Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko psyk.poliklinikalta pyytää saada kopio omista potilaskertomuksista?

Vierailija
07.11.2014 |

Pitääkö Se pyytää kirjallisesti? Onko lääkäreitä tai hoitajia paikalla, mitä tällaisesta ajatellaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 08:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 08:34"]22 jatkaa, joskus ihmisiä myös vituttaa silmittömästi lukea totuus itsestään. Vaikka sen itse tiedätkin, mutta piru vie kun tuo toinenkin sen huomasi!!!! [/quote] Minä luulen, että mun lääkäriä vituttais lukea totuus itsestään. Huono ihmistuntija, ei mitään sosiaalisia taitoja, empatiakyvytön. Diagnoosit yleensä pielessä.

[/quote]

Onkohan meillä sama lääkäri... 

Vierailija
22/30 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 08:34"]22 jatkaa, joskus ihmisiä myös vituttaa silmittömästi lukea totuus itsestään. Vaikka sen itse tiedätkin, mutta piru vie kun tuo toinenkin sen huomasi!!!! [/quote] Miksi ihminen haluaisi pimittää asioita hoitavalta lääkäriltä? Ihmeellinen ajatus.

[/quote]

Bentsojen toivossa? Ehkä joku nisti haluaa. Muuten minusta lääkärille kannattaa olla rehellinen. Luulen, että omani pitää minua terveempänä kuin olen. Lekurikäynnit osuu aina ns. hyvälle päivälle. Niitä on niin monenlaisia... joskus en pääse lainkaan ylös sängystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 08:34"]22 jatkaa, joskus ihmisiä myös vituttaa silmittömästi lukea totuus itsestään. Vaikka sen itse tiedätkin, mutta piru vie kun tuo toinenkin sen huomasi!!!!
[/quote]

Miksi ihminen haluaisi pimittää asioita hoitavalta lääkäriltä? Ihmeellinen ajatus.
[/quote]

Voi kuule, sulla ei esim.suljetulla olevien toimintamalleista nyt mitään käryä!!!

Vierailija
24/30 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 08:52"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 08:34"]22 jatkaa, joskus ihmisiä myös vituttaa silmittömästi lukea totuus itsestään. Vaikka sen itse tiedätkin, mutta piru vie kun tuo toinenkin sen huomasi!!!! [/quote] Miksi ihminen haluaisi pimittää asioita hoitavalta lääkäriltä? Ihmeellinen ajatus. [/quote] Voi kuule, sulla ei esim.suljetulla olevien toimintamalleista nyt mitään käryä!!!

[/quote]

Onko itselläsi? Oletko psyk sh? En usko, että ne ajattelevat, että "kyllähän minä sen tiedän, mutta harmi että toi lääkärikin huomasi!" Ei kai esim. harhainen nyt omasta tilastaan mitään tajua. Tuskin siinä mitään loogista ongelmien salausyritystä on, vai onko? 

Vierailija
25/30 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin kelalta psykiatri lääkärini sinne lähettämän psyk.potilaskertomukseni. Tää edellyttää että olet hakenut sairaspäivärahaa ja kela on pyytänyt lääkäriltä lisäselvitystä. mielellään kela lähettelee , eivät pahemmin edes vahdi onko oikea ihminen soittamassa. Pikkanen tietovuoto vaara...heh heh...mut mitäs näitä! 

Vierailija
26/30 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässäkään ketjussa ei näy toinen sivu kännykällä? 

Mode, kun kuitenkin stalkkaat siellä, kerro tai korjaa asia! 

Itse jutusta sen verran, että juuri harkitsen sen potilaskertomuksen pyytämistä. Ihan mielenkiinnon vuoksi.

Vierailija
27/30 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, että nuo omat sairauskertomukset ym. tulee kohta kaikille tuonne omakanta rekisteriin. Joutuu lääkärit ym. hieman tarkemmin miettimään, miten asioita potilastietoihin kirjaavat.

Vierailija
28/30 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko muka psyk tekstit Kantaan? Sairastamisessa on erilaisia vaiheita, ja saattaa olla esim pitkän psykoosin jälkeen heti rankkaa lukea noista tapahtumista. Ihmisen todellisuushan hajoaa psykoosissa, joten toivoisin että käytetään harkintaa, milloin potilas voi lukea tekstit. 

Vierailija
29/30 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, kyllä ne tulevat. Käyn itse psyk.polilla, ja minulle kerrottiin tästä jo alkusyksystä.

Vierailija
30/30 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuolta Kanta ohjeesta, että pystytään käyttään Psy-lehteä, jolloin teksit pystytään edelleen erityissuojaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi