Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini ei ymmärrä, etten halua lapsia!

Vierailija
07.11.2014 |

Olemme molemmat siis 34-vuotiaita. Tämä kaverini on lapsuudenystäväni, ja muuten me olemme todella hyvissä väleissä, mutta yksi asia ärsyttää...

Hän ei siis ymmärrä, etten halua lapsia! Kaverillani itsellään on kuudes lapsi tulossa. Hän selittää minulle, että olen jäänyt paitsi siitä "ihanasta äitiyden tunteesta"! En halua kuitenkaan riskeerata esim. todella hyvää työpaikkaani lapsen takia, en pidä hirveästi lapsista eikä miehenikään ole kovin innokas hankkimaan lapsia. Hän väittää sitten, että lapset ovat tärkeämpiä kuin ura, kuulemma alan pitämään lapsista jos saan oman sellaisen, sekä muuta sellaista. Haluan myös matkustella ja nähdä maailmaa ja lapset hankaloittaisivat sitä, mutta hän ei ymmärrä tätäkään.

Olen myös tehnyt nuorempana abortin ja avauduin siitä luottamuksellisesti ystävälleni. Hän kuitenkin syyllisti minua siitä, sillä kuulemma jokaisella lapsella on oikeus elää!

Mitä te tekisitte tilanteessani?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSKAP!

Vierailija
22/24 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi abortista syyllistäminen menee kyllä vähän yli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:00"]No toi abortista syyllistäminen menee kyllä vähän yli...
[/quote]

Vierailija
24/24 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutat tästä keskustelusta sitten kun kaverisi harmittelee pyykkivuorta ja valvottuja öitä vatsatautiepidemian jälkeen :)

Tai kysyt paria lasta lainaan saadaksesi kokeilla onko sinusta koko hommaan.6955

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän