Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petturimiehen uskomattomat selitykset - osa hotellikuitit

Vierailija
06.11.2014 |

Mies jäi kesäkuussa kiinni viestittelystä jonkun naikkosen kanssa whatsupissa. Mies meni suihkuun ja sillä välin kännykkä piippaili ja näytöllä vilahti suukko-smeileytä ja muuta. Ehdin hieman selata viestejä ja siellä oli jotain "miss you" ja "missä oot" tyyppistä juttua.

Hirvee kriisi, itkua ja hammasten kiristelyä. Mies katui ja vannoi lopettavansa suhteen jos lupaan antaa anteeksi ja jatkaa avioliittoa. Noh, aikamme keskusteltuamme päädyimme jatkamaan, kun on lapsikin ja plapaplaa. Ehtona oli että kyseiseen naiseen ei enää oteta yhteyttä ja viestittely päättyy siihen. Ja näin luvattiin. Ei kuulemma ollut vakavampaa.

Nyt sitten löysin vara-avaimia etsiessäni miehen taskusta hotellikuitin. Heinäkuulta. Kaksi viikkoa kriisistä. Naisen nimellä ja maksajana debit kortilla oli mieheni.  Kyseisenä aikana olin lapsen kanssa maalla ja miehen piti olla työmatkalla.

Kysyin kuitista ja selityksenä oli, että nainen oli kavereineen (?) joutunut pulaan kun ei voinut maksaa hotellia. Kummalaan ei ollut kuulemma luottokorttia ja mies oli rientänyt apuun. Kuudelta aamulla. Ja maksanut debit kortilla. Nainen oli kuulemma maksanut käteisellä sitten miehelle summan.  Mies oli sitten vielä auttanut ja vienyt naisen kavereineen lentokentälle. Hotelli oli Holiday-inn Helsinki-Vantaa josta on siis ilmainen shutlle-bussi lentokentälle 20 minuutin välein. Myös kuuden aikaan aamulla.

Siis mitä vittua? Mikä hotelli ei muka hyväksy käteistä rahaa maksamiseen vaan pitäisi saada luottokortilla (tai debitkin näköjään kelpas kun sillä oli maksettu.) Kuka muka lähtee ulkomaille (saksalaisia naikkosia) ilman korttia?

Eiköhän tää ollut taputeltu juttu. Mutta esimerkkinä, että petturimies näköjään jatkaa selittelyjään katkeraan loppuun asti.

Ja miehellä siis on aina öisin kännykkä äänettömällä, kun sähköpostia pukkaa öiseen aikaan ja heräisi piipitykseen.. Nyt sattumalta herännyt joskus aamuviideltä tyttöjen hätään äänettömällä piippaavaan puhelimeen. oijoi. Ja lähtenyt auttamaan naista vaikka oli sopinut avioliiton uhalla ettei ole enää ikinä missään yhteydessä naiseen. Kyllähän hätätapauksessa pitää mennä hotellilasku maksamaan kun ei Holiday innissä käteinen näköjään enää kelpaa, vai?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex unohti tekstiTV:ssä päälle kaikenmaailman seuranhakusivuja. Tämä siis 2000-luvun alussa, en tiedä onko sellaisia sivuja nykyään olemassakaan. Meidän telkkari siis avasi teksti-TV:n aina siltä sivulta missä on viimeksi käyty. Tästä tuohtuneena kurkkasin miehen puhelimeen ja siellähän oli näitä seuranhakuviestejä ja jonkun naisen kanssa olivat tekstailleet siitä, että eukko voi tulla meille käymään silloin ja silloin "kun se yks on poissa".

Vaadin sitten mieheltä selityksiä. Oli kuulemma tehnyt tämän kaiken testatakseen minua - halusi selvittää olenko mustasukkainen ja tutkinko hänen puhelintaan. Myöhemmin sitten kyllä väittä, että hänen kaverinsa on näitä viestejä laittanut jollekin vosulle, kaveri vain lainasi mieheni puhelinta, koska omasta oli akku loppu tms. Juu en uskonut. Etenkin kun olin huomannut, että miehelle oli alkanut sattua unohduksia futistreeneihin lähtiessään. Siis esim. unohti nappikset harkkoihin lähtiessään matkasta ja tuli sitten takaisin parin tunnin päästä suihkunraikkaana kehuen kuinka hyvät treenit oli. Hyi yök.

Ah, kertokaa lisää näitä! Niin uskomattomia!

Vierailija
42/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:33"]

[/quote] Tämä! Olen myös odotellut sitä viimeistä sysäystä, että saisin jonkun "oikean" syyn erota sen sijaan ettei vain tunnu hyvältä suhteessa jossa minua poljetaan maanrakoon minkä ehditään ja koko ajan tunnen olevani riittämätön...

[/quote]

Tuota, luehan oma viestisi. Mitä muita syitä vielä tarvitset???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:31"]

Eli sinusta ap on okei että tongit miehen viestejä ja kuitteja? Just. Ei ihme että pettää. Minäkin tukehtuisin jos huomaisin avioituneeni kyylän kanssa, vailla yksityisyydensuojaa.

[/quote]

Se on kuule tyyli vapaa siinä vaiheessa, kun pettämisepäily herää.

Vierailija
44/61 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/61 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:20"]

Kun exäni sängystä löytyi mulle kuulumaton naisen korvakoru, oli se joutunut sinne koska olivat "opiskelleet maaten sängyssä." Kesken ryhmätyön alkoi väsyttämään niin mentiin lepäämääb sänkyyn. Tähän hypättiin siitä, ettei kyseinen neiti x koskaan ollut astunut jalallaankaan meidän kotiin. Kuitenkin mies muisti yhtäkkiä "opiskelusessiot" suureleisesti otsaansa läimäyttäyen[/quote]

:D :D

Vierailija
46/61 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
47/61 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto, voi kun munkin mies olis tollanen, niin voisin potkasta sen pihalle.

Vierailija
48/61 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/61 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
50/61 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:20"]

Kun exäni sängystä löytyi mulle kuulumaton naisen korvakoru, oli se joutunut sinne koska olivat "opiskelleet maaten sängyssä." Kesken ryhmätyön alkoi väsyttämään niin mentiin lepäämääb sänkyyn. Tähän hypättiin siitä, ettei kyseinen neiti x koskaan ollut astunut jalallaankaan meidän kotiin. Kuitenkin mies muisti yhtäkkiä "opiskelusessiot" suureleisesti otsaansa läimäyttäyen[/quote]

[/quote]
Joo.. Ohikiitåvän hetken mietin, että onko tää mies oikeasti jälkeenjäänyt. En osaa edes selittää kuinka mua ärsytti.

Tilanne meni niin, että löysin korviksen . Kysyin, että kenenkähön korvis on mun peiton alla? Mies yritti ensin jankuttaa, että se on mun mutten muista. Jotenkin osadin kysyä, että onko tää x:n korvakoru, koska hridän viestittelynsä oli jäänyt vaivaamaan ja välittömästi kun näin korviksen tuli tää tyttö mieleen. Ensin oltiin sitä mieltä, että tää tyttö ei ole koskaan, "siis ei se oo ees ikinä ollu meillä, sä oot ihan pimee, miten voit muistella vanhoja, oot vainoharhanen jne jne" ollut meillä. Mun suututtua tästä vielä enemmän ja ankaran jankkauksen jälkeen herra "yhtäkkiä" muisti, että Hei! Ainiin! Meillä olikin se ryhmätehtävä yhdessä, tehtiin sitä meillä pari tuntia (toi on niin lyhyt aika, ettei kuulemma muistsnut sitä) ja käytiin välillä lepäämässä kun tuli pää kipeäksi ja väsytti. Ihan peittojen alle menivät lepäämään, reppanat. Kun parin tunnin opiskelu uuvutti niin.
Viimeiseen asti jaksoi jankuttaa, ettei ikinä tehneet mitään.
Tunteet menivät raivo(mun haukkuminen vainoharhaiseksi, mustasukkaisrksi jne jne), anelu (pakkasin laukkuja niin ruikutti, että älä mee), itsesääli (oon antanu kaikkeni sulle, miten voit tehdä näin), piikittely (luuletko löytäväs jonkun yhtä hyvän kuin mä?). Koko keskustelu kiersi koko pakkaamisen ja mun iikon muuttoajan samaa kehää. Musta tuntuu, että hän saattoi jopa uskoa harhoihinsa, pysyi tarinoissaan uskollisesti loppuun saakka.

Vierailija
51/61 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:22"]No hitto, voi kun munkin mies olis tollanen, niin voisin potkasta sen pihalle.
[/quote]
Tämä! Olen myös odotellut sitä viimeistä sysäystä, että saisin jonkun "oikean" syyn erota sen sijaan ettei vain tunnu hyvältä suhteessa jossa minua poljetaan maanrakoon minkä ehditään ja koko ajan tunnen olevani riittämätön...

Vierailija
52/61 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
53/61 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan kusipää äijä! että sillee

Vierailija
54/61 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän kaveria auttaa. Kunnon mies auttaa yölläkin ja jos naisparka oli puutteessa niin miehesihän vain auttoi naista pinteessä. Älä nyt noin auttavaista kaveria jätä :)

Vierailija
55/61 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:20"]

[/quote]
Joo.. Ohikiitåvän hetken mietin, että onko tää mies oikeasti jälkeenjäänyt. En osaa edes selittää kuinka mua ärsytti.

Tilanne meni niin, että löysin korviksen . Kysyin, että kenenkähön korvis on mun peiton alla? Mies yritti ensin jankuttaa, että se on mun mutten muista. Jotenkin osadin kysyä, että onko tää x:n korvakoru, koska hridän viestittelynsä oli jäänyt vaivaamaan ja välittömästi kun näin korviksen tuli tää tyttö mieleen. Ensin oltiin sitä mieltä, että tää tyttö ei ole koskaan, "siis ei se oo ees ikinä ollu meillä, sä oot ihan pimee, miten voit muistella vanhoja, oot vainoharhanen jne jne" ollut meillä. Mun suututtua tästä vielä enemmän ja ankaran jankkauksen jälkeen herra "yhtäkkiä" muisti, että Hei! Ainiin! Meillä olikin se ryhmätehtävä yhdessä, tehtiin sitä meillä pari tuntia (toi on niin lyhyt aika, ettei kuulemma muistsnut sitä) ja käytiin välillä lepäämässä kun tuli pää kipeäksi ja väsytti. Ihan peittojen alle menivät lepäämään, reppanat. Kun parin tunnin opiskelu uuvutti niin.
Viimeiseen asti jaksoi jankuttaa, ettei ikinä tehneet mitään.
Tunteet menivät raivo(mun haukkuminen vainoharhaiseksi, mustasukkaisrksi jne jne), anelu (pakkasin laukkuja niin ruikutti, että älä mee), itsesääli (oon antanu kaikkeni sulle, miten voit tehdä näin), piikittely (luuletko löytäväs jonkun yhtä hyvän kuin mä?). Koko keskustelu kiersi koko pakkaamisen ja mun iikon muuttoajan samaa kehää. Musta tuntuu, että hän saattoi jopa uskoa harhoihinsa, pysyi tarinoissaan uskollisesti loppuun saakka.
[/quote]
Entä jos ne vaan oikeasti kävi päiväunilla?

Vierailija
56/61 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pettäjämiesten kootut selitykset on kyllä ihan huikeita! Siis niin uskomatonta touhua ja joku sinisilmäinen vielä uskoo... Ystäväni mies petti häntä monta kertaa ja sai kuulla mitä ihmeellisimpiä selityksiä ja rakkauden sokaisemana vielä uskoi, vaikka me ystävät naurettiin ihan päin näköä, että HERÄTYS NAINEN! Just näitä perus "painittiin vaan Liisan kanssa": moni oli todistamassa, kun painiminen oli ihan silkkaa panemista. "Tuli uni ja oli niin kuuma, että piti vähentää vaatetta": ystävä löysi miehensä makaamasta alasti jonkun vosun vierestä. Ja juuri näitä matkailuja ja poikien reissuja, joita ei oikeasti ollut (sen todisti yksi miehen kaveri, jolla teki pahaa katsoa vierestä sitä touhua). Onneksi nyt ovat eronneet!

Vierailija
57/61 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:40"]Nämä pettäjämiesten kootut selitykset on kyllä ihan huikeita! Siis niin uskomatonta touhua ja joku sinisilmäinen vielä uskoo... Ystäväni mies petti häntä monta kertaa ja sai kuulla mitä ihmeellisimpiä selityksiä ja rakkauden sokaisemana vielä uskoi, vaikka me ystävät naurettiin ihan päin näköä, että HERÄTYS NAINEN! Just näitä perus "painittiin vaan Liisan kanssa": moni oli todistamassa, kun painiminen oli ihan silkkaa panemista. "Tuli uni ja oli niin kuuma, että piti vähentää vaatetta": ystävä löysi miehensä makaamasta alasti jonkun vosun vierestä. Ja juuri näitä matkailuja ja poikien reissuja, joita ei oikeasti ollut (sen todisti yksi miehen kaveri, jolla teki pahaa katsoa vierestä sitä touhua). Onneksi nyt ovat eronneet!
[/quote]
Surullista, miten jotkut naiset ovatkin näin sinisilmäisiä!

Vierailija
58/61 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi häiritä noin paljon muutaman minuutin sisäänulos-liikunta?

Vierailija
59/61 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä pettää vain pettämisen ilosta. Maailman kauneimpia malleja ja maailman ystävällisempiä ihmisiäkin petetään. 

Voi että kun tekisi mieli tuota ap:n miestäkin vetästä nyrkillä turpaan. Tulisi hyvä mieli.

Vierailija
60/61 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minä jouduin sairaalaan, kun sain klamydian exältä. Vielä sairaala vuoteella vannoi olevansa mun tukena ja toivottavasti pian selvii mistä vatsakivut johtuu, no selvis päivä perässä. Tiedustelin sitten mieheltä asiaa niin kuulemma "vessanpytystä varmaan tullu yleisessä, koska ikinä en oo sua pettänyt. Oikeesti" 3 v myöhemmin suhteen lopetuksesta tavattiin vahingossa ja edelleen sanoi " sen vaan haluan sanoa et mä en koskaan oikeesti sua pettänyt" että varokaas leidit niissä yleisissä vessoissa kuulkaas klamydian voitte saada sieltä tutusta kahvilasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi