Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta riittää vallan mainiosti, että pelkästään mies..

Vierailija
07.11.2014 |

saa orkun ja töräytyksen. Lisääntymisen kannalta ei ole juuri mitään hyötyä siitä, että nainen saa orkun, eikä tutkimusten mukaan muutoinkaan. Päinvastoin siitä on haittaa. Se vie voimia ja energiaa naisen perinteisiltä tehtäviltä: ruoanlaitolta, siivoamiselta, lastenhoidolta ja muulta hösöttämiseltä!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen orkusta ei ole mitään hyötyä vaan lähinnä haittaa, kun ei haluta lapsia. Mulle sopisi hyvin, että mies ei laukeaisi koskaan, voitaisiin harrastaa seksiä vapaasti eikä tarvisi sekoittaa kroppaani hormoneilla. Ainoo että mies saattaisi olla vähän ärtyistä. 

Vierailija
2/12 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain mies laukeaa, niin turha yrittää sekstailla usein, ei kiinnosta. Jos saan taas joka kerta, niin voisin harrastaa seksiä vaikka joka päivä. Ja kokemuksesta tiedän, että mitä useammin saan orkun ja harrastan seksiä, sitä energisempi olen muutoinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 13:55"]

Jos vain mies laukeaa, niin turha yrittää sekstailla usein, ei kiinnosta. Jos saan taas joka kerta, niin voisin harrastaa seksiä vaikka joka päivä. Ja kokemuksesta tiedän, että mitä useammin saan orkun ja harrastan seksiä, sitä energisempi olen muutoinkin.

[/quote]

Havaintosi eivät välttämättä ole objektiivisia, tuossa avauksessa saattaa olla perää!

Vierailija
4/12 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap luulee oikeasti että joku jaksaa provosoitua noin tyhmästä jutusta. Huokaus.

Vierailija
5/12 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen orgasmi olisi tärkeä ja nainen olisi aidosti halukas, saisi nainen orkkunsa helpommin. Loogista.

Vierailija
6/12 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:04"]

Jos naisen orgasmi olisi tärkeä ja nainen olisi aidosti halukas, saisi nainen orkkunsa helpommin. Loogista.

[/quote]

Olen prikulleen samaa mieltä. Monien kulttuurien riiteissä myös naisille tehdään ympärileikkaus, onkohan tässäkin taustalla sama syy, mene ja tiedä?!

Vierailija
7/12 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:01"]

Ap luulee oikeasti että joku jaksaa provosoitua noin tyhmästä jutusta. Huokaus.

[/quote]

Ei kaikkea tutkittua tietoa kannata heti kättelyssä tyrmätä provona!!

Vierailija
8/12 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma herrasmieheni odottaa aina että tulen ensin ja laukeaa vasta sitten itse. Onneksi ymmärtää tämän, pus ♡

Vierailija
9/12 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä pitäisi vaimon orkkuja jäädä odottelemaan, niin sais varmaan panna viikon putkeen. Tunnissa ei vielä ainakaan tule mulkulla,kielellä tai sormin... Oon sopinut itseni kanssa, että en kyllä enää edes viitsi yrittää.  Toisaalta jos minun orgasmi jäisi pelkästään vaimon vastuulle, ei meidän makkarissa saisi kukaan.

Vierailija
10/12 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:41"]

Oma herrasmieheni odottaa aina että tulen ensin ja laukeaa vasta sitten itse. Onneksi ymmärtää tämän, pus ♡

[/quote]

Ehkä ennen varsinaista lisääntymistä naisella on toviksi energiaa ihan tuhlattavaksi! Mutta ajattelepa evoluution näkökulmasta, kun ruoka piti noukkia mistä ja milloin sattui mitäkin löytämään, niin eipä ollut energiaa haaskattavaksi kaikkeen hömppään!

Vierailija
11/12 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:48"]

Jos tässä pitäisi vaimon orkkuja jäädä odottelemaan, niin sais varmaan panna viikon putkeen. Tunnissa ei vielä ainakaan tule mulkulla,kielellä tai sormin... Oon sopinut itseni kanssa, että en kyllä enää edes viitsi yrittää.  Toisaalta jos minun orgasmi jäisi pelkästään vaimon vastuulle, ei meidän makkarissa saisi kukaan.

[/quote]

Kuvasit juuri evoluution normaalin perustilan, noinhan se menee!

Vierailija
12/12 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:41"]

[/quote]

Ehkä ennen varsinaista lisääntymistä naisella on toviksi energiaa ihan tuhlattavaksi! Mutta ajattelepa evoluution näkökulmasta, kun ruoka piti noukkia mistä ja milloin sattui mitäkin löytämään, niin eipä ollut energiaa haaskattavaksi kaikkeen hömppään!

[/quote]

Ihanaa hömppää! Tänään taas hömppäillään ♡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi