Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhuu tisuista

Vierailija
07.11.2014 |

Vihaan kun mies puhuu rinnoistani tisuina. "Sul on tisut ihan kovana." (Nännit nöpöttää), tai "tuos ne tisulit tänne."

Johtuuko tämä siitä että ne on ns pienet? Siis somat ja terhakkaat kyllä. Ja mies rakastaa niitä. C kuppi, ja ihan siis vähän pienehköt.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset korjaa sitä? Käsittämätöntä ettei aikuinen voi sanoa toiselle, että "lopeta, en pidä siitä"

Vierailija
2/11 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies alkuun puhui tisuista ja pippelistä. Sanoin, että jos meinaa joskus saada minulta seksiä ja jatkaa suhdetta, niin parempi lopettaa nuo kauheat nimitykset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee sanasta "tisut" mieleen sellaiset miehet, jotka käyvät keskustelupalstoilla (esim. AV) haalimassa runkkausmateriaalia esiintymällä (todella läpinäkyvästi) jonain muuna kuin runkkumateriaalia haalivana miehenä. Joten ymmärrän sua, ap!

Vierailija
4/11 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat tisulit.

Vierailija
5/11 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen mood-killer :D

Vierailija
6/11 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-kuppi pienehkö?!

T. A

Vierailija
7/11 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 13:00"]C-kuppi pienehkö?!

T. A
[/quote]

Kyllähän c-kuppi on jollain 185cm amatsooni plösöllä pieni, mitta 150cm naisella ne on jo isot

Vierailija
8/11 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon 163cm kylläkin ja ylipainoa ehkä löytyy hieman. Ja siis mähän OLEN sanonut tästä monta kertaa että sanois mieluummin rinnat tai edes tissit. Mut eikun tisulit. Mäkin alan sit kohta puhua hänen "kullervostaan", jos ei lopu. Tai entäs jos puhuisin hänen "tisuleistaan".

Vierailija
9/11 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on vielä kaameampi sana.

"Tulepa mussukka tänne, niin äityli antaa tissiä!"

Yäk.

Vierailija
10/11 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, vai vielä "pienehköt"? Sulla on sentään C-kuppi. Mun muijalla on A.

Vierailija
11/11 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no ihmisten mielissä kuppikoot on A-C/D. D useimpien mielestä on jo hillitön vasikanpään kokoinen lollero.

Todellisuudessa naiset käyttää ihan väärän kokoisia rintaliivejä ja tunkevat varustuksensa väkisin siihen 75C-kuppiin, jota ilmeisesti pidetään jonkinlaisena standardikokona. Kesällä varsinkin näkyy todella paljon huonosti istuvia rintaliivejä, joiden ympärysmitta on ainakin kymmenen senttiä liian suuri ja kuppi pieni ja väärällä korkeudella.

Oma kokoni on 70F ja kyseessä ei siltikään ole mitkään armottomat tyrkkyryntäät, joiden välissä voisi salakuljettaa viikon lounaat ja kuplavolkkarin. Kyse ei myöskään ole Changen rintaliiveistä, kun jostain syystä tämä aina tulee esiin aihetta liippaavissa keskusteluissa.

Niiden pelkkien kirjainten vertailu on edelleenkin ihan yhtä tyhjän kanssa. Nih.

Ja kyllä multa ainakin jäisi antamatta, jos mies toistuvasti puhuisi tisuleista. Joskus huumorimielellä ihan ok, mutta minään normaalinimityksenä rinnoille se ei kyllä toimi yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi