Aion laittaa maskin kasvoilleni jatkossakin aina mennessäni ruokakauppaan
Eipähän tarvitse ainakaan katsoa peiliin miltä näyttää. Kaikki finnit jää sopivasti piiloon maskin taakse. Tähän kun vielä yhdistää pipon niin saa hiuksetkin piiloon.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laita saman tien sellaista koko vartalon peittävää kaapua, jossa on kasvojen kohdalla ritilät, joiden läpi voi hengittää? Sellainen joita Talibanin naiset ovat käyttäneet.
Viihtyisin sellaisessa. Mutta uskontoaan en kannata missään nimessä.
Saahan niitä ostaa ilman mitään uskontojakin. Itse tilasin egyptiläiseltä naiselta mittojeni mukaisen juhlamekon eBayn kautta. Toki hintaan tuli tulli, mutta minulla on jo kuudetta vuotta käytössä oleva mekko.
Mutta jos käyttäisi burk-haa, vaikka ei ole *sl*minuskoinen, sehän olisi kulttuurista omimista. Hyihyi. Ei niin saa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laita saman tien sellaista koko vartalon peittävää kaapua, jossa on kasvojen kohdalla ritilät, joiden läpi voi hengittää? Sellainen joita Talibanin naiset ovat käyttäneet.
Viihtyisin sellaisessa. Mutta uskontoaan en kannata missään nimessä.
Saahan niitä ostaa ilman mitään uskontojakin. Itse tilasin egyptiläiseltä naiselta mittojeni mukaisen juhlamekon eBayn kautta. Toki hintaan tuli tulli, mutta minulla on jo kuudetta vuotta käytössä oleva mekko.
Mutta jos käyttäisi burk-haa, vaikka ei ole *sl*minuskoinen, sehän olisi kulttuurista omimista. Hyihyi. Ei niin saa tehdä.
Ei hihallinen pitkä mekko ole mikään kulttuurillisen omimisen muoto, se on hihallinen pitkä mekko.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin aion käyttää jatkossa ihan sen takia että maskittomat häpeäisivät. Eihän se virus mihkään kadonnut ole ja maskillisena teen oman osuuteni leviämisen estämiseksi. Maskittomat saavat hävetä kun eivät tee omaa osuttaan ja vaarantavat kaupan henkilökunnan.
Kyllä kyllä, myötähäpeää tunnemme nähdessämme maskinaamasi.
Vierailija kirjoitti:
Maskiton kirjoitti:
Kävin juuri pari aamua sitten tk:ssa ilman maskia, toki käytin käsidesiä ja pidin pitkän turvavälin muihin odotustilassa. Arvatkaa, kuinka moni maski päässä istuvista muisti käyttää käsidesiä? (0)
Arvatkaa, kuinka moni maski päässä istuvista yski ja köhi, niin, että maski lepatti? (2)
Näytteenotossa sain kyllä todella ylimielistä palvelua. Varmaankin sen takia, että julkesin hengittää raitista ilmaa...
Haluatko tosissaan aiheuttaa terveyskeskuksessa jollekkin huonosta immuunipuolustuksesta kärsivälle jonkun taudin koronasta puhumattakaan? Siellä joutuu käymään myös hyvinkin sairaita ihmisiä lääkärin vastaanotolla ja kokeissa. Maskin käyttö terveyspalveluissa on tärkeätä tämän takia, se suositus tuskin poistuu vielä aikoihin.
No kuule ne immuunipuutteiset ovat olleet keskuudessamme ja siellä terveyskeskuksissakin jo kauan ennenkin kuin kenenkään missään odotettiin käyttävän mitään maskeja ja yhtä lailla voineet siis saada sillonkin "jonkun taudin".
maskit käyttäjät on mielisairaita pitääkö sinne maatilaa soitaa että lampaita on karannut