Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutan ensimmäistä kertaa elämässäni. Miten kuuluu syödä?

Vierailija
21.09.2021 |

Olen nyt reilun viikon ollut aika niukalla ruualla, mutta muuta ei ole tapahtunut kuin vatsakipu ja ummetus. Syön lähinnä hedelmiä ja salaattia. Aamuisin puikulaa broilerleikkeellä. Netti on pullollaan vaikka ja mitä eli tällaisen vasta-alkajan pää menee pyörälle kun joka paikassa on älä syö sitä tai tätä ja toisessa paikassa juuri käsketään syödä niitä samoja. En halua hiilarittomalle. Olen nähnyt läheltä miten ystävä voi huonosti koko kuukauden mitä jaksoi sitä pitää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä sokerit syömättä.  Sokeri on pahin laihduttajan vihollinen.

Minusta tällä foorumilla elää kummallinen ajatus, että jokainen olisi sokerin perään. Ei ole vaikka olisi nainen. Älkää ihmetelkö niitä, jotka kieltäytyvät makeista tarjoiluista. Minun suussani sokerinen on usein yli-imelää ja oikein inhon väreet menevät pitkin selkäpiitä. Suklaa puolestaan maistuu vain rasvalle ja sokerille jos ei ole jotain Leonidasta tai vastaavaa.

Vierailija
22/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaisi sijoittaa yhteen käyntiin oikealla ravitsemusterapeutilla, jos vaan mahdollista. Saisit itsellesi räätälöidyn ruokavalio-ohjeen joka perustuu akateemisesti noihin asioihin koulutetun ihmisen tietoon. Maksaa yksityispuolella noin 100-150 euroa yksityisasiakkaana (eli ei työterveyden kautta), mutta tosiaan jos eka laihdutus tulossa eikä ole suurempia ongelmia, se yksi käynti voi riittää. 

Itsehän menin ravitsemusterapeutille vasta, kun olin 10 vuotta jojoillut kaiken maailman iltapäivälehti- ja nettiohjeiden kanssa. Karppausta, south beach dieettiä, painonvartijoita, nutrausta jne ja lopulta nälänhalliinta ja aineenvaihdunta totaalisen sekaisin ja sairaalloinen yipaino. Nyt olen ravitsemusterapeutin ohjein laihdutun jo 22 kg, vielä toiset samanlaisiet jäljellä.

Tämä on kaikista paras ohje. Rt ottaa sinut yksilönä vastaan. Foorumilla yksi jos toinen latelee omia olettamuksiaan ihmisen ravitsemuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi