Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtävätkö ateistit mihin he ovat matkalla?

Vierailija
05.11.2014 |

Ateisti eli jumalankieltäjä on kuullut evankeliumin mutta on päättänyt torjua sen. Jokainen ihminen on syntinen ja siksi Jeesus syntyi ihmiseksi kuolemaan syntiemme vuoksi. Oikeudenmukainen rangaistus rikkomuksesta iankaikkista ja äärimmäisen hyvää Jumalaa vastaan on iankaikkinen ja äärimmäisen paha rangaistus. Kuolemansa jälkeen ateistit joutuvat helvettiin ikuiseen kärsimykseen. Toinen vaihtoehto on hyväksyä evankeliumi.

Room.5:12 "koska kaikki ovat syntiä tehneet"

Mark.16:15-16 "Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."

Matt.25:41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

Matt.25:46 "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.""

Matt.25:30 "Siellä itketään ja kiristellään hampaita.'"

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu 2

Vierailija
2/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:53"]

Jos joku joskus onnistuisi todistamaan, että kristittyjen jumala on olemassa, alkaisin sillä sekunnilla saatananpalvojaksi.

[/quote]

Mutta sinähän olet jo...olet joko puolella tai vastaan.

[/quote]

Jep, tästä taas näemme Herran pohjattoman rakkauden ihmistä kohtaan. Joko rakastat Jumalaa vapaasta tahdostasi, tai Hän näkee sinut vihollisenaan, jota kiduttaa kun kiinni saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän olevani matkalla ikuiseen kadotukseen jos en pian mene nukkumaan ja lakkaa väsyneenä hihittelemästä näille av:n jutuille. God bless me huomenaamulla töissä.

Vierailija
4/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs mihin minä, pakanallinen agnostikko (katso molempien sanojen oikea merkitys sivistyssanakirjasta, jos et muuten tiedä) joudun?

Vierailija
5/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:36"]

Entäs mihin minä, pakanallinen agnostikko (katso molempien sanojen oikea merkitys sivistyssanakirjasta, jos et muuten tiedä) joudun?

[/quote]

Helvettiin menet, jos et usko ehdottomasti ja täydestä sydämestäsi, vailla epäilyksen häivää, juuri oikeaan tulkintaan kristinuskosta.

Vierailija
6/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:29"]

Jos joku joskus onnistuisi todistamaan, että kristittyjen jumala on olemassa, alkaisin sillä sekunnilla saatananpalvojaksi.

[/quote]

[/quote]

Jep, tästä taas näemme Herran pohjattoman rakkauden ihmistä kohtaan. Joko rakastat Jumalaa vapaasta tahdostasi, tai Hän näkee sinut vihollisenaan, jota kiduttaa kun kiinni saa.

[/quote]

Hän antaa sinun itse valita. Valinnan teet sinä.

Vierailija
7/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:42"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hän antaa sinun itse valita. Valinnan teet sinä.

[/quote]

Niin, kuten mafiapomo antaa ravintoloitsijan valita vapaasta tahdostaan, maksaako "vakuutuksen" vai palaako ravintolansa. Lopputulos on kuitenkin aina ravintoloitsija oma, vapaasta tahdosta tekemä valinta.

Vierailija
8/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ymmärtää. Työmatka on sen verran tuttu, että auton ikkunoista kurkkimalla voi päätellä, onko menossa töihin vai kotiin. Pidemmillä matkoilla saatan aina välillä tarkistaa juna- tai lentolipusta sen määränpään. Viikonloppuiltaisin saatan myös kysyä joltain muulta seurueeseni kuuluvalta mihin ollaan menossa.

Taksikuskit on välillä hankalia, kun jos niiltä kysyy että mihin mennään niin ne aina vaan sanoo että ihan mihin vaan, kuhan lompakko kestää. Siitä ei ole paljonkaan apua ja jos sanon, että mennään sitten vaikka kotiin niin ei ne tunnu siltikään tietävän mihin ollaan mennossa. Pitäisikö perustaa toinen ketju, missä selvitetään tietävätkö taksikuskit mihin he ovat menossa?

Vierailija
9/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjyyteen. Kuten me muutkin.

Vierailija
10/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:25"]Minä menen Vantaalle!
[/quote]
Oho, minä olen hyvin lähellä Vantaata. Menin kakille, ja epäilen olevani menossa nukkumaan.

Vierailija
11/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristitty Jumalahan on lähestulkoon koulukirjaesimerkki klassisesta narsistista. Koston- ja verenhimoinen, pyörittää omaa hoviaan ja muille tulta ja tulikiveä, säälittä uhraa oman poikansakin omia etuja ajaakseen, manipuloi alamaisiaan mitä sairaimpiin juttuihin, itsekeskeinen, pikkumainen, xenofobinen ym ym. 

Vastaavalla tavalla luonnehäiriöinen ihminen miellettäisiin lähes yhteiskuntakelvottomaksi, mutta Jumala on Täydellinen Hyvyyden Ilmentymä, josta ihminen on vain halpa kopio? Huh huh ja tuo pitäisi vielä nostaa jalustalle ja palvoa?

Vierailija
12/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 22:04"]

Minä en usko sadistijumalaan, joka on muka rakastava ja kaikkivaltias, mutta yrittää kuitenkin kiristämisen ja uhkailun keinoilla saada porukkaa puolelleen. Mikään todellinen jumala ei keksisi noin pahasti sisäisesti ristiriitaista tarinaa ja esittäisi sitä ihmisille totena.

[/quote]

OK, taidan ymmärtää - uskoisit siis varmasti mieluummin Jumalaan, joka ei olisi aivan kuin sadisti, kiristäjä tai uhkailija VAAN pelkästään rakastava ja kaikkivaltias. Niin minäkin ja luulenpa, että tosi moni muukin - juuri tällainen kuva Jumalasta on lyhyesti mutta aika hienosti kuvattuna tässä:

Vierailija
13/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtävätkö uskavaiset minkälaista jumalaa palvovat?

Vierailija
14/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:19"]

Kuolemansa jälkeen ateistit joutuvat helvettiin ikuiseen kärsimykseen.

[/quote]

Pics or it didn't happen.

Vierailija
15/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:48"]

Hengästyttävä ajatus. Ihmisiä on tähän mennessä elänyt 108 biljoonaa, "reilua" että heistä pari tyyppiä pääsisi taivaaseen

[/quote]

No nyt on mittasuhteet vähän pielessä. Biljoona on tuhat miljardia, oikea luku on 108 miljardia, ei biljoonaa.

Vierailija
16/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:22"]Hmm.. jos vaihtoehtona on ikuinen kidutus Helvetin liekeissä tai ikuinen Jahven palvominen vailla omaa tahtoa seurassani Päivi Räsänen ja kumppanit, valitsen liekit.

Mutta onneksi minun ei tarvitse tehdä tuollaista valintaa, sillä seuraan Mutajumala Pikkiwokia, joka antaa suuren sian ja runsain mitoin kookospähkinöitä.
[/quote]

Saaks liittyä palvomaan Pikkiwokkia? Oon miettiny sopivaa taruolentoa mitä palvoa mutta toi jumala on niin last season. Ois myös se spaghettihead vai mikä se oli.

Vierailija
17/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole matkalla mihinkään. Istun tässä ja ihailen ikkunasta näkyvää ensilumen valkoista pyörinää.

Vierailija
18/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:33"]

Ateisti eli jumalankieltäjä on kuullut evankeliumin mutta on päättänyt torjua sen. Jokainen ihminen on syntinen ja siksi Jeesus syntyi ihmiseksi kuolemaan syntiemme vuoksi. Oikeudenmukainen rangaistus rikkomuksesta iankaikkista ja äärimmäisen hyvää Jumalaa vastaan on iankaikkinen ja äärimmäisen paha rangaistus. Kuolemansa jälkeen ateistit joutuvat helvettiin ikuiseen kärsimykseen. Toinen vaihtoehto on hyväksyä evankeliumi. Room.5:12 "koska kaikki ovat syntiä tehneet" Mark.16:15-16 "Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen." Matt.25:41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen." Matt.25:46 "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."" Matt.25:30 "Siellä itketään ja kiristellään hampaita.'"

[/quote]

Olen ymmärtänyt ajat sitten ettei mitään jumalaa ole olemassa joten tuo paskanjauhantasi on täysin turhaa.

Kun kuolen, se on kerta kaikkinen Game Over kuten aivan kaikilla elollisilla olennoilla. Niin eläimillä kuin ihmisillä.

[/quote]

Kaltaisesi ateistit syyllistyvät ap:n kanssa samaan, väitetään kiven kovaan että ollaan varmoja siitä ettei kuoleman jälkeen ole mitään. Molemmat osapuolet ovat yhtä lapsellisia. Jokainen tietysti uskoo mihin uskoo, muttei sitä tarvitse kaikille totuutena toitottaa. Ainoa totuus on se, ettei kumpikaan osapuoli tiedä totuutta ;)

Tähän tulee varmaan paljon alaspeukutuksia kun uskiksiin ja ateisteihin vähän kalikka kalahtaa.
[/quote]

Niin patsi toinen vaihtoehto on tieteellisesti todistettu ja toinen on vaan jonkun hassu hattusten ukkojen hörinöitä ketkä pukeutuu mekkoon, kuulee ääniä ja puhuu henkiolennoille taivaassa. Okei sori, aika ilkeesti sanottu. Jotenkin aina provosoidun näistä.

Vierailija
19/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:33"]

Ateisti eli jumalankieltäjä on kuullut evankeliumin mutta on päättänyt torjua sen. Jokainen ihminen on syntinen ja siksi Jeesus syntyi ihmiseksi kuolemaan syntiemme vuoksi. Oikeudenmukainen rangaistus rikkomuksesta iankaikkista ja äärimmäisen hyvää Jumalaa vastaan on iankaikkinen ja äärimmäisen paha rangaistus. Kuolemansa jälkeen ateistit joutuvat helvettiin ikuiseen kärsimykseen. Toinen vaihtoehto on hyväksyä evankeliumi. Room.5:12 "koska kaikki ovat syntiä tehneet" Mark.16:15-16 "Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen." Matt.25:41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen." Matt.25:46 "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."" Matt.25:30 "Siellä itketään ja kiristellään hampaita.'"

[/quote]

Olen ymmärtänyt ajat sitten ettei mitään jumalaa ole olemassa joten tuo paskanjauhantasi on täysin turhaa.

Kun kuolen, se on kerta kaikkinen Game Over kuten aivan kaikilla elollisilla olennoilla. Niin eläimillä kuin ihmisillä.

[/quote]

Kaltaisesi ateistit syyllistyvät ap:n kanssa samaan, väitetään kiven kovaan että ollaan varmoja siitä ettei kuoleman jälkeen ole mitään. Molemmat osapuolet ovat yhtä lapsellisia. Jokainen tietysti uskoo mihin uskoo, muttei sitä tarvitse kaikille totuutena toitottaa. Ainoa totuus on se, ettei kumpikaan osapuoli tiedä totuutta ;)

Tähän tulee varmaan paljon alaspeukutuksia kun uskiksiin ja ateisteihin vähän kalikka kalahtaa.
[/quote]

Niin patsi toinen vaihtoehto on tieteellisesti todistettu ja toinen on vaan jonkun hassu hattusten ukkojen hörinöitä ketkä pukeutuu mekkoon, kuulee ääniä ja puhuu henkiolennoille taivaassa. Okei sori, aika ilkeesti sanottu. Jotenkin aina provosoidun näistä.
[/quote]

Oho. Lainasin väärää kommenttia. Tossa asiassa oot joo oikeassa, ei voi kukaan tietää mitä tapahtuu kuolema jälkeen. Itse uskon ettei mitään. Sen näkee sitten.

Vierailija
20/74 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:22"]Hmm.. jos vaihtoehtona on ikuinen kidutus Helvetin liekeissä tai ikuinen Jahven palvominen vailla omaa tahtoa seurassani Päivi Räsänen ja kumppanit, valitsen liekit. Mutta onneksi minun ei tarvitse tehdä tuollaista valintaa, sillä seuraan Mutajumala Pikkiwokia, joka antaa suuren sian ja runsain mitoin kookospähkinöitä. [/quote] Saaks liittyä palvomaan Pikkiwokkia? Oon miettiny sopivaa taruolentoa mitä palvoa mutta toi jumala on niin last season. Ois myös se spaghettihead vai mikä se oli.

[/quote]

Lentävä Spagettihirviö. Palvokaamme hänen nuudelisia ulokkeitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi