Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lastensuojeluilmoitus on vaikuttanut elämääsi?

Vierailija
21.09.2021 |

Sinusta tehty tai sinun tekemä

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsin todellisuuteen, että olen ollut lapsellinen ja itsekäs, laiskakin. Nyt tajuan, että lapsi ei mene rikki, vaikka häntä kasvattaa.

Yleensä se kylläkin menee niin, että jos lasta kasvattaa, niin tulee lasu koska kasvatusmenetelmät ovat ristiriidassa kasvatussuositusten kanssa.

Useimmat osaavat kasvattaa lapsensa ilman lyöntihommia. 

Äänen korottaminen on myös henkistä väkivaltaa ja omaan huoneeseen käskeminen on eristämistä josta lapsen psyyke vaurioituu. Kädestä ohjaaminen tai taluttaminen vaikka autotien vierestä pois on fyysistä pakottamista ja sylissä väkisin kantaminen on itsemääräämisoikeuden loukkaamista.

Joten näin kasvatamme tulevia diktaattoreita, itsevaltiaita, tyranneja.

Onnea vain tulevaisuuteen👍

Vierailija
62/62 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viettänyt lapsuutta aikana, jolloin tehtiin vähemmän lasuja eikä naapurit tai sukulaiset tehneet niitä koskaan.

Aikuisena sain selville, että minusta oli tehty lasu ja syytkin oli ihan oikeita. Mutta en huomannut tätä perheeni arjessa millään tavalla eli ainakaan mua tuo ei auttanut ollenkaan, päinvastoin, nykyään katson omia vanhempia ihan eri tavalla ja väkisin tulee mieleen moniakin tapahtumia lapsuudessa eli onko tapahtumat olleet sitä mitä on kerrottu jne. Yritin puhua tästä vanhempien kanssa, mutta kieltävät koko lasu asiakkuuden vaikka siitä on ihan mustaa valkoisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla