Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kas. Mies viettää isänpäivää eksällä.

Vierailija
07.11.2014 |

Alkaa jo kyllästyttää miehen ja eksän perheen leikkiminen. Tänäkin vuonna pitää isänpäivää viettää yhdessä eksän ja lasten kanssa. Tietenkin lasten kanssa, mutta minusta on vähän omituista että eksänkin pitää olla mukana ja vielä järjestää oikein juhlat kotonaan. Toki minutkin on kutsuttu, mutta totta puhuakseni en jaksaisi sitä teatteria alkaa taas, koen itseni jollain tavalla ylimääräiseksi kuitenkin. Siellä on askarreltu paskarreltu isille hienoja lahjoja, mutta niitä ei voi tuoda tänne meille, vaan ne pitää avata erityisesti mieheni ja eksän vanhassa kodissa yhdessä.

Minusta olisi ok, jos pitäisimme juhlat meillä ja lapset olisivat täällä isänsä luona viettämässä isänpäivää. Minulle on ok jos lasten synttäreitä vietämme joskus porukalla, mutta oikeasti: pitääkö joka jumalan juhla olla eksän kanssa yhdessä ja koska tämä loppuu!?

Olen ihan varma, että jos miehen eksällä olisi kumppani, niin tuskin tämä kumppanikaan riemusta kiljuen ottaisi miestäni kylään kaikkia perhejuhlia juhlimaan ja tapaisi naisensa ex-miestä tämän tässä heidän kotonaan. Pidän molempia peukaloita ja vielä isovarpaitakin pystyssä että miehen eksä löytäisi itselleen miehen, ettei tarvitsisi enää roikkua vanhassa. Sillä vanhassa roikkumiselta tuo minusta näyttää.

Mitä te muut ajattelette tällaisesta? Normaalisti olen tosi suvaitsevainen ja joustava persoona, nyt vaan alkaa vuosien jälkeen kuppi täyttymään. Lapset ovat selvinneet hyvin erosta, eli heille ei tätä teatteria tarvitsisi järjestää. Ketä varten näitä juhlia oikein pidetään? Kehtaisinko sanoa mielipiteeni miehelleni, vai vaikutanko vain ilkeältä ämmältä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia kommentteja! Onko väärin jos eronneella pariskunnalla on välit kunnossa ja halutaan viettää lapsille tärkeitä juhlia yhdessä? Kai se mieskin osaisi sanoa jos pitäisi juttua kyllästyttävänä? Ja tietenkin lapsilla on ne askartelut jne. lapsilla on vielä molemmat vanhempansa ja se on tärkeää, ei ap:n mustasukkaisuus.

Vierailija
22/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:50"]Ex haluaa järjestää juhlat lastensa isälle. Eikö se ole hienoa? Hän arvostaa lastensa isää. Olisit tyytyväinen etkä katkera nyxä. Jos ottaa miehen jolla on lapsia, täytyy joustaa aika helvetin monessa asiassa. Live with that. [/quote] En minä ainakaan huolisi entistä miestäni meille juhlimaan isänpäivää ja leikkimään perhettä. Ei siitä tykkäisi ainakaan hänen nykyinen, eikä minulla ole mitään syytä kiusata tuota naista. Lapset menevät isälle. Nykyinen varmaan tekee kakun, vaikkei heillä yhteisiä lapsia olekaan. Hauskaa päivää heille.

[/quote]

No näin minä toimin oman ex-mieheni kanssa. Heillä on siellä oma perhe, ja viettävät isänpäivää perhepiirissä. Olen kyllä lasten kanssa tehnyt niitä lahjoja ja kortteja isälle, mutta ei minun tarvitse niitä olla antamassa hänelle. Hänhän on LASTEN isä, ei minun./AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut eronneet vietätte isänpäivät ja äitienpäivät?

Ihanko oikeasti minun pitäisi viettää noita juhlia maailman tappiin myös miehen eksän kanssa, siksi koska he ovat niin hyvissä väleissä. Voi olla hyvissä väleissä muutenkin, ilman yhteisiä juhliakin.

Ja miksi näitä juhlia vietetään erikseen silloin, kun äidillä on miesystävä? Tuntuu että naisen uusien kumppaneiden mielipiteet tai olemassaolo otetaan huomioon, mutta minun ei. Kai olen antanut itsekin väärää viestiä että minulle sopii kaikki. /AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi