Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaa miesystävälle kun hän on rikas ja minä aika köyhä?

Vierailija
01.12.2022 |

No en ehkä köyhä mutta keskituloinen. Mies tienaa tosi hyvin. On tyyppiä että mikään ulkoinen ei kiinnosta, vaatteita esim ostaa vasta kun entiset ovat hajonneet. Ehkä hän haluaisi jonkun työkoneen mutta niistä minä en ymmärrä mitään.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama tilanne. Yleensä olen ostanut jonkun kalliimman viskipullon tai sikareita.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudo hänelle villasukat.

Vierailija
4/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo lempiolutta tai muuta alkoholia. Itse neulotut villasukat, lempiartistin uusi cd tai vaikka pari leffalippua, jotka voitte käyttää yhdessä.

Ei se hinta vaan ajatus.

Vierailija
5/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna aikaa, lämpöä, rakkautta. Järjestä joku häntä miellyttävä juttu missä hän voi kokea että hänet on huomioitu. Älä osta mitään tavaraa, niitä hän voi ostaa itsekin.

Vierailija
6/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain yhteistä tekemistä: leffa-tai teatteriliput? Tai vaikka lätkämatsiin, jos se on enemmän miehen mieleen.

Vierailija
7/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin immateriaalista, jossa lahjan muodostaa tekemäsi ajatustyö mielenkiintoisen kokemuksen eteen. Jokin elämyspalvelukin tulee toki kyseeseen. Ole iloinen, ettei mies ole kaikenmaailman tavaran perään.

Vierailija
8/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hieman kalliimpi lahja. Ei monta pientä.

Vierailija
9/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rusetti päähän, hyvää hajuvettä ja riisu itsesi alasti. Eiköhän riitä ja jossei riitä niin minkäs sille enää voit.

Vierailija
10/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita rusetti päähän, hyvää hajuvettä ja riisu itsesi alasti. Eiköhän riitä ja jossei riitä niin minkäs sille enää voit.

Ilman hajuvettä.

Vierailija
11/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen hotellimatka.

Vierailija
12/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta teen hänelle seksuaalisia palveluksia koko ajan, se on meidän juttu. Hän maksaa yleensä kaiken joten tuntuisi hassulta ostaa vaikka leffaliput..

Vierailija
13/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pim pim pim

pimpim PAM!

Vierailija
14/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsareita.

Vierailija
15/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään alkoholia tai sikareita, niitäkin voi ostaa itse. Osta mieluummin vaikka joku hyvä kirja hänen mielenkiintonsa mukaan. Tai kenkienhoitosetti; fiksu jos on, niin hoitaa kenkänsäkin hyvin. Villasukat sopivat aina, kaikille. Hinta ei todellakaan ole se lahjan tärkein kriteeri.

Vierailija
16/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty lahja. Tee kortti ite. Osta vuosikerta viskiä tms. minkä ilkeää pistää näkyville ja naukata, kysy Alkosta suosituksia. Hae netistä käsintehty puinen rasia. Korttiin voi laittaa runon taikka yleisiä ajatuksia.

Vierailija
17/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen seksinukke

Vierailija
18/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle seksikäs alusasu

Vierailija
19/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku hauska lautapeli tai seurapeli? Matchaavat t-paidat sinulle ja hänelle? Kirja? Huumorialushousut? Vie hänet kotieläinpuistoon paijaamaan eläimiä?

Vierailija
20/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa siivota ensivuosi ellei sitten siivooja käy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä