Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ralli / formulat, kiinnostaako?

Vierailija
22.04.2023 |

Noi on niin ajasta jääneistä ilmiöitä että kuka ihme noita enää seuraa? Iltalehdessä jatkuvasti juttu kuskeista, riittääkö oikeasti ihmisillä kiinnostus? Vaikea uskoa. Miksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, puoliso seuraa. Sen verran haluaisin tukea puolison kiinnostusta, että haluaisin joskus varata meille formulamatkan, jotta pääsisi paikan päälle seuraamaan.

Vierailija
2/11 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rallit kiinnostaa, formulat eivät erityisemmin. 

Itse olen lapsesta asti ollut mukana ralleissa, kun isäni oli niissä touhuissa .Sieltä sain parhaan autoiluun liittyvän opin " Rallia ajetaan vain ralliautoilla ja suljetuilla teillä". 

Kai juuri siksi, että lapsesta asti on istutettu tämä kiinnostus. Samoin isäni on istuttanut minuun kiinnostuksen luonnossa kulkemiseen, matkustamiseen, lukemiseen ja historiaan sekä ruuan laittoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta, puoliso seuraa. Sen verran haluaisin tukea puolison kiinnostusta, että haluaisin joskus varata meille formulamatkan, jotta pääsisi paikan päälle seuraamaan.

ai puolisollasi on seuraa... haluatko sinäkin vaikka useamminkin?

Vierailija
4/11 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes ainoita lajeja enää missä suomalaiset pärjää.

Vierailija
5/11 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta, mutta ei niistä olisi juttuja jos riittävän montaa ei kiinnostaisi. Vai oletko nähnyt montakin juttua esim. naisten käsipallosta tai kuviokellunnasta`? 

Vierailija
6/11 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso katsoo parhaillaankin, monena vuonna on käyty pienemmissä rallitapahtumissa ja Jyväskylän maastoissa katsomassa livenä. Formulat eivät kiinnosta kumpaakaan.

Vierailija
7/11 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Lähden aina pois rallien ajaksi.

t. jyväskyläläinen

Vierailija
8/11 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan ole kiinnostanut vuosikausiin. Pikkuveljeni seuraa ja on käynyt jotain kilpailuja isämme kanssa katsomassakin, mutta itse en ole innostunut lähtemään mukaan.

Vierailija
9/11 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselee väkimäärää Lutakon ja Harjun alueella tiettynä aikana vuodesta, on helppo havaita, että rallit kiinnostavat. Eikä ne iltapäivälehtiäkään kiinnostaisi, jos ei yleisöä olisi. 

Vierailija
10/11 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formuloita seurasin monta vuotta. Nykyään mennyt jo varmaan 5-6 vuotta että olen katsonut vain tulokset ja joskus harvakseltaan niitä koosteita. Meni jo muutenkin maku kun jollakin niin parempi auto että kilpaa ajetaan oikeastaan vasta kolmannesta paikasta.

Vierailija
11/11 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot ajaa ympyrää?

Ei voisi vähempää kiinnostaa.