Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen maannut koko päivän sängyssä

Vierailija
07.11.2014 |

sairastan masennusta. Kohta pitäisi nousta ja alkaa tehdä asioita, joita olen suunnitellut tälle päivälle. En ole ollenkaan varma saanko niitä tehtyä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole oikeastaan paha olo, eikä edes huono omatunto. Täällä on turvallista. Tämä vuodenaikakin on turvallinen, kun on pimeää. Lähden liikkeelle vasta kun pimenee.

ap

Vierailija
22/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:01"]Lähde ulkoilemaan, tapaa jotain ystävää, tms. tuttavaa, hymyile vaikkei olisi aihettakaan, laita jotain kivaa safkaa, sauno, ota hieman virvokkeita ja käy baarissa ihan muuten vaan, kamun taa tai ilman. Yllätys, yllätys - masennus on tipotiessään!
[/quote]

Jaa, että pitäisi ryypätä ittensä iloiseksi? :D Kauankohan sitä voi jatkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:01"]Lähde ulkoilemaan, tapaa jotain ystävää, tms. tuttavaa, hymyile vaikkei olisi aihettakaan, laita jotain kivaa safkaa, sauno, ota hieman virvokkeita ja käy baarissa ihan muuten vaan, kamun taa tai ilman. Yllätys, yllätys - masennus on tipotiessään!
[/quote]
Jaa, joku masennusekspertti taas päässyt paikalle.

Vierailija
24/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot tehdä tänään pimeän tultua?

Vierailija
25/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Taidat olla hieman yksinkertainen.

Vierailija
26/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikeastaan halua tavata ystäviä. Voestittelen niille. Kaikilla on niin kiire, että se riittää. En missään tapauksessa voisi mennä baariin. Tuntisin itseni todella oudoksi. Ulkoilu ja saunominen, nitä voin tehdä. Jumpissa ja uimahallissakin voin käydä, mutta mielellään yksin.

ehkä olen outo, mutta näin on hyvä.