Palelu - ensimmäinen raskausoire ?
HEI nyt tartten apua, tein aikasemmin ketjun että 4pvää menkat myöhässä, ja tajusin että mua on viikon palellut ihan hirveesti iltasin!!!! Onko muilla ollut samaa? Ja kyllä, teen testin kun kerkiän.
Kommentit (25)
No on se yksi oire. Tosin alkoi mulla ainakin jossai 6. viikon paikkeilla, joten silloin tiesin kyllä jo raskaudesta. Oikeasti, et voi päätellä siitä mitään. Vain testi kertoo.
Oisit jo tehnyt testin siinä ajassa kun kirjotit tän keskustelun.
Voin kertoa että eniten oli oireita niissä kierrokssa, joissa ei tärppi tapahtunut.
Ongelma tässä onkin kun tänään vasta havahduin oireisiin ja menkkojen puuttumiseen. Me ei "yritetä" lasta tehdä. Kondomi käytössä, en tosin muista edes että laitettiinko paljaaltaan kun oltiin juhlimassa! Meillä yksi lapsi jo ja viiden vuoden päästä vasta oli tarkoitus tehdä kakkonen!
Ei kai auta kun odottaa, vaikka lapsi olisikin vahinko niin kyllä me ilomielin hänet saataisiin. Ei siis ole katastrofi jos olen raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Apua! Olen maho mutta myös palellut monena iltana jo! Olenkohan sittenkin raskaana.
Tuskin raskaana jos maho olet mutta typerä sinä kyllä olet.
Apua! Olen maho mutta myös palellut monena iltana jo! Olenkohan sittenkin raskaana.