Miehet,mitä mieltä olette ejakuloivasta naisesta?
Kommentit (27)
Ihanaa, haluan juoda raikkaita pillunesteitä.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:35"]
"Ja tosiaan kommenttini taidoista oli ihan asiallinen, en usko että perus kanittelulla ja räpläämisellä tuota saa aikaiseksi:)"
Kommenttisi kohdistettuna minuun ei ole asiallinen, koska et taidoistani mitään tiedä.
[/quote]
Ok, jos jokainen nainen pystyy ejakuloimaan (kuten yhdessä viestissä sanottiin; hyvän miehen kanssa) niin sitten vaimossasi on vikaa?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:14"]
Totaalinen yööök ! Mies
[/quote]
Mies ei kirjoittaisi näin, mies ilmaisisi asian toisin. Busted.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 13:48"]Jokainen nainen osaa ejakuloida ja pystyy siihen.
[/quote]Niin minäkin uskon :) Mulla on ollut miehiä monta ja oon aina nauttinut seksistä ja saanut orgasmeja, mutta nykyisen mieheni kanssa ejakuloin... Hän vaan osaa tehdä näppärillä sormillaan sellaisia taikoja, että ruiskahtaa! Ja tuntuu ihan hullun hyvältä. Mies nauttii itsekin siitä, kun konkreettisesti näkee kun tulen... vaikka tulen muutenkin aika näkyvästi :D
[/quote]
Kyllä jokainen oikeasti siihen pystyy. Joillakin siinä vaan menee todella, todella pitkään ja joillakin vähemmän aikaa. Pitää vain osata tehdä kaikki oikeat temput ja niidenkin opettelmisessa menee aikaa. Mutta jokainen nainen pystyy siihen.
"jos jokainen nainen pystyy ejakuloimaan (kuten yhdessä viestissä sanottiin; hyvän miehen kanssa) "
Siitä sinun kannattaa keskustella sen kanssa, joka sen kirjoittikin. Minä en sitä kirjoittanut.
"niin sitten vaimossasi on vikaa?"
En minä niin sanoisi.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:04"]
Kertokaa!
[/quote]
Minulle kelpaa vain ejakuloiva nainen. Se on NIIN seksikästä kun nainen ejakuloi että ei toista
"Ja tosiaan kommenttini taidoista oli ihan asiallinen, en usko että perus kanittelulla ja räpläämisellä tuota saa aikaiseksi:)"
Kommenttisi kohdistettuna minuun ei ole asiallinen, koska et taidoistani mitään tiedä.