Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

noloja seksisekoiluja kännissä

Vierailija
05.11.2014 |

Onko kellään jotain jaettavaa, jotta saisin häpeän punan poskilta pois?

Itse yritin saada eräällä miehellä seisomaan, mutta mikään herättely ei auttanut kun mies oli niin tukevassa humalassa ja silti humalainen typerä mieleni sai idean että sisään pitää silti yrittää, jotenkin hävettää suuresti nyt... :D

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:10"]

No olen minä kerran sokerihumalassa runkannut aika vinhasti, ei kyllä edes hävettänyt. Nyt on sitten aiheeseen kuuluva kommenti. Terveisin P21

Muuten on suunta parempaan, tässä haettiin vielä niitä noloja juttuja. Jos tämä ei ollut edes omasta mielestäsikään nolo juttu, ei taida vieläkään kuulua tänne. Yrititkö saada jotain mammojen "herttaisuus" pisteitä kun olet niin kunnollinen poika kun et juo etkä irtosuhteita harrasta? Tee kulta pieni oma aloitus :)

No olihan se vähän nolo kun itseni sain siihen kuntoon sukulakuilla ja marianneilla. Se runkku oli kuitenkin elämäni rajuin.

Ei kukaan ajattele, että on kunnollinen jos ei juo tai harrasta irtosuhteita. Sellaiset on yleisesti kummajaisia. Joten vedäpä sinä kulli-imuri häpyhuuli pääsi yli ja sukella. Ei varmaan tuota ongelmia.

Terveisin P21

Sanoit aikaisemmin ettei edes hävettänyt, siitä siis päättelin näin.

Moni kuule ajattelee noin. Taidankin olla vain katkera siitä että poikuus on vielä tallella, kun ajattelet yleisen mielipiteen olevan tuo.

Aika rumaa kielen käyttöä, vaikka helppohan se on netissä anonyymisti huudella.

Eiköhän ole jo pikkupoikien nukkumaan meno aika!;)

Vierailija
62/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit aikaisemmin ettei edes hävettänyt, siitä siis päättelin näin. Moni kuule ajattelee noin. Taidankin olla vain katkera siitä että poikuus on vielä tallella, kun ajattelet yleisen mielipiteen olevan tuo. Aika rumaa kielen käyttöä, vaikka helppohan se on netissä anonyymisti huudella. Eiköhän ole jo pikkupoikien nukkumaan meno aika!;)

Eihän se hävettänyt, mutta olihan se nyt hieman noloa päätyä sellaiseen sokerihumalaan ja vielä runkutella ptikin lattioita.

Miksi olet katkera minun puolestani?

No kyllä se vaan nuorten keskuudessa on luuserin merkki jos ei juo tai harrasta seksiä. En minä ole sitä keksinyt, että absolutistit ja kokemattomat on kummajaisia.

Voin minä sinulle sanoa ihan saman kasvotustenkin. Koska tavataan?

Menenkin kohta nukkumaan.

Terveisin P21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähh häpeänpuna nousee heti kasvoille kun rupeaa miettimään..
Tapailin yhtä miestä, hyvää ystävääni. Jostain syystä ryyppäsimme kahdestaan asunnollani ja päädyimme "harrastamaan" seksiä..
Ensin miehellä ei seissyt millään. Noh, ei mitään jatkoimme sinnikkäästi yritystä. Kun vihdoin homma rupesi luonnistumaan juoksin minä kolme kertaa vessaan oksentamaan.
Todella seksikästä palata hommiin oksennus poskella.
Kun huono-olo hellitti ja pystyimme todenteolla alkaa hommiin sammuin samantien jalat pystyssä miehen alle..
Aamulla heräsin kun mies yritti hiippailla hiljaa ulos herättämättä minua. :p

Vierailija
64/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole jo vähäm vamhempien naistenkin nukkumaan meno aika? ;) vai onko niin kova kiima päällä että haetaan vähän tarinoita jota toivoisi itselle tapahtuvan;) neitsy absolutusti poju 21 ei tiedä näistä asioista mitään.. mee nyt nukkumaan ja jatka sukulakun syömistä ja runkkaa vaikka samalla itsesi uneen

TERVEISIN ei niin kiltti poju 19v

Vierailija
65/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:27"]

Eiköhän ole jo vähäm vamhempien naistenkin nukkumaan meno aika? ;) vai onko niin kova kiima päällä että haetaan vähän tarinoita jota toivoisi itselle tapahtuvan;) neitsy absolutusti poju 21 ei tiedä näistä asioista mitään.. mee nyt nukkumaan ja jatka sukulakun syömistä ja runkkaa vaikka samalla itsesi uneen TERVEISIN ei niin kiltti poju 19v

[/quote]

Mene sinäkin runkkari jo nukkumaan. Tekstistäsi saa sen kuvan, että olet ihan yhtä neitsytpoju kuin minäkin, joka etsii täältä vain sitä runkkumatskua ennen nukkumaan menoa.

Terveisin P21

Vierailija
66/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo liian kännissä ei tosiaankaan kannattas alkaa mihinkään. Kerran kävi niin että mies puski siinä mun päällä ja mä sain kännissä idean alkaa puhumaan tuhmia sen korvaan. Hyvin meni siihen asti kunnes sanoin toistuvasti VÄÄRÄN NIMEN. Siis kutsuin tyyppiä kesken panemisen toisen miehen nimellä ja kerroin vielä miten iiiiiihanalta tuntuu!Voi jessus. Nimi jota siinä vonguin kuului miehelle johon oikeasti olin salaa ihastunut ja jonka tää mun panokumppanikin kyllä tunsi. Ei auttanut selittelyt, se paneminen loppui sitte siihen. Kyllä hävetti ja hävettää edelleen. Koitin vähän sovitella ja lähetin pari vuotta tapahtuneen jälkeen tyypille kaveripyynnön FB:ssä mut hän ei koskaan hyväksyny sitä :O

Vierailija
67/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:22"]

Sanoit aikaisemmin ettei edes hävettänyt, siitä siis päättelin näin. Moni kuule ajattelee noin. Taidankin olla vain katkera siitä että poikuus on vielä tallella, kun ajattelet yleisen mielipiteen olevan tuo. Aika rumaa kielen käyttöä, vaikka helppohan se on netissä anonyymisti huudella. Eiköhän ole jo pikkupoikien nukkumaan meno aika!;)

Eihän se hävettänyt, mutta olihan se nyt hieman noloa päätyä sellaiseen sokerihumalaan ja vielä runkutella ptikin lattioita.

Miksi olet katkera minun puolestani?

No kyllä se vaan nuorten keskuudessa on luuserin merkki jos ei juo tai harrasta seksiä. En minä ole sitä keksinyt, että absolutistit ja kokemattomat on kummajaisia.

Voin minä sinulle sanoa ihan saman kasvotustenkin. Koska tavataan?

Menenkin kohta nukkumaan.

Terveisin P21

Sori, autocorrect, piti sanoa että taidatkin.

En tiedä sun nuoruudesta, mutta kyllä mä ihan ylpeydellä olin absolutisti ja kokematon. Ikäiseni kehuivat kuinka kadehtii että uskallan olla mitä olen. Taitaa olla ihan itseluottamuksesta kiinni miten asian koet.

Kyse ei ollut siitä että haluaisin kuulla samat asiat kasvotusten, mun mielestä on vaan tyhmää huudella netissä tuntemattomille.

Ps. Näillä kulli-imuri häpyhuulilla "imuroitu" vaan yhtä miestä, aviomiestäni. Hyvää yötä ;)

Vierailija
68/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:27"]

Eiköhän ole jo vähäm vamhempien naistenkin nukkumaan meno aika? ;) vai onko niin kova kiima päällä että haetaan vähän tarinoita jota toivoisi itselle tapahtuvan;) neitsy absolutusti poju 21 ei tiedä näistä asioista mitään.. mee nyt nukkumaan ja jatka sukulakun syömistä ja runkkaa vaikka samalla itsesi uneen TERVEISIN ei niin kiltti poju 19v

[/quote]

Mene sinäkin runkkari jo nukkumaan. Tekstistäsi saa sen kuvan, että olet ihan yhtä neitsytpoju kuin minäkin, joka etsii täältä vain sitä runkkumatskua ennen nukkumaan menoa.

Terveisin P21
[/quote]
Voi pojat pojat! :D eiköhän mennä koko konkkaronkka jo nukkumaan :D

Vierailija
69/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, autocorrect, piti sanoa että taidatkin. En tiedä sun nuoruudesta, mutta kyllä mä ihan ylpeydellä olin absolutisti ja kokematon. Ikäiseni kehuivat kuinka kadehtii että uskallan olla mitä olen. Taitaa olla ihan itseluottamuksesta kiinni miten asian koet. Kyse ei ollut siitä että haluaisin kuulla samat asiat kasvotusten, mun mielestä on vaan tyhmää huudella netissä tuntemattomille. Ps. Näillä kulli-imuri häpyhuulilla "imuroitu" vaan yhtä miestä, aviomiestäni. Hyvää yötä ;)

Uskoo kuka tahtoo.

Pahaa yötä vaan sullekin.

Terveisin P21

Vierailija
70/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:41"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:27"] Eiköhän ole jo vähäm vamhempien naistenkin nukkumaan meno aika? ;) vai onko niin kova kiima päällä että haetaan vähän tarinoita jota toivoisi itselle tapahtuvan;) neitsy absolutusti poju 21 ei tiedä näistä asioista mitään.. mee nyt nukkumaan ja jatka sukulakun syömistä ja runkkaa vaikka samalla itsesi uneen TERVEISIN ei niin kiltti poju 19v [/quote] Mene sinäkin runkkari jo nukkumaan. Tekstistäsi saa sen kuvan, että olet ihan yhtä neitsytpoju kuin minäkin, joka etsii täältä vain sitä runkkumatskua ennen nukkumaan menoa. Terveisin P21 [/quote] Voi pojat pojat! :D eiköhän mennä koko konkkaronkka jo nukkumaan :D

[/quote]

Älä sinä ala minua komentelemaan!!

Terveisin P21

Vierailija
71/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:27"]Eiköhän ole jo vähäm vamhempien naistenkin nukkumaan meno aika? ;) vai onko niin kova kiima päällä että haetaan vähän tarinoita jota toivoisi itselle tapahtuvan;) neitsy absolutusti poju 21 ei tiedä näistä asioista mitään.. mee nyt nukkumaan ja jatka sukulakun syömistä ja runkkaa vaikka samalla itsesi uneen

TERVEISIN ei niin kiltti poju 19v
[/quote]
Voi, ilmeiseti puhuit minusta, joka väittelee P21 kanssa? Tämä "vanha rouva" kun on vasta 24 vuotias. ;) ja tässä iässä kyllä seksiä miehen kanssa riittää, viimeinen paikka tämä on himojaan tulla tyydyttämään :D no, hyvää yötä sinullekin niin kokenut "ei niin kiltti poju 19 v " :D:D

Vierailija
72/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ilmeiseti puhuit minusta, joka väittelee P21 kanssa? Tämä "vanha rouva" kun on vasta 24 vuotias. ;) ja tässä iässä kyllä seksiä miehen kanssa riittää, viimeinen paikka tämä on himojaan tulla tyydyttämään :D no, hyvää yötä sinullekin niin kokenut "ei niin kiltti poju 19 v " :D:D

Saastaiset naiset ajattelee vain seksiä ja sitä miten sillä parhaiten miehestä hyötyy.

Terveisin P21

Vierailija
73/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:43"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:41"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:27"] Eiköhän ole jo vähäm vamhempien naistenkin nukkumaan meno aika? ;) vai onko niin kova kiima päällä että haetaan vähän tarinoita jota toivoisi itselle tapahtuvan;) neitsy absolutusti poju 21 ei tiedä näistä asioista mitään.. mee nyt nukkumaan ja jatka sukulakun syömistä ja runkkaa vaikka samalla itsesi uneen TERVEISIN ei niin kiltti poju 19v [/quote] Mene sinäkin runkkari jo nukkumaan. Tekstistäsi saa sen kuvan, että olet ihan yhtä neitsytpoju kuin minäkin, joka etsii täältä vain sitä runkkumatskua ennen nukkumaan menoa. Terveisin P21 [/quote] Voi pojat pojat! :D eiköhän mennä koko konkkaronkka jo nukkumaan :D

[/quote]

Älä sinä ala minua komentelemaan!!

Terveisin P21
[/quote]
Ainii, sähän olet jo iso poika ja ite päätät koska saat mennä nukkumaan! Tekstisi taso vaan viittasi että taitaisi olla paras mennä nukkumaan vaan sunkin :D

Vierailija
74/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi P21 vetää kunnon itku-potku-raivarit :D ei hätää, kyllä toi murrosikä menee ohi, teiltä pikku jonneiltakin :)

Vierailija
75/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä ala minua komentelemaan!! Terveisin P21

Ainii, sähän olet jo iso poika ja ite päätät koska saat mennä nukkumaan! Tekstisi taso vaan viittasi että taitaisi olla paras mennä nukkumaan vaan sunkin :D

No sen verran iso poika olen jo, että minua ei kukaan av-mamma laita nukkumaan.

Minähän puhun vaan asiaa, te muut täällä sekavia höpötätte jostain kännissä ympäriinsä nussimisista.

Eiköhän tämänkin ketjun paikka olisi muuten seksi-palstalla?

Terveisin P21

Vierailija
76/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:52"]

Minähän puhun vaan asiaa, te muut täällä sekavia höpötätte jostain kännissä ympäriinsä nussimisista.

Terveisin P21

Tämä on aihe vapaa, mieti hetki mitä se tarkoittaa. Ketään kun ei kiinnosta sun kommentti, varsinkaan väärässä paikassa! Miten se on niin vaikeaa ymmärtää? Mitä sä alunperinkään tulit kommentoimaan sun olematonta seksielämää, kun se ei kuulu tähän keskusteluun? Miksi sä edes olet täällä mammojen palstalla? Nyt meen nukkumaan, jatketaan aamulla! Öitä!

Vierailija
77/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aihe vapaa, mieti hetki mitä se tarkoittaa. Ketään kun ei kiinnosta sun kommentti, varsinkaan väärässä paikassa! Miten se on niin vaikeaa ymmärtää? Mitä sä alunperinkään tulit kommentoimaan sun olematonta seksielämää, kun se ei kuulu tähän keskusteluun? Miksi sä edes olet täällä mammojen palstalla? Nyt meen nukkumaan, jatketaan aamulla! Öitä!

Täällä on seksi-palsta, mieti mitä se tarkoittaa. Tämä keskustelu on enemmän väärässä paikassa kuin minun kommenttini. 

Minun aloittamani keskustelu siirrettiin seksipuolelle, koska se käsitteli hatarasti seksiä, joten tämä ehdottomasti kuuluu sinne.

Terveisin P21

Vierailija
78/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon aika usein ja harrastan seksiä lähes joka kerta kun siihen tarjoutuu mahdollisuus. Naisia minulla on n. 3-8 vuoden aikana. Naisin useammin eri naisia jos olisi mahdollista. Noloista tilanteista nyt tulee mieleen kun olin armeijasta lomilla nuorena poikasena, pakki oli sekaisin ja piereskelin baarin metelissä aika huoletta. Pääsin kuin pääsinkin jonkun paikkakuntalaisen tytön luo yöksi. Aamulla pukiessani VALKOISIA boksereita jalkaani, huomasin että siellä oli oikein miehekäs lusikallinen tullut jossain välissä iltaa baarissa housuun. En tiedä huomasiko tyttö, vaikka riisuikin bokserini, hävetti silti.

Entisen tyttöystävän kanssa kokeilimme melkein kaikkea. Hän oli hyvällä tavalla irstas sika, seksuaalisesti todella aktiivinen. Kusimme seksin yhteydessä toistemme päälle. Siitä jäi vähän vaivaannuttava ja häveliäs olo. Johtunee siitä, että tykkäsin siitä, vaikken sitä koskaan myöntänyt.

Viimeisin hävettävä aihe on ongelma nimenomaan selväpäisenä. Humalassa ei ongelmia seisokin kanssa, selvinpäin eka kerta uuden partnerin kanssa saattaa jännityksen vuoksi löysistyttää kivikovankin peniksen kesken kaiken. Ensimmäisen kerran näin kävi kolmisen vuotta sitten, sen jälkeen siitä jäi pieni kammo, ja se on käytännössä tapahtunut jokaisen uuden seksikumppanin kanssa, jonka kanssa ensimmäisen kerran harrastan seksiä. Kai tuota tapahtuu, mutta hävettää silti.

En tiedä miten eksyin lukemaan tätä palstaa.

M27

Vierailija
79/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:52"]

Terveisin P21

Sinähän olet kuin pikkainen taapero, joka on keksinyt mennä telkkarin eteen huitomaan, että kaikkien on pakko katsoa häntä. Toivottavasti sinullekin nukuttaja löytyy. Taaperoille ei ole hyväksi valvoa liian pitkään.

Vierailija
80/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieneltä paikkakunnalta kotoisin, ja kerran totaalihumalassa päädyin harrastamaan seksiä kahden miehen kanssa jotka olivat kaveruksia, ja vieläpä samassa koulussa kanssani. Pahinta vielä että tuo tapahtui julkisella paikalla kadulla yöllä. Tuon kun saisin jätettyä tekemättä. Kundit olivat paljon vähemmässä humalassa kuin minä ja tavallaan painostivat minua tuohon. Olisin toki sen voinut jättää tekemättäkin ja vain kävellä pois tilanteesta, en siis kokenut mitään väkivallan uhkaa tms. Mutta hyväksikäytetty olo tuosta jäi, ja todellakin nolottaa. Ja moni varmasti sai tuosta kuulla, sillä pikkukaupungeissa nuo jutut leviävät todella helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän