Mitä ostaa miesystävälle kun hän on rikas ja minä aika köyhä?
No en ehkä köyhä mutta keskituloinen. Mies tienaa tosi hyvin. On tyyppiä että mikään ulkoinen ei kiinnosta, vaatteita esim ostaa vasta kun entiset ovat hajonneet. Ehkä hän haluaisi jonkun työkoneen mutta niistä minä en ymmärrä mitään.
Kommentit (62)
Mulla vähän sama tilanne. Yleensä olen ostanut jonkun kalliimman viskipullon tai sikareita.
🇺🇦🇮🇱
Pullo lempiolutta tai muuta alkoholia. Itse neulotut villasukat, lempiartistin uusi cd tai vaikka pari leffalippua, jotka voitte käyttää yhdessä.
Ei se hinta vaan ajatus.
Anna aikaa, lämpöä, rakkautta. Järjestä joku häntä miellyttävä juttu missä hän voi kokea että hänet on huomioitu. Älä osta mitään tavaraa, niitä hän voi ostaa itsekin.
Jotain yhteistä tekemistä: leffa-tai teatteriliput? Tai vaikka lätkämatsiin, jos se on enemmän miehen mieleen.
Jotakin immateriaalista, jossa lahjan muodostaa tekemäsi ajatustyö mielenkiintoisen kokemuksen eteen. Jokin elämyspalvelukin tulee toki kyseeseen. Ole iloinen, ettei mies ole kaikenmaailman tavaran perään.
Yksi hieman kalliimpi lahja. Ei monta pientä.
Laita rusetti päähän, hyvää hajuvettä ja riisu itsesi alasti. Eiköhän riitä ja jossei riitä niin minkäs sille enää voit.
Vierailija kirjoitti:
Laita rusetti päähän, hyvää hajuvettä ja riisu itsesi alasti. Eiköhän riitä ja jossei riitä niin minkäs sille enää voit.
Ilman hajuvettä.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta teen hänelle seksuaalisia palveluksia koko ajan, se on meidän juttu. Hän maksaa yleensä kaiken joten tuntuisi hassulta ostaa vaikka leffaliput..
Ei mitään alkoholia tai sikareita, niitäkin voi ostaa itse. Osta mieluummin vaikka joku hyvä kirja hänen mielenkiintonsa mukaan. Tai kenkienhoitosetti; fiksu jos on, niin hoitaa kenkänsäkin hyvin. Villasukat sopivat aina, kaikille. Hinta ei todellakaan ole se lahjan tärkein kriteeri.
Itsetehty lahja. Tee kortti ite. Osta vuosikerta viskiä tms. minkä ilkeää pistää näkyville ja naukata, kysy Alkosta suosituksia. Hae netistä käsintehty puinen rasia. Korttiin voi laittaa runon taikka yleisiä ajatuksia.
Osta joku hauska lautapeli tai seurapeli? Matchaavat t-paidat sinulle ja hänelle? Kirja? Huumorialushousut? Vie hänet kotieläinpuistoon paijaamaan eläimiä?
Lupaa siivota ensivuosi ellei sitten siivooja käy.