Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKA! Lento Hki-Lontoo-Hki 200e, onko kallis?

Vierailija
07.11.2014 |

En ole lentänyt 7 vuoteen eikä mulla ole aavistustakaan lentohinnoista. Matkustusaika on tosi rajallinen helmikuussa, joten löysin halvimmillaan lennot Lontooseen 200e/hlö. Sisältää ruumaan laitettavat matkatavarat. Onko tuo kallis? Mitään halpayhtiöiden 50-100e lentoja ei valitettavasti mahdollisille päiville löytynyt. Varaanko vai odottelenko jos tulisi vielä tarjouksia, jotka kenties osuisivat meidän mahdollisille matkapäiville?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, joku oli nostanut tämän. Huomasin kyllä, että 100 eurolla olisi päässyt JOS tarjoukset olisi osuneet kohdille, mutta kun eivät osuneet. Mulla on rajalliset mahdollisuudet olla pois töistä, joten niinä päivinä kun on vapaata/lomaa on pakko mennä. Yhden päivän palkaton poissaolo syö lentohinnan säästön saman tien ja vielä enemmänkin.

Reissu on varattu ja tyttärelle kerron asiasta muutaman viikon päästä kun hänellä on synttärit. Ap

Vierailija
2/22 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kallis. Siihen sisältyy varmaan myös matkalaukut ruumaan? On mielestäni edullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:23"]

Mites te, jotka varaatte erikseen, tilaatteko ensin lennon vai hotellin? Itse tilaan aina yhdessä, kun hirvittää, jos toiselle sitten erikseen tilattuna tulisi aivan hirveän korkea hinta.

[/quote]

Lento pitää tilata aina ensin. Koska lennot voivat muuttua, sitten on kurjaa jos on jo maksanut hotellin tietyille päiville. Jos maksaa hotellit ennakkoon, ne ovat aina vähän edullisempia. Sen vuoksi itse maksan etukäteen. Jos varaan hotellin ja lennon, käytän aina ebookersia. Jos pelkän hotellin niin silloin bookigcomia. Bookingilla on kartta josta voi katsoa hotellin sijainnin kaikkein tarkimmin. Esim rantalomalla  haluan aina hotellin joka sijaitsee välittömästi rannan lähellä koska surffaan.

Vierailija
4/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin syyslomalla Lontoossa 4 plus 1 ja maksoi 584. Meno\paluu. Siis 2 lapsestakin meni aikuisen maksu.

Vierailija
5/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis on. Itse varasin juuri helmikuun lopulle meno-paluut 2aik. plus 4lasta 600€. Aamulähtö ja iltapaluu.

Vierailija
6/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelemalla riskeeraat että hinnat nousevat, tarjouksissa on yleensä matkustusajat myöhemmin. Tuo hinta on ihan kohtuullinen, ei kallis mutta ei mikään halpa. Varsinkin jos on suoralento.

Vierailija
7/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta minusta kalliilta jos on siis menopaluu.

Vierailija
8/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pois!

Vierailija
9/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin, tuo on aika suosittu lentoväli finnairilla joten tuskin hinnat laskee tai tulee tarjouksia tähän aikaan vuodesta.

Vierailija
10/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on suora lento ja hyvät lentoajat (perillä saa oltua mahdollisimman kauan).

Vierailija
11/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kallis

Vierailija
12/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä etenkin jos sisältää matkatavarat.

Vierailija
13/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole varaa siihen niin se on kallis tietty.

Vierailija
14/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, lento varattu ja pääsemme äiti-tytär -reissulle ensimmäisen kerran ikinä! Ruumaan menevät matkatavarat on pakolliset, sillä tytär (ja äitikin) aikoo tehdä kaikki mahdolliset vaate- ja etenkin kenkäostokset ko. reissulla :)

Vierailija
15/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On edullinen, etenkin koska Lontoossa on tosi korkeat lentokenttäverot (vaikuttaa lipun hintaan) ja jos kerran vielä ruumaan menevä laukku sisältyy hintaan.

Tsekkaa vielä etukäteen mille kentälle lento on (Lontoossa on useampi kenttä ja eri yhtiöt lentävät eri kentille), niin pystyt katsomaan, millä pääsette keskustaan. Hyvää matkaa!

Vierailija
16/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan edullinen :) Oletko tsekannut vielä ebookersin josko sitä kautta saisi kivan lento+hotelli -paketin?

Vierailija
17/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites te, jotka varaatte erikseen, tilaatteko ensin lennon vai hotellin? Itse tilaan aina yhdessä, kun hirvittää, jos toiselle sitten erikseen tilattuna tulisi aivan hirveän korkea hinta.

Vierailija
18/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lenntte ja mille kentlle? Ota huomioon että esim Heatrowsta pääsee halvemmalla ja nopeammin keskustaan kuin esim Gatwickilta j

Vierailija
19/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaan vaikuttaa myös matka lentokentältä hotellille ja takaisin. Hidas on halpa, nopea kallis, siinä yleinen ohje. Moni ei ajattele, että näissä matkoissa saattaa (turhaan) mennä 50 €/henkilö liikaa.
Ihan hyvät liput ostit ottaen huomioon hyvät lentoajat ja matkatavarat.

Vierailija
20/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksoin just helmikuussa 100 e eestaas. Norwegianilla oli 29 e sinne ja 70 takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi