Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden pojan jälkeen meille tulee tyttö.

Vierailija
07.11.2014 |

Olen onnellinen, vaikka kyllä pojankin olisin "kelpuuttanut" :)
Mutta kivahan tämä on että iltatähtemme tulee nyt sitten olemaan tyttö, jota isoveljetkin saavat hemmotella. 

Oli pakko tulla kertomaan!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 tyttöä ja nuorin poika. Toivoin kaikista tyttöä, koska miesten maailma oli jäänyt minulle jotenkin kylmäksi ja kovaksi. Ja tiesin ,että ymmärrän tyttöjä, koska itsekkin on samaa sukupuolta. No, kun kuulin ,että neljäs on poika, tuntui ensin oudolta. Kun poika syntyi ja kasvoi pääsin mukaan "miesten" maailmaan ja huomasin ettei se paha ollutkaan.Nyt olen onnellinen,että on yksi poikakin, joka opetti minulle että pojatkin on ihania. Ja nyt ymmärrän poikia ihan eri tavalla.

Vierailija
2/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista ja niin kuin sanoin alun järkytys oli muuttunut iloksi jo ennen sukupuolen tietämistäkään, joten olisimme kyllä iloisia olleet pojankin saamisesta. Mutta hyvä näin, miesvaltamme kodissamme vähän tasoittuu ja onhan tämä jo vanhemmuudessakin vähän erilaista ainakin sitten vanhempana. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille:)!
Minä sain kolmen pojan jälkeen tyttären, ja sitten vielä pojan, meidän iltatähden:) Ihanaa kun on poikajoukossa yksi prinsessakin:) miehellä on tosin kolme pikkuprinsessaa lisää, joten tavallaan mulla 4poikaa ja 4 tyttöä elämässäni :) joo, olen etuoikeutettu :)

Vierailija
4/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isoveljet saavat hemmotella". En tiedä mutta jos ovat yhtään nuorempia niin siitä on kyllä henmottelu kaukana. :D

Vierailija
5/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveljetkin saavat hemmotella? Joo'o

Vierailija
6/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tunteen. Itsellä enemmän se, että nuo ovulaatioon tähtäämishommat tosiaan toimii sukupuolia valittaessa. Meillä tosin tuon kolmannen jälkeen tuli vielä yksi poika, koska kolme poikaa oli aina haaveena.

Vierailija
7/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:49"]

"Isoveljet saavat hemmotella". En tiedä mutta jos ovat yhtään nuorempia niin siitä on kyllä henmottelu kaukana. :D

[/quote]

Isoveljet alkavat olemaan jo teini-iässä ja ovat tulevasta perheenlisäyksestä kaikista eniten meistä ollut innoissaan. Me vanhemmat olimme aluksi "hieman" järkyttyneitä, kun ehkäisystä huolimatta raskaaksi tulin. Nyt ajan kuluessa ja pahan olon väistyttyä on meidän vanhempienkin päällimmäinen tunne ilo! -ap

Vierailija
8/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Onnea odotukseen.

Vierailija
9/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans huomannut että pojat "tehdään" ja tytöt "vaan tulee". Itellä eka tyttö (ei suunniteltu) ja pian syntyy poika (tehtiin yli vuosi). Kaveripiirissäkin kaikilla tytöt on tullu mielentilassa "tulee jos on tullakseen" ja pojat ovulaatiotikkujen tuijotuksella. Molempia laatuja on kyllä kiva saada, kiitollinen kyllä olen minäkin vaikka tältä vehkeet vielä "putoaisivatkin". Lahjoja nämä on, siksipä niistä on oltava kiitollinen :)

Vierailija
10/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:58"]

Mä oon kans huomannut että pojat "tehdään" ja tytöt "vaan tulee". Itellä eka tyttö (ei suunniteltu) ja pian syntyy poika (tehtiin yli vuosi). Kaveripiirissäkin kaikilla tytöt on tullu mielentilassa "tulee jos on tullakseen" ja pojat ovulaatiotikkujen tuijotuksella. Molempia laatuja on kyllä kiva saada, kiitollinen kyllä olen minäkin vaikka tältä vehkeet vielä "putoaisivatkin". Lahjoja nämä on, siksipä niistä on oltava kiitollinen :)

[/quote]

Meillä on myös 2 ensimmäistä -eli nämä pojat- suunniteltu ja heti on tärpännyt. Ikäerokin haluttiin heille suht´pieni ja tämä saatiin. Olen erittäin kiitollinen ja tunnen olevani oikeutettu että raskautuminen on minulle käynyt helposti, tiedän todellakin ettei kaikki ole samassa tilanteessa. Sukupuolella myös ei ole minulle ollut koskaan väliä. Pitkään tosiaan ajateltiinkin että lapsilukumme on tässä, kunnes luonto päätti toisin ja näin nyt kävi. Nyt tosin olen jo neuvolalääkärillekin puhunut että haluan tämän kolmannen jälkeen sterilisaation, koska nyt viimeistään tämä lapsilukumme saa olla tässä! -ap

Vierailija
11/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:58"]

[/quote]

Meillä on myös 2 ensimmäistä -eli nämä pojat- suunniteltu ja heti on tärpännyt. Ikäerokin haluttiin heille suht´pieni ja tämä saatiin. Olen erittäin kiitollinen ja tunnen olevani oikeutettu että raskautuminen on minulle käynyt helposti, tiedän todellakin ettei kaikki ole samassa tilanteessa. Sukupuolella myös ei ole minulle ollut koskaan väliä. Pitkään tosiaan ajateltiinkin että lapsilukumme on tässä, kunnes luonto päätti toisin ja näin nyt kävi. Nyt tosin olen jo neuvolalääkärillekin puhunut että haluan tämän kolmannen jälkeen sterilisaation, koska nyt viimeistään tämä lapsilukumme saa olla tässä! -ap
[/quote]

Vai ihan oikeutettu tunnet olevasi..
Tarkoitat varmaan etuoikeutettu.

Vierailija
12/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:58"] Mä oon kans huomannut että pojat "tehdään" ja tytöt "vaan tulee". Itellä eka tyttö (ei suunniteltu) ja pian syntyy poika (tehtiin yli vuosi). Kaveripiirissäkin kaikilla tytöt on tullu mielentilassa "tulee jos on tullakseen" ja pojat ovulaatiotikkujen tuijotuksella. Molempia laatuja on kyllä kiva saada, kiitollinen kyllä olen minäkin vaikka tältä vehkeet vielä "putoaisivatkin". Lahjoja nämä on, siksipä niistä on oltava kiitollinen :) [/quote] Meillä on myös 2 ensimmäistä -eli nämä pojat- suunniteltu ja heti on tärpännyt. Ikäerokin haluttiin heille suht´pieni ja tämä saatiin. Olen erittäin kiitollinen ja tunnen olevani oikeutettu että raskautuminen on minulle käynyt helposti, tiedän todellakin ettei kaikki ole samassa tilanteessa. Sukupuolella myös ei ole minulle ollut koskaan väliä. Pitkään tosiaan ajateltiinkin että lapsilukumme on tässä, kunnes luonto päätti toisin ja näin nyt kävi. Nyt tosin olen jo neuvolalääkärillekin puhunut että haluan tämän kolmannen jälkeen sterilisaation, koska nyt viimeistään tämä lapsilukumme saa olla tässä! -ap [/quote] Vai ihan oikeutettu tunnet olevasi.. Tarkoitat varmaan etuoikeutettu.

[/quote]

Jep, sorry, jäi etu-liite pois! Hienoa että täällä ollaan hereillä =) -ap

Vierailija
13/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:58"]

[/quote]

Me taas ollaan jouduttu tuo tyttö oikein tekemällä tekemään, pojat on tulleet helpolla =)

t: 4

Vierailija
14/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paljon onnea! Ihanaa saada lapsia kumpaakin sukupuolta :)
Tunnen naisen, jolla on viisi poikaa, ja hän halusi ihan kamalasti tytön (vanhin poika n. 24v). Hän sitten päälle nelikymppisenä hankki kuudennenkin, ja toivoi sen olevan tyttö (ollaan huomattu, että tänä vuonna tyttöjä tuntuu syntyvän poikia enemmän, meillekin tuli tyttö 3kk sitten) ja hän synnyttikin reilu viikko sitten pojan.. On hän kyllä aikalailla pettynyt, vaikka poika on söpö :(

Vierailija
15/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kaksi poikaa ja tyttö :). Olen ikionnellinen, kun saatiin tyttökin perheeseen :). Salaa toivoin jo toisesta tyttöä, vaikka poikakin toki oli tervetullut.

Vierailija
16/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! :)

Vierailija
17/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin 2 tomeraa tyttöä, sitten 3 reipasta poikaa. Aika täydellistä? Kyllä!

Vierailija
18/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajat löytävät tiensä joka ketjuun. Näköjään syystä tai toisesta on katkeria mammoja maa täynnä. Toisen onni ja ilo on ilmeisesti itseltä pois! Onnea aloittajalle! 

Vierailija
19/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kolmannen lapsen sanottiin olevan tyttö. Kolmen eri lääkärin toimesta viikoilla 20, 25 ja 29. Kaikille vain hymyilin kauniisti ha totesin odottavani poikaa, olin vahvasti asiasta varma ihan alusta asti. No yksi näistä aikaisemmin ultranneista lääkäreistä totesi viikolla33, että ei ole ultraääni kyllä vielä äidin vaistoa tarkempi ja näki selvät kulkuset ruudulla:D Sanoin, että niinhän minä sanoin (kerrankin pääsin sanomaan). Kolme ihanaa poikaa meillä;)

Vierailija
20/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 13:37"]

Meidän kolmannen lapsen sanottiin olevan tyttö. Kolmen eri lääkärin toimesta viikoilla 20, 25 ja 29. Kaikille vain hymyilin kauniisti ha totesin odottavani poikaa, olin vahvasti asiasta varma ihan alusta asti. No yksi näistä aikaisemmin ultranneista lääkäreistä totesi viikolla33, että ei ole ultraääni kyllä vielä äidin vaistoa tarkempi ja näki selvät kulkuset ruudulla:D Sanoin, että niinhän minä sanoin (kerrankin pääsin sanomaan). Kolme ihanaa poikaa meillä;)

Aika hauskaa tämäkin! =) Niin ne voi erehtyä. Meillä oli kyllä vauva niin hyvässä asennossa että ei voinut "amatöörikään" olla huomaamatta kumpi siellä on. Tunsin sen kyllä jo viikosta 5 eteenpäin että nyt on jotain erilaista kuin aiemmilla kerroilla, niin hirveä pahoinvointi oli, mitä ei kummastakaan pojasta ollut. Ja pahoinvointi/väsymys kestikin aina viikolle 20 saakka. Joten kyllä ne omat tuntemukset aika usein oikeassa on. -ap

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä