Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet,mitä mieltä olette ejakuloivasta naisesta?

Vierailija
08.11.2014 |

Kertokaa!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

T. 31v komea rikas mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:33"]Hyi.

T. 31v komea rikas mies.
[/quote]
Perustelut?

Vierailija
4/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole sellaista koskaan kohdannut. Riippuu kai tilanteesta. Jos nainen vaikkapa bussissa tai kaupan jonossa yht'äkkiä muina naisina ejakuloisi, katsoisin varmaan hetken viistoon sellaista. Jos en olisi missään lähettyvilläkään, tuskin asiaa viitsisin sen pidempään pohtia. Esim. jos lukisin asiasta lehden uutissivuilta: "Nainen ejakuloinut Lonttisissa". Ei varmaan minua pahemmin liikuttaisi. 

Vierailija
5/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakastettuni on tosi ylpeä kun saa mut ejakuloimaan:) Tosin silloin kun olemme 69:ssä ja saa mehut kasvoilleen vähän naureskelee mutta on tohkeissaan.

Vierailija
6/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 13:06"]En tiedä, en ole sellaista koskaan kohdannut. Riippuu kai tilanteesta. Jos nainen vaikkapa bussissa tai kaupan jonossa yht'äkkiä muina naisina ejakuloisi, katsoisin varmaan hetken viistoon sellaista. Jos en olisi missään lähettyvilläkään, tuskin asiaa viitsisin sen pidempään pohtia. Esim. jos lukisin asiasta lehden uutissivuilta: "Nainen ejakuloinut Lonttisissa". Ei varmaan minua pahemmin liikuttaisi. 
[/quote]

Mitä helvettiä? Tiedätkö yhtään mistä on kyse?

Vierailija
7/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIIHOTTAVAA!

t. kaikki miehet

Vierailija
8/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.

Vierailija
9/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa. 

Vierailija
10/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:X

Vierailija
11/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä helvettiä? Tiedätkö yhtään mistä on kyse?"

Ejakulaatio = laukeaminen, jossa mälli lentää. Menikö oikein? #5

Edelleenkin sanon, että riippuu tilanteesta milloin naiselta mälli lentää, miten suhtautuisin. Tuskinpa suuremmin välittäisin, ellen sattuisi olemaan lähettyvillä.

Vierailija
12/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 13:14"]

"Mitä helvettiä? Tiedätkö yhtään mistä on kyse?"

Ejakulaatio = laukeaminen, jossa mälli lentää. Menikö oikein? #5

Edelleenkin sanon, että riippuu tilanteesta milloin naiselta mälli lentää, miten suhtautuisin. Tuskinpa suuremmin välittäisin, ellen sattuisi olemaan lähettyvillä.

[/quote]

Laukeatko itse kovinkin helposti bussissa tai kaupan jonossa? Sulla on sitten varmaan joku seksuaalinen ongelma;)

Ejakulaatio tapahtuu kun nainen rakastellessa tai masturboidessa kiihottuu kovasti (erityisesti g-pisteen kiihotuksesta) ja purskauttaa nestettä. Ei siis ole sama esim kuin orgasmi vaikka joskus tuleekin samaan aikaan.

Ehkä sitten selviää sinullekin kun pääset naisen kanssa sänkyyn;D

Vierailija
13/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tykkää että joku kusee sänkyyn, siinähän menee patjat pilalle. Eli ei jatkoon.

Vierailija
14/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laukeatko itse kovinkin helposti bussissa tai kaupan jonossa? Sulla on sitten varmaan joku seksuaalinen ongelma;)"

En ole kokeillut kuinka helppoa laukeaminen tuollaisissa tilanteissa olisi, mutta en pidä myöskään sopivana sellaista ruveta kokeilemaan. Kysymyksesi jää vastauksetta  #5, #12

"Ejakulaatio tapahtuu kun nainen rakastellessa tai masturboidessa kiihottuu kovasti "

Tuo on sinun lisäyksesi. Avaaja ei rajannut tilannetta mitenkään. Jos käsität hänen puhuneen ejakulaatiosta vain seksiin liittyvissä tilanteissa, voit niin halutessasi käsittää. Minä vastasin hänen kysymykseensä lisäämättä siihen mitään rajauksia omalta puoleltani.

"Ei siis ole sama esim kuin orgasmi vaikka joskus tuleekin samaan aikaan."

En ole tätä väittänytkään, kuten huomaat #12

"Ehkä sitten selviää sinullekin kun pääset naisen kanssa sänkyyn;D"

Olen ollut jo. Kaksi lastakin on. Minulleko selviäisi sängyssä vasta, että orgasmi ja ejakulaatio ovat kaksi eri asiaa? Miten sinä sen selität, jos rakastelen naisen kanssa joka ylipäätään ei ejakuloi, niin miten minulle voisi sellaisen naisen kanssa selvitä ejakulaatiosta mitään?

Vierailija
15/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen osaa ejakuloida ja pystyy siihen.

Vierailija
16/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 13:38"]

"Laukeatko itse kovinkin helposti bussissa tai kaupan jonossa? Sulla on sitten varmaan joku seksuaalinen ongelma;)"

En ole kokeillut kuinka helppoa laukeaminen tuollaisissa tilanteissa olisi, mutta en pidä myöskään sopivana sellaista ruveta kokeilemaan. Kysymyksesi jää vastauksetta  #5, #12

"Ejakulaatio tapahtuu kun nainen rakastellessa tai masturboidessa kiihottuu kovasti "

Tuo on sinun lisäyksesi. Avaaja ei rajannut tilannetta mitenkään. Jos käsität hänen puhuneen ejakulaatiosta vain seksiin liittyvissä tilanteissa, voit niin halutessasi käsittää. Minä vastasin hänen kysymykseensä lisäämättä siihen mitään rajauksia omalta puoleltani.

"Ei siis ole sama esim kuin orgasmi vaikka joskus tuleekin samaan aikaan."

En ole tätä väittänytkään, kuten huomaat #12

"Ehkä sitten selviää sinullekin kun pääset naisen kanssa sänkyyn;D"

Olen ollut jo. Kaksi lastakin on. Minulleko selviäisi sängyssä vasta, että orgasmi ja ejakulaatio ovat kaksi eri asiaa? Miten sinä sen selität, jos rakastelen naisen kanssa joka ylipäätään ei ejakuloi, niin miten minulle voisi sellaisen naisen kanssa selvitä ejakulaatiosta mitään?

[/quote]

Etkö juuri itse mietiskellyt tilannetta jossa nainen laukeaa bussissa tms?? Osoitti vaan niin totaalista tietämättömyyttä asiasta....

Riippuu kai tilanteesta. Jos nainen vaikkapa bussissa tai kaupan jonossa yht'äkkiä muina naisina ejakuloisi, katsoisin varmaan hetken viistoon sellaista

Niin, no ehkä pääset joskus nauttimaan naisesta joka ejakuloi;) Mutta se kyllä vaatii mieheltä erinomaisia rakaselutaitoja, ehkä vaimosi ei siksi ejakuloikaan...

Vierailija
17/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etkö juuri itse mietiskellyt tilannetta jossa nainen laukeaa bussissa tms??"

Juu, kyllä se oli minun vastaukseni ketjun otsikossa esitettyyn kysymykseen. 

"Osoitti vaan niin totaalista tietämättömyyttä asiasta...."

Mielenkiintoista. Olet siis aivan varma, että nainen ei voisi kuvailemassani tilanteessa ejakuloida? Liittyykö se todellakin vain rakastelun ja masturboinnin yhteydessä tapahtuvaan kiihottumiseen? Muuhun seksuaaliseen kiihoittuneisuuteen se ei naisella voi liittyä? Siinä näyttäisi siis olevan miehellä ja naisella ero, sillä mies voi ejakuloida unissaankin masturboimatta tai rakastelemaatta. Ilmeisesti siis esim. bussissa nukkuva nainen ei voi ejakuloida ja mietiskelyni oli osoitti totaalista tietämättömyyttä naisen kiihoittumisesta ja sen seurauksista.

"no ehkä pääset joskus nauttimaan naisesta joka ejakuloi;)"

Onko se jotenkin nautinnollisempaa, kuin ejakuloimattoman kanssa? Miksi?

"se kyllä vaatii mieheltä erinomaisia rakaselutaitoja, ehkä vaimosi ei siksi ejakuloikaan"

Kova into sinulla on piikitellä minun suuntaani. Loukkasiko tapani vastata sinun käsittämääsi laajemmin otsikon kysymykseen sinua jotenkin, vai miten asenteesi minua kohtaan selittyy? Ei se oikein normaalilta suhtautumiselta toisiin vaikuta.

Vierailija
18/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen yööök !

Mies

Vierailija
19/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:03"]

"Etkö juuri itse mietiskellyt tilannetta jossa nainen laukeaa bussissa tms??"

Juu, kyllä se oli minun vastaukseni ketjun otsikossa esitettyyn kysymykseen. 

"Osoitti vaan niin totaalista tietämättömyyttä asiasta...."

Mielenkiintoista. Olet siis aivan varma, että nainen ei voisi kuvailemassani tilanteessa ejakuloida? Liittyykö se todellakin vain rakastelun ja masturboinnin yhteydessä tapahtuvaan kiihottumiseen? Muuhun seksuaaliseen kiihoittuneisuuteen se ei naisella voi liittyä? Siinä näyttäisi siis olevan miehellä ja naisella ero, sillä mies voi ejakuloida unissaankin masturboimatta tai rakastelemaatta. Ilmeisesti siis esim. bussissa nukkuva nainen ei voi ejakuloida ja mietiskelyni oli osoitti totaalista tietämättömyyttä naisen kiihoittumisesta ja sen seurauksista.

"no ehkä pääset joskus nauttimaan naisesta joka ejakuloi;)"

Onko se jotenkin nautinnollisempaa, kuin ejakuloimattoman kanssa? Miksi?

"se kyllä vaatii mieheltä erinomaisia rakaselutaitoja, ehkä vaimosi ei siksi ejakuloikaan"

Kova into sinulla on piikitellä minun suuntaani. Loukkasiko tapani vastata sinun käsittämääsi laajemmin otsikon kysymykseen sinua jotenkin, vai miten asenteesi minua kohtaan selittyy? Ei se oikein normaalilta suhtautumiselta toisiin vaikuta.

[/quote]

Unissaan joo voi ejakuloida tai saada orgasmeja mutta aika marginaalinen naisryhmä kiihottuu bussikyydistä tai ruokaostoksista:) Eli saat varmaan odottaa kauan tuollaista tapahtumaa...

En tiedä, ainakin oman rakastettuni mielestä seksi nousi potenssiin 100 kun sai minut ejakuloimaan... Eli monille miehille se on jonkinlainen ylpeydenaihe kun saa naisen näin erityisellä tavalla osoittamaan nautintonsa. Ja tosiaan kommenttini taidoista oli ihan asiallinen, en usko että perus kanittelulla ja räpläämisellä tuota saa aikaiseksi:) Tosin ei ole kokemusta huonoista rakastajista joten en mene vannomaan.

Vierailija
20/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 13:48"]Jokainen nainen osaa ejakuloida ja pystyy siihen.
[/quote]Niin minäkin uskon :) Mulla on ollut miehiä monta ja oon aina nauttinut seksistä ja saanut orgasmeja, mutta nykyisen mieheni kanssa ejakuloin... Hän vaan osaa tehdä näppärillä sormillaan sellaisia taikoja, että ruiskahtaa! Ja tuntuu ihan hullun hyvältä. Mies nauttii itsekin siitä, kun konkreettisesti näkee kun tulen... vaikka tulen muutenkin aika näkyvästi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme