Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjät! Miten suhtaudutte töykeisiin asiakkaisiin?

Vierailija
06.11.2014 |

Opiskelun ohella teen töitä eräässä tavaratalossa. Päivittäin kohtaan ihmisiä jotka ovat suorastaan töykeitä. Töissä olen ollut vasta kolme viikkoa ja olen saanut haukut mm. siitä ettei kaupasta löytynyt tietyn väristä kynttilää tai juuri oikeanlaista lamppua. Tatkoitan tällä nyt sitä, että asiakkaat menevät ihan henkilökohtaisuuksiin ja olen saanut kuulla olevani huono ja pska ihminen. Syytöksiä kuuluu siitä etten ole tilannut kauppaan oikeanlaisia tuotteita ja miten ne ovat liian kalliita.

Tietenkään en pysty vaikuttamaan tuollaisiin seikkoihin. Miten tuollaisessa tilanteessa sitten tulisi toimia?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:33"]

Ei toi ap:n mainitsema asiakas ole töykeä vaan valittaja. Töykeä on sellainen joka vaikkapa heittää ostoksensa ja vastaa jos jotain kysyy tai sanoo tyyliin sehän lukee siinä tai ei oikein suostu puhumaan mitään. Mulla kiristyy pinna selvästi eniten keski-ikäisistä naisista joiden päässä on asennevamma ja siihen sisältyy tytöttelyä ja tyhmänä pitämistä ja miehistä jotka heittää seksististä paskaa.  

[/quote]

Samaa mieltä. Tytöttely, tyhmänä pitäminen, vähättely ja huonot käytöstavat (ei mm. vastata jos sanotaan hei, kiitos tai joissain tapauksissa EI SANOTA MITÄÄN...!).

Jotkut pitää itseään ns. parempana ihmisenä ja myyjällä ei ole ihmisarvoa. Onneksi silti on ihaniakin asiakkaita,;).

T .60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän