Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen kun en osaa enää lopettaa pettämistä

Vierailija
19.10.2014 |

Nyt vasta löysin tämän palstan ja tämä on kyllä paras paikka avautua tästä asiasta, jota en voi edes ystävilleni kertoa. Olen myynyt itseäni naapurillemme jo kohta kaksi vuotta. Homma toimii niin, että hän maksaa suoraan tililleni 600€ kuussa ja panee sitten minua milloin missäkin sillä rahalla. Meillä on miehen kanssa tilalla aika tiukkaa, eikä ylimääräistä rahaa ole. Naapurin rahoista pystyn maksamaan itselleni joskus kaupunkireissua, nettiostoksia ja vaikka kampaajaa. Mieheni on jopa kehunut minua hyvästä taidostani saada rahat riittämään omiinkin menoihini, koska hoidan tilan paperihommat muutenkin. Nyt en enää jaksaisi naapuria. Mues on itse avioliitosa ja vielä aika topakan naisen kanssa, josta ei heti tulisi mieleen, että joutuu petetyksi. En edes tiedä voiko tätä pettämiseksi sanoa, kun kyse on vaan tarpeiden tyydyttämisestä. Ällöttää koko ukko ja haluaisin hänen jo katoavan elämästäni. Saattaa vaan marssia muina miehinä pihaan ja sisälle kun tietää minun olevan yksin kotona. Miten lopetan? Raha tulee kitenkin tarpeeseen. Vai lopetanko? Suoraan sanottuna, ei koko asialla ole paljoa väliä minulle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

He, he, heeeee...Hyvä provo! Naapuri panee...

Vierailija
2/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on provo? Ei kai naapuripano mikään uusi asia ole. On niitä täälä kylill aikaisemminkin ollut. Yksi kakarakin saatu aikaan kymmene vuotta sitten samassa pitäjässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö puhu mitään kun nusasette?

Vierailija
4/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän voi kiristää sinua ihan ilmaiseksikin eli sanoo, ettei maksa enää mitään ja jos koloa ei enää tule niin ilmoittaa miehellesi ja levittää kylällä juttua, että myyt itseäsi.

Vierailija
5/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä juuri. Mitähän puhuttavaa siinä olisi? Äijä mumisee jotain omiaan. Kyse ei ole suhteesta.

Vierailija
6/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tuttu äijä että tiedän ettei tee niin. On sillä omakin vaimo, jonka rahat, joten saisi itse kenkää omasta kodistaan kun on vävyksi taloon tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä