Millainen pizza on trendikästä tarjottavaa illanistujaisissa?
Suuri pizzatäyte keskustelu on leimahtanut toisessa ketjussa. Käännän kysymyksen toisinpäin. Mitkä ovat mielestäsi yleispätevät täytteet illanistujaisten pizzatarjoiluun? Oletetaan vaikkapa tilanne ettet tiedä vieraiden makua tai mahdollisia ruokarajoitteita etukäteen? Millaista tai millaisia pizzoja itse tarjoaisit?
Kommentit (18)
Oletko syönyt Skifferin liuskoja? Siinä ne trendit on.
Pepperonipizza ja juustopizza (eikä todellakaan laiteta mitään homejuustoa)
Esim. tomaatti-mozzarella-basilika, kinkku-herkkusieni, tonnikala-punasipuli... Nää omia vakkareita.
Liekkitorttu, melkein niin kuin pizza mutta astetta hienostuneempi, googlaa ohje!
Itsetehty tomaatti-mozzarella ja paljon rucolaa päälle
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:12"]Suuri pizzatäyte keskustelu on leimahtanut toisessa ketjussa. [/quote]
Linkki olisi kiva, kiitos :)
Kinkku-ananas ja joku merenelävä-juttu (tonnikala, katkarapu jne). Ananakset sen verran isoina paloina että saa nypittyä pois.
Jos ei ole kala-allergisia, niin lohipizza tuorejuuston kanssa on vahva vaihtoehto. http://www.k-ruoka.fi/reseptit/lohi-tuorejuustopizza/
Trendikkyys ei kiinnosta tipan vertaa (missään asiassa), mutta valkoinen pizza on hyvää:
pohjalle siivutettua, keitettyä (kuori-)perunaa ja kuoretonta vuohenjuustoa, mustapippuria, parmesaania. Valmiin pizzan päälle revitään rucolaa.
Googlaa pissaladerie, provençelainen sipuli-anjovis-oliivipiiras, pizzan serkku. ÄLYTTÖMÄN hyvää.
Laitat nt vaan sitä grillattua paskaa, avn mukaanhan se on kuitenkin se ja sama mitä tarjoat, olet kuitenkin huono emäntä.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:12"]Suuri pizzatäyte keskustelu on leimahtanut toisessa ketjussa. [/quote]
Linkki olisi kiva, kiitos :)
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/4313181/ketju/miten_voi_aikuisella_olla_lapsen_kehittymaton_maku
Pahoittelut että linkitys jäi. Viittaamani ketjun Ap avasi keskustelun ymmärtääkseni keskustellakseen vieraansa nirsoilusta ja epäkohteliaasta käyttäytymisestä illan tarjoiluja kohtaan, mutta keskustelu kääntyi pizzatäytteiden arvosteluun ja makujen vertailuun.
Ap
Mä en söis näistä ehdotetuista mitään. Ihan kamalia... Onneksi ei tarvitse kyläillä missään enää nykypäivänä.
No trendi on vähän eri kuin pizza, joka maistuu kaikille. Itse tekisin parmankinkku-kirsikkatomaatti-mascarpone-rucola-pizzan ja kasvisversiona artisokansydän-parmesan-aurinkokuivattu tomaatti-pizzan.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:19"]
Trendikkyys ei kiinnosta tipan vertaa (missään asiassa), mutta valkoinen pizza on hyvää:
pohjalle siivutettua, keitettyä (kuori-)perunaa ja kuoretonta vuohenjuustoa, mustapippuria, parmesaania. Valmiin pizzan päälle revitään rucolaa.
[/quote]
Tuo trendikkyys sana pulpahti otsikkoon hivenen aiemman keskustelun provosoimana. Itsekään en tarjottaviani mieti trendien kannalta. Halusin vain kuulla millainen pizzatarjoilu AV -palstalaisten mielestä olisi sopiva ko. tilanteeseen.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4313181/ketju/miten_voi_aikuisella_olla_lapsen_kehittymaton_maku
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:32"]
No trendi on vähän eri kuin pizza, joka maistuu kaikille. Itse tekisin parmankinkku-kirsikkatomaatti-mascarpone-rucola-pizzan ja kasvisversiona artisokansydän-parmesan-aurinkokuivattu tomaatti-pizzan.
[/quote]
Voi luoja mitä paskaa meinaisit tarjota. Toi on just tota hifistelyä, yritetään liikaa ja useimmille ei kuitenkaan maistu tollaset pöperöt.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:30"]Mä en söis näistä ehdotetuista mitään. Ihan kamalia... Onneksi ei tarvitse kyläillä missään enää nykypäivänä.
[/quote]
Kuka kaltaistasi perseenaria nyt kutsuisikaan minnekään?
Brie hunaja pizza.