Te muut jotka palstailette tähän aikaan, mikä teidän työtilanne on?
Ite oon just saikulla viimeistä päivää. Huomenna taas töihin raahautuminen ja palstailun lopettaminen, toivottavasti.
Kommentit (76)
Tällä hetkellä palaverissa. Sokeria on munkkipossusta suupielet täynnä.
Tutkijan työssä. Määritän siis itse työskentelyni kellonajat.
Töissä. Alkaa semitärkeä palaveri alle 5 min. päästä. Tyhjennän tässä päätä, aamupäivä oli sen verran kaoottinen. Oho, 3 min. palaveriin, pitääpä lopettaa tää tähän. Bye!
Olen yrittäjä ja teen töitä iltapainotteisesti koska en ole aamuihminen. Kohta suihkuun ja vaatteet päälle!
Lapsi kuumeessa. Välillä neulon ja selailen palstaa.
"Töissä", kohta alkaa terveysvaliokunnan kokous.
Vuorotyö, tunnin päästä alkaa iltavuoro.
Nollatuntisopparilla yhdeksättä vuotta. Hyppään kun käsketään eikä voi suunnitella mitään.
Töissä valvomossa. Tulee trollattua yleensä koko työpäivä. Kuluu aika sillai mukavammin.
Etätöissä. Jossain vaiheessa etätöiden alettua tuli hengailtua täällä enemmän. Sitten tuli totaalikyllästyminen palstailuun ja työ alko taas tuntumaan mielekkäämmältä. Nyt käyn enää harvoin.
Pakkopaidassa. Hoitaja naputtelee mitä sanelen.
Töissä. Korona vei työt/asiakkaat ja lähinnä odottelen koska joku sattuisi tulemaan. Hiljaista on vielä toistaiseksi, ehkä joulua kohden vilkastuu.
Vakkarityössä jo 14 vuotta. Nyt vietän viimeistä kesälomaviikkoa. Maanantaina töihin.
Välitunti taas. Kahvia ja palstaa. Työt jatkuu kun oppilaat tulee luokkaan.
Maanantaina alkoi joululoma, alkuvuosi ollut hektisempi koronan takia.
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijahommissa töissä. Välillä käyn pitämässä täällä muutaman minuutin mikrotaukoja, en mä montaa tuntia putkeen jaksa keskittyä ajatustöihin ilman taukoja. Tulosta kuitenkin syntyy joka päivä.
Sama. On se ja sama tuijotanko palstaa vai työnäyttöä kun ajatus jumittaa. Työni on sellaista mikä vaatii paljon harkintaa ja pyörittelyä ennen toimenpiteitä. Päinvastoin hetken johonkin muuhun keskittyminen vapauttaa ja virkistää ajattelua. Asiat etenevät ja se on tärkeintä.
Kirjaston koneella trollaan kun ei oo omaa konetta : (
Oon töissä. Työstäni joku 90% on sohvalla makoilua ja sometusta. Neulon tässä kyllä samalla ja kohta keitän kahvia.