennyt, että "kuuluisi" pitää jostakin...
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:55"]
Kuka tai mikä on tämä taho, joka ap:n mukaan 'määrää' mistä kenenkin tulisi pitää? Kun en ole tällaiseen ikinä itse törmännyt.
[/quote]
AV-raati on se taho, tottakai.
Coldplay, periaatteessa kaikki ok, mutta kuitenkin se jollotus ärsyttää. Tätä ei tiedä kuin mieheni.
Kaikki 60-, 70-, 80-, 90-, 2000-, 2010-lukujen populaarimusiikki. Sontaa läpeensä. (Vanhempi musa on ok, sekä klassinen musiikki läpi historian aina nykypäivään saakka. Sekä jotkut vähemmän suositut genret tuolta "surkealta" aikakaudelta)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 15:29"]Coldplay, periaatteessa kaikki ok, mutta kuitenkin se jollotus ärsyttää. Tätä ei tiedä kuin mieheni.
[/quote] Sama! Ymmärrän kyllä hyvin miksi arvostetaan ja kuinka on hyvin tehtyä ja henkevää ja sanoituksetkin tehty huolella. Mutta voi että omaan korvaan on kuin kissaa kiusattaisiin! Pelkkää naukunaa ja vonkunaa!
Vanhoista yhtyeistä en ole koskaan ymmärtänyt Genesiksen, Clashin ja Pínk Floydin suosiota, etenkin kriitikkojen suosikkeja. U2 on yliarvostettu. Kotimaisista Kari Tapio, Katri Helena ja Cheek.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 15:03"]Ap selventää, että radiokanavat määrittelevät mitä kansa joutuu kuuntelemaan ja joka on siis suosittua musiikkia. Et pysty kauan radiota auki pitämään ilnan että sieltä tulee näitä inhokkeja, joita minulle ovat mm. Vartiainen, Kaija Koo, Anna Puu, Haloo Helsinki ja Chisu, joka onkin onneksi nykyisin vähemmän äänessä.
Kunnollinen radiokanava kunnollisine juontajineen puuttuu.
[/quote] Kokeilepa YLE Xtreämiä tai jos kuuntelet netin kautta niin BBC:tä tms.
[/quote]
kuuntelisin vaan kun ei kuulu joka paikassa toi xtreme. saati bassoradiot ynnämuut.
itse en voi sietää chisua ja loiria.
t. eri kuin aiempi kommentoija
Anna Abreu,Jenni Vartiainen,Britney, beonce.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 15:03"]
Kunnollinen radiokanava kunnollisine juontajineen puuttuu.
[/quote]
No eikä puutu. Kuuntele sinäkin Radio Helsinkiä! Eivät soita yhtäkään luettelemistasi artisteista/bändeistä ainakaan säännöllisesti. Paitsi Paskalista-ohjelmassa, jonka ideana on soittaa huonoa musiikkia.
Kanavan nettistream kuuluu missä päin Suomea/maailmaa tahansa:
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 15:17"]Elastinen & Arttu Wiskari. Aina kun avaa radion sieltä tulee joko se karsea Naurava kulkuri tai Sirpa-rallatus.
[/quote]
Kumpaakaan en ole koskaan kuullut. Radiossa on useita kanavia.
Kaikki Vain elämää -ohjelmassa esiintyneet. Plääh! Hiipuvia tähtiä monet, joutaisivat jo eläkkeelle.
Enpä ole milloinkaan kokenyt, että ketjussa mainituista kuuluisi pitää.
Van Taireksön, Iisakki Elliot, Ropin ja muut teinien suosimat 'artistit' ja bändit. Ällöttää.
T. Teini itsekin
Cheek, Haloo Helsinki, Kasmir, Jenni Vartiainen, Elokuu.
En oo koskaan pitänyt Michael Jacksonista.
Cheek, Loiri, Beyoncé, Rihanna, Kanye West, Coldplay, Juha Tapio jne, U2, Red Hot Chili Peppers, Elvis, Irina. Mun ystävä kerran muuten loukkaantui mulle tosi pahasti, kun sanoin, etten pidä Irinan musiikista.
Löirin ärinät.