Palelu - ensimmäinen raskausoire ?
HEI nyt tartten apua, tein aikasemmin ketjun että 4pvää menkat myöhässä, ja tajusin että mua on viikon palellut ihan hirveesti iltasin!!!! Onko muilla ollut samaa? Ja kyllä, teen testin kun kerkiän.
Kommentit (25)
Ovulaation jälkeen normaali ruumiin lämpö nousee 0,2 astetta ja pysyy korkeana kunnes tulee menkat...tai synnytys.. tämä ruumiin lämmön nousu voi aiheuttaa sen palelun tunteen. Itsellä eka oire oli krapula ja yksittäinen hikka.
Mun eka oire oli outo ja kummallinen olo, sellainen ei-tuttu.
Mulla on tosiaan 0,3 astetta koholla, normaalisti 36,3, nyt oli 36,7... Huomenna käyn hakemassa testin.
Vähän menkkamaisia kipuja mahassa että saa nyt nähdä!
Mulla alkoi viimeisin raskaus just palelulla! Keväällä palelin niin että kuljin villatakissa ja sukissa vaikka normaalisti riittää t-paita. Sen jälkeen teinkin sitten plussatestin.
Olen raskaana nyt 9+3 ja olen ollut viimeiset 2 viikkoa kuin horkassa iltaisin, sama juttu oli kahdessa edellisessä raskaudessa. Ja lisäksi havahduin testin tekemiseen kauheasta väsymyksestä ja juuri tuosta palelusta.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 15:02"]Ja mulla on myös ollut järkyttävä väsymys viikon ajan. Viikko oletetusta oviksesta jäätävä mahakipu??? Kuulostaako "lupaavalta"???
[/quote]
Jospa oot neitsyeesti raskaana. Jouluki tulossa ja kaikkea.
miksi ihmeessä et tee testiä, kyllä se jo näyttää.
Teen huomenna! Siis mitä helvettiä nyt mulla tuli raudan maku suuhun !!!!!!!!!ÄÄÄÄ oispa huominen!
Mulla oli ainaki palelua heti alkuun, mutta tosiaa ehkä sun kannattais Se testi hankkia nyt, niitä kun saa lähes joka paikasta...
Haen huomenna testin kun käyn tuolla missä on apteekki vieressä. Tulen heti kertomaan!
Ja mä muuten tajusin ettäoon monena yönä herännyt juomaan vettä, ja juonut pari tuoppia vettä kun oli nii kauhee jano! Siis nyt kyllä alan uskoa että oon raskaana.
Verinen vuoto alkoi.. Mitä ihmettä olin ihan varma!
Mulla ainakin oli ihan alussa palelua iltaisin.
Mua palelee aina talvisin, sisällä myös, kun ei kunnolla lämmitetä ja on mahdotonta olla raskaana- viime yhdyntä oli 2 vuotta sitten.
Ja mulla on myös ollut järkyttävä väsymys viikon ajan. Viikko oletetusta oviksesta jäätävä mahakipu??? Kuulostaako "lupaavalta"???
Minulla oli nännien kipeytyminen. Olivat niin arat, että oli vaikea pukeutua.
Ensimmäinen flunssan oire pikemminkin
mittaa lämpö, jos hiukan koholla koko ajan, saattaa olla +