Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden pojan jälkeen meille tulee tyttö.

Vierailija
07.11.2014 |

Olen onnellinen, vaikka kyllä pojankin olisin "kelpuuttanut" :)
Mutta kivahan tämä on että iltatähtemme tulee nyt sitten olemaan tyttö, jota isoveljetkin saavat hemmotella. 

Oli pakko tulla kertomaan!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 13:28"]

Minullakin kaksi poikaa ja tyttö :). Olen ikionnellinen, kun saatiin tyttökin perheeseen :). Salaa toivoin jo toisesta tyttöä, vaikka poikakin toki oli tervetullut.

[/quote]

Meillä myös näin. Pojat ovat nyt 13v ja 9v, tyttö 4v. Kyllä isoveljet vieläkin hemmottelevat pikkusiskoa mutta kyllä ärsytävätkin ja tappelevat.

Olen niin onnellinen että on molempia sukupuolia lapsia. Ja ilkeilijöille/tahallaan väärin käsittäville tiedoksi että kyllä se kolmas poikakin olisi ollut ihan yhtä tervetullut aikoinaan. Sellainen jolla on lapset samaa sukupuolta ei voi ikinä tätä fiilistä ymmärtää, joten en edes yritä selittää.

Onnea ap:lle :)

Vierailija
22/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 13:37"]

Meidän kolmannen lapsen sanottiin olevan tyttö. Kolmen eri lääkärin toimesta viikoilla 20, 25 ja 29. Kaikille vain hymyilin kauniisti ha totesin odottavani poikaa, olin vahvasti asiasta varma ihan alusta asti. No yksi näistä aikaisemmin ultranneista lääkäreistä totesi viikolla33, että ei ole ultraääni kyllä vielä äidin vaistoa tarkempi ja näki selvät kulkuset ruudulla:D Sanoin, että niinhän minä sanoin (kerrankin pääsin sanomaan). Kolme ihanaa poikaa meillä;)

Aika hauskaa tämäkin! =) Niin ne voi erehtyä. Meillä oli kyllä vauva niin hyvässä asennossa että ei voinut "amatöörikään" olla huomaamatta kumpi siellä on. Tunsin sen kyllä jo viikosta 5 eteenpäin että nyt on jotain erilaista kuin aiemmilla kerroilla, niin hirveä pahoinvointi oli, mitä ei kummastakaan pojasta ollut. Ja pahoinvointi/väsymys kestikin aina viikolle 20 saakka. Joten kyllä ne omat tuntemukset aika usein oikeassa on. -ap

[/quote]
[/quote]

Meilläkin oli aivan suora näkyvyys kaikilla kerroilla, silti meni pieleen lääkäreiden veikkaus. Se kaiku vain on joskus todellinen ja joskus vääristynyt. En kyllä osaa yhtään sanoa mistä olen tiennyt tämän viimeisen pojan sukupuolen niin täysin varmasti jo ihan alusta, oikeastaan jo ennen testiä. Kaikki odotukseni ovat olleet kuin yöt ja päivät keskenään, täysin erilaisia, että siitä en voinut päätellä mitään koskaan. Kai se vain oli joku omituinen kutina takaraivossa, jota ei oikein pysty selittämään. Neljännen pojan toivon vielä joskus saavani, mutta jää nähtäväksi mitä sieltä masusta sitten löytyykään:) Onnea odotukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi