Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

noloja seksisekoiluja kännissä

Vierailija
05.11.2014 |

Onko kellään jotain jaettavaa, jotta saisin häpeän punan poskilta pois?

Itse yritin saada eräällä miehellä seisomaan, mutta mikään herättely ei auttanut kun mies oli niin tukevassa humalassa ja silti humalainen typerä mieleni sai idean että sisään pitää silti yrittää, jotenkin hävettää suuresti nyt... :D

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen paneskellut kaivohuoneen narikan tiskin alla yksissä joulujuhlissa:) poke tuli keskeyttämään!

Vierailija
22/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:00"]

" mutta mikään herättely ei auttanut kun mies oli niin tukevassa humalassa ja silti humalainen typerä mieleni sai idean että sisään pitää silti yrittää, jotenkin hävettää suuresti nyt... :D "

Nukkuiko mies? Tuollaista nimitetään raiskaukseksi. Mutta pistä vaan hymynaama perään.

[/quote]

Eiköhän puhuut pikkuveikan herättelystä.
[/quote]
Nimenomaan.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että en tiedä miksi tuo niin hävettää, mutta asiaa ei ainakaan helpota että ko. mies on samaa opiskelijaporukkaa kuin minä eli näemme joka päivä.. :D

Vierailija
24/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:36"] No jopas on katkeraa porukkaa taas liikkeellä.Kai te äijät tiedätte että näiden kaltaiset ja vielä "pahemmat" jutut on se syy miks se sunki vaimos sanoo "ei oo ollu ku kaks" kun kysyt montako sillä on ollu sua ennen ;) [/quote] Näin se juuri on :) kyllä kai nainenkin saa kimppakivaa harrastaa ja villimmin elää sinkkuna? En mielestäni täytä huoran määritelmää vaikka olenkin harrastanut yhden illan juttuja ja ollut kahden miehen kanssa yhtä aikaa. Nyt olen parisuhteessa, eikä tulisi mieleenkään edes vilkuilla muita miehiä. Tämän mieskin tietää ja olemme yhdessä jopa naureskelleet aiemmille hurjasteluilleni :)

[/quote]

kovin hyvää mainetta et sillä itelles tee. tietäsitpä mitä susta puhutaan

Vierailija
25/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin nautiskellut sen verran tujusti alkoholia, että nukahdin miehen nuollessa minua :DDD heräsin kun mies tokaisi "nukutko sä?" johon taisin vaan mongertaa "EIJeijiejeijei, tuntu tosi hyvälle, ai että..." ja joten kuten sitten jatkettiin loppuun.. kai. hataria muistikuvia :D nolouden muistan liiankin hyvin. Sori.

Vierailija
27/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sammuin ja heräsin yhtäkkiä siihen että harrastin seksiä. Oli omituinen kokemus, mutta kyseessä oli kuitenki mies jota rakastan niin lähdin vain aktiivisemmin mukaan hommiin.

Vierailija
28/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin harrastamaan eräillä mökkiryyppäjäisillä äänekästä kimppakivaa kahden muun (hetero)naisen kanssa. Oli pikkasen jäätävä tunnelma aamulla kun a) koko mökki kuuli sen ja b) toinen näistä tytskyistä oli aika hartaasti uskovainen (ja vähän homofobinen). Katkaisi välit kokonaan tuon jälkeen ja se toinenkin aloitti välttelyn... Ja oikeestaan muussa mielessä tuo ei kyllä ollu moka, oli yllättävän kivaa ja ainakin itse pääsin toteamaan että paskat mä mikään hetero ole :D

Vierailija
30/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Vierailija
31/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarin vessassa joskus tullut paneskeltua aivan tuubassa ja tietysti siellä on samaan aikaan ollut muitakin. Aika perus, mutta kyllä on hävettänyt, koska en olisi uskonut alentuvani moiseen (edes kännissä).

Vierailija
32/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla jonkun miehen vierestä ja muistin, että tuli sitte harrastettua rimmausta eilen (minä siis antava osapuoli). Omituinen yö oli.

Vierailija
33/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varsinainen teinihuora. Otin suihin ravintolassa ihan julkisesti. Lisäksi kävin nuorena nussimassa pusikossa montaa poikaa kerralla ja tulin sitten ihmisten ilmoille spermat talvitakin rinnuksilla ja perse kipeänä kävelin vaikeasti. Otin myös suihin asuntovaunussa ja jono oli ovella, tartutin ekaan poikaystävääni kivoja tauteja jne. Aika nopeasti muutin pois, koska alle 20 000 asukkaan kaupungissa kaikki tiesi mikä olin naisiani.

Vierailija
34/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:06"]

En juo ja poikuus on visusti tallella. Ja pysyy kanssa!

Terveisin P21

[/quote]

Miksi kommentilleni on annettu alapeukkua? Onko juomattomuuteni ja poikuuteni jollekin ongelma?

Terveisin P21

Vierailija
37/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:36"] No jopas on katkeraa porukkaa taas liikkeellä.Kai te äijät tiedätte että näiden kaltaiset ja vielä "pahemmat" jutut on se syy miks se sunki vaimos sanoo "ei oo ollu ku kaks" kun kysyt montako sillä on ollu sua ennen ;) [/quote] Näin se juuri on :) kyllä kai nainenkin saa kimppakivaa harrastaa ja villimmin elää sinkkuna? En mielestäni täytä huoran määritelmää vaikka olenkin harrastanut yhden illan juttuja ja ollut kahden miehen kanssa yhtä aikaa. Nyt olen parisuhteessa, eikä tulisi mieleenkään edes vilkuilla muita miehiä. Tämän mieskin tietää ja olemme yhdessä jopa naureskelleet aiemmille hurjasteluilleni :)

[/quote]

kovin hyvää mainetta et sillä itelles tee. tietäsitpä mitä susta puhutaan
[/quote]

Kumpi siellä kärttää: neitsyt vanhapiika vai peräkammarinpoika?

Vierailija
38/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjavaltaan

Vierailija
39/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:06"]

En juo ja poikuus on visusti tallella. Ja pysyy kanssa!

Terveisin P21

[/quote]

Miksi kommentilleni on annettu alapeukkua? Onko juomattomuuteni ja poikuuteni jollekin ongelma?

Terveisin P21
[/quote]
Kukaan ei kysynyt sitä. Voit tehdä oman aloituksen tai etsiä keskustelun, jossa juteltaisiin sun neitsyydestä. Kiitos ja hei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan