Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on hyvä asiakaspalvelu?

Vierailija
22.11.2023 |

Mitä se sinun mielestäsi on?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Någon som kan uppföra sig, bryr sig om ditt behov och vet vad den säljer så att den hittar rätt lösningar. Detta bör lyckas på kundens språk. I Finland betyder det klanderfri svenska och finska. Svårare än så är det inte.

Vierailija
2/15 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen sellainen. Ei tarvetta tekomielistelyyn tai nöyristelyyn. Naama saa olla peruslukemilla jos siltä tuntuu. Ei tarvitse teeskennellä mun ystävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnellaan asiakasta ja yritetään toteuttaa toiveet.

Vierailija
4/15 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
5/15 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän asiakaspalvelun jälkeen on sellainen kuningasolo kun asiakaspalvelutapahtuma on ohi.

Vierailija
6/15 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei myyjä huuda takasin vaikka asiakas huutaa.;) Ja kyllä, taukohuoneissa teidät käydään läpi et kaikki tietää kuka on mulk ku ja kuka ei. Ja näille "ei":lle se palvelu on parempaa, tietysti. Kannattasko käyttäytyä?;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan sitä että apteekissa minuutin välein selän takaa kuuluu "miten voin palvella?" Argh.

Osaan kysyä neuvoa jos sitä tarvin.

 

Vierailija
8/15 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan sitä että apteekissa minuutin välein selän takaa kuuluu "miten voin palvella?" Argh.

Osaan kysyä neuvoa jos sitä tarvin.

 

Totta, mutta se kuuluu heidän työhönsä. Itselleni riittäisi pelkkä katsekontakti ja tervehtiminen kun astun sisään liikkeeseen. Sekin riittää siihen että pystyn helposti lähestymään myyjää jos tarvitsen apua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa vastata kysymyksiin työpaikastaan ja asiakas saa parhaan version siitä, mitä tuli etsimäänkin. (Toki se ei sitten ole asiakaspalvelun vika, jos asiakas tyyliin haluaa ostaa talvirenkaat kampaamosta, eikä voi.)

Vierailija
10/15 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea idiootit ympärilläni kirja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ollaan kaikki ihmiset niin loppuun kulutettuja, että ei enää jaksa kuin minimin. Olin joskus hyvä, nykyään en enää edes yritä. Ei saa kiitosta kuin asiakkailta, eikä kiitoksella elä kissakaan. Ihan sama onko hyvä vai keskinkertainen asiakaspalvelua, sama liian pieni palkka tulee joka tapauksessa. Kunhan ei ole niin huono että tulee valituksia.

Vierailija
12/15 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista kysymystä esitetään joidenkin firmojen työnhakusivulla...mitä tuohon vastaamaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin ärsyttää kun lässytetään aikuiselle ihmiselle , tyyliin

kuule Martta, tehdään näin Martta, Martta ,, siis joka väliin lässytetään etunimellä.

Puhellaan kuinpikkulasta.

Hyvää asiakaspalvelua on yksinkertaisesti, että sai kuunnellaan ja ymmärretään JA korjataan asia.

Itse hoidin yhtä liittymä asiaa telijalle kaksi päivää, kun asia ei sitten korjaantunut lupauksista huolimatta, sanoin irti sopimuksen.

Vierailija
14/15 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällistä, mutta ei tyrkytetä tuotteita. Asiantuntevaa palvelua kysyttäessä. Myyjä osaa eläytyä asiakkaan toiveisiin ja tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi on vastata, mitä se ei ole

Esimerkiksi

ei vajaita toimituksia tilauksesta aina yhä uudelleen

ei kokonaan "unohdettuja" toimituksia

ei vääriä tietoja, avattuja pakkauksia, virheiden jatkuvaa kiistämistä: "Ei meillä koskaan ole ollut..."

ei kaksoislaskutusta

ei outoa käytöstä, kinaamista, öykkäröintiä, aliarviointia, "nenän vartta pitkin katselua"

ei naureskelua ja harhauttamista

ei kouluttamatonta henkilökuntaa, joka puhuu mitä sattuu

ei useita "kadonneita" lähetyksiä

ei aamutoimituksen sijaan myöhäiltatoimituksia ilmoittamatta

ei kiukkuilua syyttä ja omista syistä, asiakas ei ole syntipukki eikä likasanko, ei juoruilua eikä panettelua

Vaan

aina ammattitaitoista, "neuraalia", ystävällistä, kohteliasta ja selkeää vastaamista kysymyksiin, tilauksiin ja selvennyksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme