Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maannut koko päivän sängyssä

Vierailija
07.11.2014 |

sairastan masennusta. Kohta pitäisi nousta ja alkaa tehdä asioita, joita olen suunnitellut tälle päivälle. En ole ollenkaan varma saanko niitä tehtyä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:01"]Lähde ulkoilemaan, tapaa jotain ystävää, tms. tuttavaa, hymyile vaikkei olisi aihettakaan, laita jotain kivaa safkaa, sauno, ota hieman virvokkeita ja käy baarissa ihan muuten vaan, kamun taa tai ilman. Yllätys, yllätys - masennus on tipotiessään! [/quote] Jaa, joku masennusekspertti taas päässyt paikalle.

[/quote]

Tää on vaihtoehto neljälle seinälle! Ei tuota ongelmikkoa ole kukaan ekspertti koskaan täysin ratkaissut!

Vierailija
2/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, tein listan:) käyn kirjastossa, apteekissa, uimahallissa ja teatterissa. Saa nähdä mikä toteutuu:) teatteriin anakin menen, koska lippu on jo. Monesti on kyllä jäänyt käyttämättäkin, kun olen vaan vetänyt peittoa korville

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nuori vai onko sulla jo perhettäkin?

Vierailija
4/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:01"]

Lähde ulkoilemaan, tapaa jotain ystävää, tms. tuttavaa, hymyile vaikkei olisi aihettakaan, laita jotain kivaa safkaa, sauno, ota hieman virvokkeita ja käy baarissa ihan muuten vaan, kamun taa tai ilman. Yllätys, yllätys - masennus on tipotiessään!

[/quote]

Vautsi! Olet onnistunut kehittämään metodin, jolla vakava sairaus paranee kertaheitolla, ilman pitkää lääkitystä ja terapiaa! Kehitäpä seuraavaksi yhtä näppärä hoitokeino vaikka syöpään, niin maailmasta tulee taas astetta parempi paikka!

Vierailija
5/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:08"]

8, tein listan:) käyn kirjastossa, apteekissa, uimahallissa ja teatterissa. Saa nähdä mikä toteutuu:) teatteriin anakin menen, koska lippu on jo. Monesti on kyllä jäänyt käyttämättäkin, kun olen vaan vetänyt peittoa korville

[/quote]

Tuohan on tosi paljon tälle illalle. :) Yksikin on parempi kuin kaikki tekemättä.

Vierailija
6/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei neljässä seinässä ole mitään pahaa. Vai masentuneena baariin yksin ryyppäämään ja hymyilemään. Please, jatkakaa mun sairaslomaa samoin tein vaikka vuodella

Vierailija
7/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:01"]

Lähde ulkoilemaan, tapaa jotain ystävää, tms. tuttavaa, hymyile vaikkei olisi aihettakaan, laita jotain kivaa safkaa, sauno, ota hieman virvokkeita ja käy baarissa ihan muuten vaan, kamun taa tai ilman. Yllätys, yllätys - masennus on tipotiessään!

[/quote]

Ihan jebaa keittiöpsykologiaa :)

Vierailija
8/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, olen yli 40. Perhettä ei ole, asun nyt yksin.

Vierailija
9/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:01"]Lähde ulkoilemaan, tapaa jotain ystävää, tms. tuttavaa, hymyile vaikkei olisi aihettakaan, laita jotain kivaa safkaa, sauno, ota hieman virvokkeita ja käy baarissa ihan muuten vaan, kamun taa tai ilman. Yllätys, yllätys - masennus on tipotiessään!
[/quote]
Ei sitä niin vaan kuule lähdetä hymyssä suin kaverin kanssa baariin. Terve ihminen voi lähteä, masentunut harvemmin. Ehkä jos on superhyvä päivä niin voi harkita.

Vierailija
10/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:01"]Lähde ulkoilemaan, tapaa jotain ystävää, tms. tuttavaa, hymyile vaikkei olisi aihettakaan, laita jotain kivaa safkaa, sauno, ota hieman virvokkeita ja käy baarissa ihan muuten vaan, kamun taa tai ilman. Yllätys, yllätys - masennus on tipotiessään! [/quote] Taidat olla hieman yksinkertainen.

[/quote]

Jep, olen, yksinkertainen ja pelkistetty on kaunista;)

Vierailija
11/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:01"]Lähde ulkoilemaan, tapaa jotain ystävää, tms. tuttavaa, hymyile vaikkei olisi aihettakaan, laita jotain kivaa safkaa, sauno, ota hieman virvokkeita ja käy baarissa ihan muuten vaan, kamun taa tai ilman. Yllätys, yllätys - masennus on tipotiessään!
[/quote]
Jaa, joku masennusekspertti taas päässyt paikalle.
[/quote]

Mä parannuin vaikeasta masennuksesta juurikin noita keinoja käyttämällä. Mun mielestä masennuksessa on mukana myös pieni osa mukavuudenhalua/laiskuutta. Varsinkin siinä vaiheessa, kun sängyssä päivät makoilu on jo rutiinia. Ja oon tosiaan sairastanut vaikeaa masennusta 2vuotta itsekin. En enää, ja nykyäänkin pidän huolen, että tulee ulkoiltua/liikuttua/oltua sosiaalinen, muuten tuntuu heti että seinät kaatuu päälle.

Vierailija
12/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:01"]Lähde ulkoilemaan, tapaa jotain ystävää, tms. tuttavaa, hymyile vaikkei olisi aihettakaan, laita jotain kivaa safkaa, sauno, ota hieman virvokkeita ja käy baarissa ihan muuten vaan, kamun taa tai ilman. Yllätys, yllätys - masennus on tipotiessään! [/quote] Taidat olla hieman yksinkertainen.

[/quote]

Jep, olen, yksinkertainen ja pelkistetty on kaunista;)
[/quote]

Sen lisäksi taidat olla myös harvinaisen ärsyttävä ja tyhmä.

Vierailija
13/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:05"] [quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:01"]Lähde ulkoilemaan, tapaa jotain ystävää, tms. tuttavaa, hymyile vaikkei olisi aihettakaan, laita jotain kivaa safkaa, sauno, ota hieman virvokkeita ja käy baarissa ihan muuten vaan, kamun taa tai ilman. Yllätys, yllätys - masennus on tipotiessään! [/quote] Taidat olla hieman yksinkertainen. [/quote] Jep, olen, yksinkertainen ja pelkistetty on kaunista;) [/quote] Sen lisäksi taidat olla myös harvinaisen ärsyttävä ja tyhmä.

[/quote]

Negatiiviset asenteet eivät luo positiivista mielialaa, tämä ei liene salaisuus kenellekään!

Vierailija
14/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen makoillut puolet päivästä sängyssä ja puolet sohvalla. Just nyt sohvalla, alla viltin ja kera teekupposen. En ole masentunut, mutta tällaisia ne lapsettoman vapaapäivät joskus ovat. Mutta paskaa olisi, jos tämä ei olisi oma valinta vaan jokapäiväistä pakkopullaa.

Vierailija
15/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:09"]

Vautsi! Olet onnistunut kehittämään metodin, jolla vakava sairaus paranee kertaheitolla, ilman pitkää lääkitystä ja terapiaa! Kehitäpä seuraavaksi yhtä näppärä hoitokeino vaikka syöpään, niin maailmasta tulee taas astetta parempi paikka!

[/quote]

Syöpä on oikea sairaus. Ei sitä voi verrata akkojen "masennukseen".

Vierailija
16/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:01"]Lähde ulkoilemaan, tapaa jotain ystävää, tms. tuttavaa, hymyile vaikkei olisi aihettakaan, laita jotain kivaa safkaa, sauno, ota hieman virvokkeita ja käy baarissa ihan muuten vaan, kamun taa tai ilman. Yllätys, yllätys - masennus on tipotiessään!
[/quote]

Taidat olla hieman yksinkertainen.
[/quote]

No ei se masis ainakaan parane makaamalla.

Vierailija
17/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:01"]Lähde ulkoilemaan, tapaa jotain ystävää, tms. tuttavaa, hymyile vaikkei olisi aihettakaan, laita jotain kivaa safkaa, sauno, ota hieman virvokkeita ja käy baarissa ihan muuten vaan, kamun taa tai ilman. Yllätys, yllätys - masennus on tipotiessään!
[/quote]

Taidat olla hieman yksinkertainen.
[/quote]No mut hei-saahan sitä yrittää....

Vierailija
18/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupäivän makaat sohvalla

Vierailija
19/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Kävin kyllä koiran kanssa ulkona mut heti takas peiton alle.

Vierailija
20/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset