Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKA! Lento Hki-Lontoo-Hki 200e, onko kallis?

Vierailija
07.11.2014 |

En ole lentänyt 7 vuoteen eikä mulla ole aavistustakaan lentohinnoista. Matkustusaika on tosi rajallinen helmikuussa, joten löysin halvimmillaan lennot Lontooseen 200e/hlö. Sisältää ruumaan laitettavat matkatavarat. Onko tuo kallis? Mitään halpayhtiöiden 50-100e lentoja ei valitettavasti mahdollisille päiville löytynyt. Varaanko vai odottelenko jos tulisi vielä tarjouksia, jotka kenties osuisivat meidän mahdollisille matkapäiville?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennetään Heathrowlle, joten päästää tubella pois sieltä/sinne. Lontoo on hyvin tuttu, olen asunut siellä ja käynyt todella usein, viimeksi tosin 2 vuotta sitten. Edelliset reissut on vaan tehty autolla tai esim. kerran on menty Ranskasta junalla.

Majoituksen varaan erikseen, sillä mennään todennäköisesti ekaksi yöksi Cambridgeen tytön toivomuksesta. Lento on perillä aamulla, joten ehditään hyvin aamupäivän aikana sinne.

Norwegianilla ei ollut noita tarjoushintoja juuri niille päiville kun meillä on mahdollista matkustaa. Lisäksi tuohon 100 euroon ei sisältynyt matkatavaroita. Toki oltaisiin päästy Norskilla halvemmalla ihan matkatavaroiden kanssakin jos tarjouksia olisi ollut sopiville päiville/kellonajoille. Mutta olisi tullut ihan helvetin kalliiksi jos mun olisi pitänyt ottaa palkatonta vapaata töistä halpojen lentojen takia :D

Vierailija
22/22 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain helmikuulle 100€/hlö. Sinänsä 200€ ei ole sekään paha hinta. Laita hintavahti vaikka momondoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan