Miten tulkitsisit tällaista käytöstä? En ymmärrä..
Henkilö on nimenomaisesti sanonut että haluaa olla seurassani ja tehnyt asioita sen eteen että vietämme aikaa yhdessä. Sitte kun yhdessä olemme, hänen käytös on välillä todella ristiriitaista. Mökötystä/välttelyä jne. Tilanteessa on muitakin ihmisiä. Mutta kuinka voi olla mahdollista että käyttäytyy näin sellaisen henkilön seurassa jonka seuraan on nimenomaan itse tieten tahtoen halunnut?
Kommentit (24)
Sairaalloisen mustasukkainen ja kuvittelee asioita ja suuttuu mielessään ja mököttää. Äkkiä karkuun
Luonne on välillä mököttävä tai välttelevä? Itsepä haluat viettää hänen kanssaan aikaa.
Muumit on tosi sekaisin siellä pääkopassa. En sinuna jatkaisi, koska tuon selvittäminen vaatii vuosien terapiaa eikä aukea ehkä sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Hän on tyly ja epäkohtelias ihminen. Kysymys kuuluukin että miksi SINÄ haluat sellaisen kanssa viettää aikaa?
Päinvastoin. On yleensä ystävällinen kaikille. Vain minua kohtaan käyttäytyy noin vaikka on itse seuraani halunnutkin.
Käyttäytyykö noin kun olette muiden ihmisten seurassa, vai myös silloin kun olette kahden?
Hänellä saattaa olla mielessään jotain, mitä ei saa sanottua. Harmitus voi purkautua noin..
Haluaisi viettää aikaa sun kanssa kahdestaan? Ja on pettynyt kun muuta porukkaa pyörii ympärillä? (Sinun kutsumanako?). En tiedä, onko tämä sen luontoinen ihminen että voisit kysyä mistä kiikastaa, vai alkaako mököttää?
Älkää lähtekö mököttäjän mielialoihin mukaan. Mökötys on valtapeliä, vaikka se olisikin kotoa opittua tai luonteessa. Sillä yritetään saada toinen käyttäytymään itselle mieluisalla tavalla.
En päästäisi jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Hän on tyly ja epäkohtelias ihminen. Kysymys kuuluukin että miksi SINÄ haluat sellaisen kanssa viettää aikaa?
Tämä. Pakko olla helvetin hyvännäköinen, jos tällaista jaksaa.
Eräs minuun rakastunut mies käyttää yhtä tuttavanaistamme tehdäkseen minut mustasukkaiseksi, mutta ei kuitenkaan onnistu peittämään vitutustaan silloin, kun olemme samassa paikassa, vaikka olisi siellä tämän naisen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. On yleensä ystävällinen kaikille. Vain minua kohtaan käyttäytyy noin vaikka on itse seuraani halunnutkin.
Onko tosiaan vai esittääkö sulle sellaista? Kannattaa aina tarkkailla miten mies käyttäytyy niitä ihmisiä kohtaan, joista ei hyödy mitään ja kun ei ole sen naisen edessä, johon yrittää tehdä vaikutuksen. Silloin se oikea luonne paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisi viettää aikaa sun kanssa kahdestaan? Ja on pettynyt kun muuta porukkaa pyörii ympärillä? (Sinun kutsumanako?). En tiedä, onko tämä sen luontoinen ihminen että voisit kysyä mistä kiikastaa, vai alkaako mököttää?
Eiköhän jokainen mies saa vietettyä naisten kanssa aikaa kahden halutessaan. Kuulostaa siltä, ettei mies halua olla kanssasi kahden.
Suoran vastauksen saat vain itse kysymällä. Ja jos haluat viettää aikaa miehen kanssa kahden, niin ehdota sellaista. Sillähän se selviää.
Miten mies on indikoinut, että haluaa viettää aikaa kanssasi kahden jos että kuitenkaan koskaan ole kahden?
Suoraan en halua kysyä. Ihmettelen vaan miksi sitten on halunnut seuraani vaikka tietää minkälainen olen, jos kuitenkin käytös viittaa välillä ihan muuhun. Yhtä hyvin voisin olla muidenkin kanssa.
Mulla on läheinen, joka kuvittelee asioiden etenemisen aika pitkälle päässään jo ennen tapaamista. Eli jos vaikka sovitaan että nähdään kahvilla, niin hän saattaa miettiä jo etukäteen että missä nähdään, mitä syödään ja mistä puhutaan, sen jälkeen voidaan mennä kaupoille jne. Ja sitten kun tapaaminen ei menekään näin, niin hän harmistuu ja vähän möksähtää. Ehkä tämä sun henkilö käyttäytyy myös näin?
Onko tilanteessa muita miehiä, joista kuvittelee, että olisit heistä kiinnostunut tai flirttailet heidän kanssaan?
Kuulostaa mustasukkaisen ihmisen käytökseltä suoraan sanottuna.
Mulla on tuttavamies, joka tekee naisille juuri tuollaisia epämääräisiä lupauksia ja ehdotuksia. Hän on jättänyt jälkeensä pitkän rivin särkyneitä sydämiä. Yksi nainen on aina 'vuorossa', jonka tämä saa itsensä tuntemaan erityiseksi. Heti, kun nainen alkaa kuvittelemaan jotain suhteesta, tämä siirtyy seuraavaan. Kannattaa tarkastella miehen naispuolisia tuttavia. Jos siellä on useampia happamia naisia, niin voi miettiä miksi. Ei välttämättä johdu mustasukkaisuudesta, vaikka mies niin väittäisi. Muut naiset vaan ovat askeleen edellä ja tietävät, mitä sullekin tulee vielä käymään.
Vierailija kirjoitti:
Onko tilanteessa muita miehiä, joista kuvittelee, että olisit heistä kiinnostunut tai flirttailet heidän kanssaan?
Kuulostaa mustasukkaisen ihmisen käytökseltä suoraan sanottuna.
Siltä se tosiaan kuulostaa. Jos et itse aiheuta mustasukkaisuutta miehessä, niin sitten kannattaa miettiä että kuka sitä aiheuttaa.
Voi olla jonkinlainen valtapeli. Haluaa saada sinut epävarmaksi tms. Kuulostaa joka tapauksessa myrkylliseltä.