Onko ok mennä klo 7 kylään huomenna? Kuitenkin arkiaamu?
Ajattelin, että se sopisi hyvin aikatauluun. Lähden liikkeellä jo klo 5. Käyn kahvilla ja olisin noin klo 6:45 kyläpaikassa. Lupasin mennä lapsevahdiksi sinne myös. Sovimme, että vasta klo 10, mutta ajattelin, että olisi iloinen yllätys jos autan aamutoimissa.
En oikein kehtaa laittaa viestiä, että sopiiko klo 7. Jos soittelen aamulla ennen menoa, että olen jo pihassa.
Kommentit (35)
On. Varmasti ilahtuu, kun oletkin apuna aamussa.
Ei tosiaankaan ole. Varsinainen riemuidari ..
Itse herään arkisin vasta kahdeksalta.
Tässä provossa on hyvää vain se, että tuollaisia isovanhempia on oikeasti olemassa.
Jos mulle tehtäisiin noin niin näkisin varmaan niin punaista, että en ikinä pyytäisi sinua ja peruisin sen päivänkin jos mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulle tehtäisiin noin niin näkisin varmaan niin punaista, että en ikinä pyytäisi sinua ja peruisin sen päivänkin jos mahdollista.
Jep. Välit poikki. Mutta sekohan tuo onkin
Mitä sitä kahvilla käymään, mee suoraan sinne kyläpaikkaan ja kun silmät ristissä tullaan (ehkä) ovelle, iloisesti lupaa keittää kahvia emännällekin.
Meillä tuo ei kyllä onnistuisi, kukaan ei avaa, kukaan ei vastaa äänettömään puhelimeen
Mene jo suoraan klo 5 kylään aamukahville niin säästyy omat kahvit.
Tekisin tuosta lähestymiskiellon.
Laita lämmintä päälle kun värjöttelet siellä pihalla. Mä en aamuisin puhelinta kattele.
Muuten mulla jäisi 3h luppoaikaa eikä siinä ole järkeä.
Ap