Haastatelkaa mun tyttöä,mä en jaksa!
Tyttöä 5v pitää aina "haastatella", en jaksa keksiä enää yhtään, kirjoittakaa te kysymyksiä että hän voi vastata.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 20:38"]
Missä haluaisit matkustella?
Olisitko mieluummin astronautti vai arkeologi?
Miksi maapallo on pyöreä?
[/quote]
Kreetanmaailmassa ja Thaimaassa.
arkeologi. Mä en haluis olla oikeesti astronautti enemmän vaan oikeesti se toinen, koska avaruudessa voi kuolla.
ETtä... no en minä tiedä! Kerro äiti. (hei kiitti... MIKSI se on pyöreä??)
Miksi sä haluut et sua haastatellaan? Aiotko juhlia isänpäivää? Onko sulla sisaruksia? Mikä on sun pk ryhmän nimi? Kumpi on kivempi äiti vai isä? Mikä on paras leikki päiväkodissa? Millasen isänpäiväkortin askartelutte? Mikä on sun lemppari jäätelö? Osaatko solmia kengännauhat?
[/quote]
Koska se on hauskaa vastata kysymyksiin.
Aion. Äiti mun isänpäivälahja näyttää suklaalevyltä.
Öö... xx isoveljee.
öö...xxx (ja vastasi väärän ryhmän nimen, naapuriryhmän! :)
Äiti.
Paras leikki on... Tätä voi leikkii ulkona vaan, äiti. Öö se on, porrashippaa.
Toisella puolella koira, toisella puolella koira ja söpömmässä koirassa on leppäkerttu ja se koira on ihastunut siihen, toisela puolella on pilkullinen koira, hirveesti pilkkuja.
Sateenkaarijäätelö.
Varmaan.
Mikä on parasta ruokaa? Tekeekö äiti vai isä yleensä ruokaa? Mikä on hienoin lelusi? Mikä on kivoin leikki, mitä voi leikkiä kavereiden kanssa? Mikä on lempimusiikkiasi? Tykkäätkö hevosista?
[/quote]
Nakkikastike ja makaroni.
Isä.
My Little Pony.
Disney-hippa.
Semmoset niinku.. tykkään.. no.. semmoset jotka sopii niinku poptähtiin.. siis hetkonen, voisiksä niinku poistaa. Hei hetkonen voiksä poistaa sen missä vastasin mikä musta tulee isona koska mä vastasinsen väärin, se on poptähti.
Tykkään.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 20:39"]
Minkä kirjan luit viimeksi?
Mikä on suosikki kirjasi?
[/quote]
Harry Potteri ja viisasten kivi. Siis en lukenu vaan kuuntelin. Koska enhän mä osaa lukee vai mitä.
My Little Pony.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 20:42"]
Miten auttaisit köyhien maiden lapsia?
Mikä on lempiliikuntasi?
Miten korkealle vuorelle uskaltaisit kiivetä?
Haluatko isona lapsia?
[/quote]
Antamalla niille rahaa.
Se oli jo, mä sanoin jo, se on sama kun urheilu, se on tanssi.
7-metriselle.
Haluan!
meitä ei kiinnosta pikkukakaras vastaukset.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 20:44"]
Mikä on kivoin eläin? Mikä on lempiruokasi? Lempipehmon nimi? Mitä ostaisit kaupasta? Parhaan kaverin nimi? Kivointa mitä oot tänään tehny?
[/quote]
Koira.
Nakkikastike ja makaroni.
Elsa.
Kaikki maailman My Little Ponyt.
T.
Ollu tietokoneella.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 20:45"]
Minkä supervoiman tai taikavoiman haluaisit? Mikä on parasta musiikkia? Mitä on kivointa tehdä äidin kanssa? Entä isin?
[/quote]
Kaikki maailman voimat.
Joku semmonen joka sopii poptähtiin.
Maalata.
Maalata.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 20:55"]
[/quote]
Älä nyt, musta nää on ainakin sulosia. Mukavaa vastapainoa muille keskusteluille. Ja huomaathan, et tää on palsta vanhemmille, joten oletusarvoisesti joitain meistä kiinnostaa lastenkin jutut.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 20:55"]
[/quote]
Älkää sitten lukeko!! Kiitos ja nyt menemme iltapuuhiin!!! :) Tyttö oli innoissaan ja tuli hyviä uusia kyssäreitä tuleviin haastattelutuokioihin.
ap
Tykkäätkö käydä saunassa?
Paras lastenohjelma?
Lempihahmosi muumeista?
Olisitko mielummin prinsessa vai keijukainen ja miksi?
Millanen on sun ihanin My Little Pony?
Voitko sä nyt ymmärtää, et äiti ei jaksa haastatella?
Ymmärrätkö, että ei tarkoittaa ei?
Aika hassua, et äiti ei jaksa haastatella, mut sit on "rauhassa" koneella (tekemässä uutta haastattelua) lepäämässä. Tarviiko antaa periksi, jos lapsi haluaa. Sano, ettet jaksa, hyvä ihminen
Tosiaan mukavaa vastapainoa aina niin vakaviin aiheisiin, tuli hyvä mieli itsellekin! Oma tyttäreni pyörii tuossa jaloissa, vauva ei vielä juurikaan kysele joten on ihana lueskella isompien lapsien touhuja kun oma on vielä niin kovin pieni :)
Söpö ketju :) mun oma 5v tyttöni on nyt isällään, tulee ikävä kun luen näitä vastauksia :')
Hassua, että kommenttini poistettiin??
Minkä supervoiman tai taikavoiman haluaisit? Mikä on parasta musiikkia? Mitä on kivointa tehdä äidin kanssa? Entä isin?