Äitini painostaa minua synnyttämään
Äitini on siis vl, itse olen 16v, harrastin nykyisen poikaystäväni kanssa seksiä ja ehkäisy petti. En halua ollenkaan lapsia (tai no enhän mä voi tietää jos mieli muuttuu mut..) ja haluaisin abortin. Äiti uhkaa heittää mut pihalle jos teen sen, auttakaa!!
Kommentit (57)
Yrittäkää nyt kaikki abortin kiihkovastustelijat muistaa, että kyseessä on 16 v lapsi eikä pitkässä parisuhteessa ja työelämässä oleva 30 v... Abortti ei ole mikään ehkäisykeino tai kevyesti otettava asia, mutta täkäläisten tapausten takia on harvinaisen hyvä, että vaihtoehto on olemassa.
Ajattele miten rakastava äiti sinulla on verrattuna niihin äiteihin jotka painostavat tyttärensä aborttiin. Olisit kiitollinen tuesta.
Ap missä asut? Voin auttaa sua, tulla vaikka mukaan terveyskeksukseen yms.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 13:37"]Ap, ootko vielä siellä?
[/quote] Oon :( oon käyny terveyskeskuksessa ja oon nyt aika varma et teen abortin
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:09"]Ap missä asut? Voin auttaa sua, tulla vaikka mukaan terveyskeskukseen yms.
[/quote] Järvenpäässä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 20:24"]No kannatti varmaan harrastaa seksiä, ja että ehkäisy petti, oliko sitä ollenkaan? Nyt onkin hyvä itkeä kun vahinko on tapahtunut,, ottaa varmaan koville nyt, äiti pakottaa äidiksi ja pakko synnyttää tuskalla ja kivulla.
oikeasti. Sulla on kaksi vaihtoehtoa.
A)tee kuten äiti tahtoo ja anna äitisi olla lapsesi äiti, sitä on ennenkin tehty. Saat olla kotona ja käydä koulut ja sulla on vaan uusi pikkusisar.
Tai B) tee abortti. saatat joutua muuttamaan omillesi, mutta sun pitää osata sitten hakea ulkopuolista apua, kerrot että abortin jälkeen et ole kotiisi tervetullut ja saat sosiaaliviranomaisilta apua. sitten parin vuoden päästä olet omillasi joten yritä ehtiä käydä koulut ja opettele olemaan kesät ja vapaa-ajat töissä että saat vuokrat ja menot maksettua. voithan muuttaa poikakaverinkanssa jos siltä tuntuu mutta varo ettet taas tee uutta aborttia kohta uudelleen,, hanki kunnon ehkäisym opettele elämään itsenäist elämää ja opettele olemaan joulut ja juhlat ilman perhettä suvun mustana lampaana,,
kamalat vaihtoehdot on molemmat joka tapauksessa.
[/quote] lyö nyt vaan lyötyä. Miten joku voi olla noin empatiakyvytön ? Et varmaan itse ole tehnyt nuorena virheitä, ei, sinähän olit täydellinen. Täällä pyytää neuvoja ja apua 16 vuotias melkein lapsi vielä ja aikuinen vastaa noin syyllistäen ja pelotellen. Toivon ettei sinulla ole omia lapsia.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:52"]Noh minne ap hävis
[/quote] lopeta jo, tuo on typerää
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:07"]
Ajattele miten rakastava äiti sinulla on verrattuna niihin äiteihin jotka painostavat tyttärensä aborttiin. Olisit kiitollinen tuesta.
[/quote]No huh huh,rakastava äiti ei kyllä painosta lastaan aborttiin eikä synnyttämään! Jos äiti todella välittää ap:sta ja tämän hyvinvoinnista,hän antaa tyttären päättää kehostaan ihan itse ja tukee lastaan!
Toivottavasti tämäkään lapsi ei joutunut syntymään. Minkähänlaista olisi onnellinen elämä nyt? Huh huh. Olisi hauska kuulla perustelut, mitä haittaa abortista tässä tilanteessa olisi? Eli sinä joka ajattelet, että se on murha: mitä haittaa siitä alkion abortoinnista on? Miksi lapsen pitää syntyä?
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:55"]
Sä olet 16 v, joten äitisi ei voi heittää sinua ulos. Sosiaaliviranomaiset puuttuisivat.
[/quote]
Äly hoi. Sosiaaliviranomaiset voivat sijoittaa johonkin laitokseen tai parhaassa tapauksessa järjestää asunnon mutta eivät puuttua asiaan muuten.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:55"]
Sä olet 16 v, joten äitisi ei voi heittää sinua ulos. Sosiaaliviranomaiset puuttuisivat.
[/quote]
Äly hoi. Sosiaaliviranomaiset voivat sijoittaa johonkin laitokseen tai parhaassa tapauksessa järjestää asunnon mutta eivät puuttua asiaan muuten.
[/quote]
Joka tapauksessa sossu huolehtii ap:sta tavalla tai toisella abortin ja pihalle heittämisen jälkeen.Ei Suomessa kukaan joudu kirjaimellisesti kadulla asumaan. AP:n äidin kiristys kuulostaa kierolta vallankäytöltä,tehköön omille munasoluilleen mitä haluaa mutta toisen kehoon hänellä ei ole mitään määräysvaltaa.
2