Naapurin ukko
Naapurin ukko kävi töistä tulleessan soittamassa meidän ovikelloa ja tuli huutamaan että "lapsenne huutaa yöllä, mä en saa nukuttua, te ette tee mitään, teen teistä lastensuojeluilmoituksen ja valituksen taloyhtiöön". En oikein jaksanut suhtautua käskin tekemään vaikka 10 ja tulemaan isännöitsijän kanssa jutuille.
Huusihan toi vajaan vuoden ikäinen ehkä sen 15min muuten nukkui, ollaan vähän aikaa sitten muutettu uuteen kotiin ja lapsi nukkuu mein kanssa samassa huoneessa. Kivoja nämä uudet naapurit.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 16:48"] Onhan niitä taloyhtiöitä tulossa, missä on lapsikielto. Sehän ratkaisee nämä ongelmat, itkusta kiukustuvat voivat hakeutua sellaisiin asumaan! [/quote] Mä luulen et sitten näihin "lapsikieltotaloihin" muuttavat keksivät uuden valituksen aiheen esim suihkussa käynti tai rappukäytävässä liikkuminen yöaikaan. Kyllä niitä valituksen aiheita keksii jos vain on tarpeeksi sekaisin. Valittettava tosi asia on se että kerrostalossa vain joutuu sietämään naapurin ääniä ainakin jossainmäärin ja jos ei pysty niin muuttakoon sitten keskelle metsää ja raivotkoon siellä sitten vaikka tuulelle joka humisee nurkissa. [/quote] Just tuon takia mä neuloin itselleni huopatossut joilla hiippailen yöaikaan (kolmivuorotyö etätöinä joten kuljen yöllä parin tunnin välein keittiön ja olohuoneen väliä kahvin haussa). Tää talo on ihan paperia, enkä halua ketään naapuria oven taa valittamaan.
[/quote]
Mielenkiinnosta kysyn, että mikä on moinen työ? Joku auttava puhelin tms.? Tai voiko sitä puhuakkaan yöaikaan jos seinät kovin ääntäläpäisevät.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 16:48"] Onhan niitä taloyhtiöitä tulossa, missä on lapsikielto. Sehän ratkaisee nämä ongelmat, itkusta kiukustuvat voivat hakeutua sellaisiin asumaan! [/quote] Mä luulen et sitten näihin "lapsikieltotaloihin" muuttavat keksivät uuden valituksen aiheen esim suihkussa käynti tai rappukäytävässä liikkuminen yöaikaan. Kyllä niitä valituksen aiheita keksii jos vain on tarpeeksi sekaisin. Valittettava tosi asia on se että kerrostalossa vain joutuu sietämään naapurin ääniä ainakin jossainmäärin ja jos ei pysty niin muuttakoon sitten keskelle metsää ja raivotkoon siellä sitten vaikka tuulelle joka humisee nurkissa. [/quote] Just tuon takia mä neuloin itselleni huopatossut joilla hiippailen yöaikaan (kolmivuorotyö etätöinä joten kuljen yöllä parin tunnin välein keittiön ja olohuoneen väliä kahvin haussa). Tää talo on ihan paperia, enkä halua ketään naapuria oven taa valittamaan.
[/quote]
Mielenkiinnosta kysyn, että mikä on moinen työ? Joku auttava puhelin tms.? Tai voiko sitä puhuakkaan yöaikaan jos seinät kovin ääntäläpäisevät.
[/quote]
Kirjoitan puhtaaksi lääkäreiden saneluja. Kuulokkeet päässä tehtävää kirjoitushommaa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:18"]
Joillakin on vaan sellainen luonne, että valittavat mitä pienimmistäkin äänistä. Jos kerrostaloon muuttaa niin pitäis tietää, että siellä tulee kuulemaan lähes kaikki naapureiden äänet tv:n huudattamisesta vessan vetäisyyn.
[/quote]
Mutku mun pitäis saada olla kotona rauhassa ilman että kukaan toinen ihminen häiritsee mitenkään. Kato kun mähän en oikeastaan edes hengitä tai pidä mitään ääntä että naapuri häiriintyisi edes vahingossa.