Te muut jotka palstailette tähän aikaan, mikä teidän työtilanne on?
Ite oon just saikulla viimeistä päivää. Huomenna taas töihin raahautuminen ja palstailun lopettaminen, toivottavasti.
Kommentit (76)
Etäopiskelen, ja samalla tulee vilkuiltua palstaa, kun tässä koneella kuitenkin olen päivät pitkät.
Töissä kaupungilla ja kokouksessa. Pohditaan mitkä suojatiet maalataan ensi kesänä pride-väreihin. Istuttu jo aamu kahdeksasta asti.
Vierailija kirjoitti:
Töissä, on vain hyvin paljon aikaa täällä tehdä kaikkea omaakin.
Myös minulla. Onnekseni alkupäivä löysää. Palkka ei kummoinen, mutta mulle tämä sopii, ei tunnu aina oikein työltäkään. Olisi huomattavasti tylsempää ilman av:ta.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä palaverissa. Sokeria on munkkipossusta suupielet täynnä.
Nyt iski kateus!
Työtön olen.
Viimeksi toukokuussa pääsin edes työhaastatteluun :( Inhoan työttömänä oloa.
Työtön vähän yli vuoden. Enpä ole vaivautunut haastatteluun, hakemisesta puhumattakaan. Sen verran tympeä kokemus oli edellinen työpaikka.
Oma yritys, eilen töitä 21 saakka, tänään työskentelin 8-12:30, nyt pidän pitkää lounastaukoa.
Vääntäydyn kohta taas töihin.
Pidän lounastaukoa. Kohta menen salille ja siitä jatkan töitä muutaman tunnin.
Oon töissä ja multitaskaaja. Palstailen työn ohessa, kurkin siis kun odottelen. Useampi näyttö käytössä
Pienen lapsen kanssa kotona, nyt on päikkäreillä ja juon tässä päiväkahvia rauhassa. Vuodenvaihteen jälkeen paluu palkkatöihin edessä.
Olen töissä työnhakijana paikallisessa TE-toimistossa. Ollut kokoaikaisena jo vuodesta 2012. Ensi vuonna vietän 10-vuotistaiteilijajuhlaa.