Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

noloja seksisekoiluja kännissä

Vierailija
05.11.2014 |

Onko kellään jotain jaettavaa, jotta saisin häpeän punan poskilta pois?

Itse yritin saada eräällä miehellä seisomaan, mutta mikään herättely ei auttanut kun mies oli niin tukevassa humalassa ja silti humalainen typerä mieleni sai idean että sisään pitää silti yrittää, jotenkin hävettää suuresti nyt... :D

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:48"]

Voi, ilmeiseti puhuit minusta, joka väittelee P21 kanssa? Tämä "vanha rouva" kun on vasta 24 vuotias. ;) ja tässä iässä kyllä seksiä miehen kanssa riittää, viimeinen paikka tämä on himojaan tulla tyydyttämään :D no, hyvää yötä sinullekin niin kokenut "ei niin kiltti poju 19 v " :D:D

Saastaiset naiset ajattelee vain seksiä ja sitä miten sillä parhaiten miehestä hyötyy.

Terveisin P21

Kyllä, just näin! Minä esimerkiksi mietin juuri nyt lakkaamatta, miten saisin sinulta kusetettua ne loput sukulakut, koska muuta ei vissiin lohkea?

Vierailija
82/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varoita" ens kerralla ja kerro rehellisesti, huumorilla, et mua vähän jäskättää - tyyliin, kun siitä on niiiiiin pitkä aika! Ei oo paineita ja molemmat voivat yllättyä positiivisesti. Oikeesti se ei ole kamalaa, jos ei kännissä  kykene jonkun baari tutun kanssa, mutta se on kamalaa, jos siitä/ on jo tullut sinulle täällä kertomisen kokoinen ongelma! 

Pahinta on se, kun siinä tuherretaan ja tuherretaan, kun molemmille tekisi hyvää ottaa pikku unet, käydä aamulla vähän pesulla ja sitten tutustua ihan ajan kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, viesti oli m27:lle!

P21 vai mikä sä nyt olitkaan, sorry, mutta toivon ettet ole tosissasi kirjoituksissasi, koska muuten voin pahoin sun pahasta olosta!

Vierailija
84/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseppä kerran kohtuu liian tukevassa humalassa aloin nuolemaan naisen klitorista kunnes pim! Sammuin sitten siihen päälle. Heräsin hetkisen päästä kun nainen taputteli päätäni olenko hereillä :D. Kerran myös sammuin nainen päällä kun tuntui niin pirun hyvältä ja väsymys otti vallan. Toinen ei kuitenkaan heti huomannut vaan jatkoi ratsastamista silmät kiinni

Vierailija
85/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 03:14"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:52"]

Älä sinä ala minua komentelemaan!! Terveisin P21

Ainii, sähän olet jo iso poika ja ite päätät koska saat mennä nukkumaan! Tekstisi taso vaan viittasi että taitaisi olla paras mennä nukkumaan vaan sunkin :D

No sen verran iso poika olen jo, että minua ei kukaan av-mamma laita nukkumaan.

Minähän puhun vaan asiaa, te muut täällä sekavia höpötätte jostain kännissä ympäriinsä nussimisista.

Eiköhän tämänkin ketjun paikka olisi muuten seksi-palstalla?

Terveisin P21

Sinähän olet kuin pikkainen taapero, joka on keksinyt mennä telkkarin eteen huitomaan, että kaikkien on pakko katsoa häntä. Toivottavasti sinullekin nukuttaja löytyy. Taaperoille ei ole hyväksi valvoa liian pitkään.

Voi voi taisit saada nyt suuria tramuoja kun näit sanan seksi aihe vapaalla. Yksi suuri syy laittaa sinne ketju on se että silloin siihen ehkä saa vastauksiakin

Vierailija
86/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin nyt tämä keskustelu on siellä minne se kuuluukin! Seksi aiheet nyt vaan kuuluu seksi-palstalle täällä. Ei se minun syyni ole, että säännöt on tuollaiset.

Terveisin P21

Vierailija
87/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P21 painuu nyt ***ttuun trollaamasta. Säälittävä jonne.

Vierailija
88/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 14:32"]

P21 painuu nyt ***ttuun trollaamasta. Säälittävä jonne.

[/quote]

Älä nyt hermostu. Seksi aiheiset keskustelut kuuluu seksi-palstalle.

Terveisin P21

Vierailija
89/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori P21 sait pienen hymyn naamalleni olethan jo ehtinyt kauppaan ostamaan nallekarkkeja? :D mut joo voisin kai itsekkin kertoa oman nolon ja ei niin nolon kokemuksen. Olin baarissa juomassa siellä kohtasin mukavan naisen ja sitten päädyttiin hänen kämpille.. Miten odottaa saattaa niin tukevassa humalassa ei pikkuveitikka aina tahdo innostua :( no ei siinä mitään käytiin suihkussa ja jatkettiin yrittämistä ei nouse ei sitten millään no minä sitten reippaana nuolin hänelle orgasmin ettei jää niin paskan maku suuhun;) tyytyväisenä pääsi hän nukkumaan. Aamulla sitten heräsin ennen aikojani ja tein aamupalaa ja sain idean että voisin tehdä naisella kans ja teinkin vein aamupalan sänkyyn ja syötiin siinä ja käytiin sitten partsilla röökillä (ihme että ei ollut käskenyt jo poistumaan :D ) mentiin takasin sänkyyn ''nukkumaan vielä hetkeksi'' siinä sitten ilmeisesti naisella iski himot päälle ja saatin pikkukaveri toimimaan kuten se aina selvänä toimii ja hommailtiin muutaman kerran ;) eli loppuhyvin kaikki hyvin ja tavattiin muutaman kerran tämän jälkeen :) vinkiksi kaikille että jos se vieressä oleva kumppani ei ole aivan hirveän näköinen ja oloinen otus niin EI kannata ottaa jalkoja alle heti herätessään! Terveisin ei nii niin kiltti poju 19v

Vierailija
90/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 14:56"]

Sori P21 sait pienen hymyn naamalleni olethan jo ehtinyt kauppaan ostamaan nallekarkkeja? :D mut joo voisin kai itsekkin kertoa oman nolon ja ei niin nolon kokemuksen. Olin baarissa juomassa siellä kohtasin mukavan naisen ja sitten päädyttiin hänen kämpille.. Miten odottaa saattaa niin tukevassa humalassa ei pikkuveitikka aina tahdo innostua :( no ei siinä mitään käytiin suihkussa ja jatkettiin yrittämistä ei nouse ei sitten millään no minä sitten reippaana nuolin hänelle orgasmin ettei jää niin paskan maku suuhun;) tyytyväisenä pääsi hän nukkumaan. Aamulla sitten heräsin ennen aikojani ja tein aamupalaa ja sain idean että voisin tehdä naisella kans ja teinkin vein aamupalan sänkyyn ja syötiin siinä ja käytiin sitten partsilla röökillä (ihme että ei ollut käskenyt jo poistumaan :D ) mentiin takasin sänkyyn ''nukkumaan vielä hetkeksi'' siinä sitten ilmeisesti naisella iski himot päälle ja saatin pikkukaveri toimimaan kuten se aina selvänä toimii ja hommailtiin muutaman kerran ;) eli loppuhyvin kaikki hyvin ja tavattiin muutaman kerran tämän jälkeen :) vinkiksi kaikille että jos se vieressä oleva kumppani ei ole aivan hirveän näköinen ja oloinen otus niin EI kannata ottaa jalkoja alle heti herätessään! Terveisin ei nii niin kiltti poju 19v

[/quote]

Ostin ison säkillisen nallekarkkeja ja pari lauantaipussia myös. Tänään nimittäin lähtee!

En usko edelleenkään sanaakaan mitä sinä kirjoittelet. Isot pojat on kertoneet sinulle tarinan jota nyt jaat netissä omanasi. Käytät ihan liikaa hymiöitä ollaksesi uskottava.

Terveisin P21

Vierailija
91/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan ok näköinen kundi ja hyväkäytöksinen. Joskus naiset lähestyvät minua ihan oma-aloitteisesti. Kuitenkin joskus käy niin että jos juon liikaa minusta voi tulla juro itsesäälissä rypevä mököttäjä. Muistanpa yhdenkin tapauksen kun internet-treffi oli treffeillä kanssani tanssibaarissa. Nainen oli melko humalassa, nojaili  naama vasten pitkin olkapäätäni sillä seurauksella, että vaaleat ykkösvaatteet olivat yltä päältä huulipunassa. Hänellä oli todella hyvä näköinen kaveri, jonka kanssa kävin myös tanssimassa ja jonka kanssa jutukin synkkasivat hyvin. Sitten otun yhden juoman ja mökötysvaihde iski. Pyysivät minua mukaansa pöytään ja jatkoille, mutta minä huiskin heitä pois "menkää pois mä haluan olla rauhassa".

Hävettää vieläkin, ei niinkään seksisekoilu vaan se, että yksi parhaista tilaisuuksista ikinä meni sivu suun. Olen myöhemminkin jäätynyt saman tyyppisissä tilanteissa, ihan noin pahoin en kylläkään, enkä oikein tiedä miten pääsisin tällaisesta tavasta eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme