Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

noloja seksisekoiluja kännissä

Vierailija
05.11.2014 |

Onko kellään jotain jaettavaa, jotta saisin häpeän punan poskilta pois?

Itse yritin saada eräällä miehellä seisomaan, mutta mikään herättely ei auttanut kun mies oli niin tukevassa humalassa ja silti humalainen typerä mieleni sai idean että sisään pitää silti yrittää, jotenkin hävettää suuresti nyt... :D

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:06"] En juo ja poikuus on visusti tallella. Ja pysyy kanssa! Terveisin P21 [/quote] Miksi kommentilleni on annettu alapeukkua? Onko juomattomuuteni ja poikuuteni jollekin ongelma? Terveisin P21 [/quote] Kukaan ei kysynyt sitä. Voit tehdä oman aloituksen tai etsiä keskustelun, jossa juteltaisiin sun neitsyydestä. Kiitos ja hei!

[/quote]

No aloituksessa puhuttiin juomisesta ja nussimisesta joten kuuluuhan se aiheeseen, että en tee kumpaakaan.

Terveisin P21

Vierailija
42/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noloja seksisekoiluja kännissä" ei, ei tarkoita että haluamme kuulla myös heistä jotka eivät juo, eivät harrasta seksiä, tai ei ole ikinä sekoilleet kännissä. Jos otsikko olisi "noloja tilanteita lapsesi kanssa" ei kukaan haluaisi lukea kommentteja "mulla ei oo lapsia". Tajusitko pointin?

Vierailija
44/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:49"]"Noloja seksisekoiluja kännissä" ei, ei tarkoita että haluamme kuulla myös heistä jotka eivät juo, eivät harrasta seksiä, tai ei ole ikinä sekoilleet kännissä. Jos otsikko olisi "noloja tilanteita lapsesi kanssa" ei kukaan haluaisi lukea kommentteja "mulla ei oo lapsia". Tajusitko pointin?
[/quote]
Nii tää oli vastaus sulle P21

Vierailija
45/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:50"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:49"]"Noloja seksisekoiluja kännissä" ei, ei tarkoita että haluamme kuulla myös heistä jotka eivät juo, eivät harrasta seksiä, tai ei ole ikinä sekoilleet kännissä. Jos otsikko olisi "noloja tilanteita lapsesi kanssa" ei kukaan haluaisi lukea kommentteja "mulla ei oo lapsia". Tajusitko pointin? [/quote] Nii tää oli vastaus sulle P21

[/quote]

No olen minä kerran sokerihumalassa runkannut aika vinhasti, ei kyllä edes hävettänyt. Nyt on sitten aiheeseen kuuluva kommenti.

Terveisin P21

Vierailija
46/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:12"]

Oh god, tämä menee sarjaan "hurjassa nuoruudessa&humalassa". Baari-illan jälkeen oli jatkot mun kämpillä, jotka loppui siihen että kaverini nukkui sängyn vieressä lattialla ja itse harrastin kimppakivaa kahden miehen kanssa. Toinen taisi olla vielä varattu... Ai että aamulla hävetti. Kaveri onneksi oli niin syvässä unessa ollut että hän ei aamulla tiennyt tapahtuneesta ja siitä ei kyllä muidenkaan mukana olleiden kanssa keskusteltu. Enkä nähnyt niitä tyyppejä enää. Terveisiä vaan Poriin!

[/quote]

kai sä tiedät, että huorasta ei voi tehä vaimoo. :)

[/quote]

Huorasta saat parhaan vaimon..lutkasta et. Huora "maksullinen" tietää elämän nurjan puolen..lumput on luonnostaan, mitä ne on.

Vierailija
47/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä kauhean yliseksuaalinen humalassa, mutta jotenkin utelias ja kokeiluhaluinen. Että ei mua niinkään kiinnosta itse seksi, mutta kun tilanne on se, että mua ruinataan kimppakivaan mukaan tms. ni menen uteliaisuudesta. Noloiksi tilanteet muuttuvat kun ne ei tapahdu vain aktin osallistujien kesken neljän seinän sisällä.. Kun oma suhteellisuudentaju ja tilannetaju ei tajua että hei haloo keskellä kirkasta päivää tuollai aiheuttaa pahennusta...

Olen harrastanut seksiä jatkoilla niin että muut keskustelevat olohuoneessa ja minä paneskelen ns. salaa sohvan takana lattialla. Osallistuen välillä keskusteluun. Juu ei kukaan huomaa.

Olen antanut hyväillä itseäni hameen alta lukemattomia kertoja julkisilla paikoilla. Juu ei kukaan huomaa.

Olen pannut baaritiskillä ulkomailla, baarimikon kanssa, baarin olessa auki. Siis selin asiakkaisiin, ei kukaan huomaa!

Hyvin humalassa seksistä ei oikeen tuu enää mitään, se on semmosta sähellystä ja ähräämistä kun vehkeet ei pelaa eikä pysty lukemaan itseään eikä toista ja paras olis nukkua ja odottaa dagen efterin panetusta :)

Vierailija
51/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:32"]

No voi kuule. Päädyin harrastamaan nuorena naisena seksiä erään ravintolan alakerran biljardipöydän päälle niinkuin leffakliseissä konsanaan. Valitettavasti baarin yläkerta vaan ei ollu kiinni, oli alkuilta ja porukkaa ramppas alakerrassa vessassa. Siinä matkalla vessaan heillä oliki sitte suora näkyvyys sinne bilispöydälle jossa makasin ketarat levällään. Lopulta joku oli ilmottanu yläkerran baarimikoille mutta eihän se meidän hommia häirinny, se mun uljas rakastajani oli nimittäin kuppilan omistaja. Olin sen verta kännissä etten tajunnu edes pahemmin hävetä kun sitte tukka pystyssä nousin yläkertaan ja kävin muina naisina siiderin tiskiltä. Mut sanomattaki selvää että hävetti sitte seuraavana aamuna niin paljon että teki mieli hypätä parvekkeelta alas. Siihen kuppilaan en menny enää koskaan.

[/quote]

Kai se omistaja edes tarjosi sen siiderin?? :D

Vierailija
52/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:06"]En juo ja poikuus on visusti tallella. Ja pysyy kanssa!

Terveisin P21
[/quote]
Kokeillaanko? ;)
N35

Vierailija
53/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:58"]

No voi kuule. Päädyin harrastamaan nuorena naisena seksiä erään ravintolan alakerran biljardipöydän päälle niinkuin leffakliseissä konsanaan. Valitettavasti baarin yläkerta vaan ei ollu kiinni, oli alkuilta ja porukkaa ramppas alakerrassa vessassa. Siinä matkalla vessaan heillä oliki sitte suora näkyvyys sinne bilispöydälle jossa makasin ketarat levällään. Lopulta joku oli ilmottanu yläkerran baarimikoille mutta eihän se meidän hommia häirinny, se mun uljas rakastajani oli nimittäin kuppilan omistaja. Olin sen verta kännissä etten tajunnu edes pahemmin hävetä kun sitte tukka pystyssä nousin yläkertaan ja kävin muina naisina siiderin tiskiltä. Mut sanomattaki selvää että hävetti sitte seuraavana aamuna niin paljon että teki mieli hypätä parvekkeelta alas. Siihen kuppilaan en menny enää koskaan.

[/quote]

[/quote]

Eikös tuo ole huoraamista jos pillulla käydään vaihtokauppaa?

Vierailija
54/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:50"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:49"]"Noloja seksisekoiluja kännissä" ei, ei tarkoita että haluamme kuulla myös heistä jotka eivät juo, eivät harrasta seksiä, tai ei ole ikinä sekoilleet kännissä. Jos otsikko olisi "noloja tilanteita lapsesi kanssa" ei kukaan haluaisi lukea kommentteja "mulla ei oo lapsia". Tajusitko pointin? [/quote] Nii tää oli vastaus sulle P21

[/quote]

No olen minä kerran sokerihumalassa runkannut aika vinhasti, ei kyllä edes hävettänyt. Nyt on sitten aiheeseen kuuluva kommenti.

Terveisin P21
[/quote]
Muuten on suunta parempaan, tässä haettiin vielä niitä noloja juttuja. Jos tämä ei ollut edes omasta mielestäsikään nolo juttu, ei taida vieläkään kuulua tänne. Yrititkö saada jotain mammojen "herttaisuus" pisteitä kun olet niin kunnollinen poika kun et juo etkä irtosuhteita harrasta? Tee kulta pieni oma aloitus :)

Vierailija
55/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:50"]

[/quote]

Terveisin P21
[/quote]
Muuten on suunta parempaan, tässä haettiin vielä niitä noloja juttuja. Jos tämä ei ollut edes omasta mielestäsikään nolo juttu, ei taida vieläkään kuulua tänne. Yrititkö saada jotain mammojen "herttaisuus" pisteitä kun olet niin kunnollinen poika kun et juo etkä irtosuhteita harrasta? Tee kulta pieni oma aloitus :)
[/quote]
Ps. Ei pilata tätä keskustelua tällä hölmöllä väännöllä, jooko?:)

Vierailija
56/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:01"]

"Pahimpiin liittyy varmaan se että filmi poikki tilassa olin päätynyt johonkin orgioihin ja heräsin sieltä siemennestettä reisillä, muistamatta yhtään missä olen, "

Parasta vaimoainesta...NOT!

[/quote]

Siis mikä ihmeen Siveydensipuli nyt on äänessä? Mitä sillä on väliä, jos kerran ei ketään ole pettänyt tai loukannut ja omasta tahdostaan tuohon päätynyt. Itsellä vähän vastaava kokemus, tosin vain 2 yksilön kanssa. Filmi pätkäisi puolivälissä, sinällään harmitti jälkikäteen, koska oli muistaakseni ihan kiva niin kauan kuin kesti. Toki seuraavana päivänä nolotti, mutta nyt vuosien jälkeen ainoastaan hymyilyttää. Ja usko tai älä Sipuli, jos mieheltäni kysyt niin antaa varmasti tästä vaimosta hyvin positiivisen lausunnon.

Vierailija
57/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:49"]Päädyin harrastamaan eräillä mökkiryyppäjäisillä äänekästä kimppakivaa kahden muun (hetero)naisen kanssa. Oli pikkasen jäätävä tunnelma aamulla kun a) koko mökki kuuli sen ja b) toinen näistä tytskyistä oli aika hartaasti uskovainen (ja vähän homofobinen). Katkaisi välit kokonaan tuon jälkeen ja se toinenkin aloitti välttelyn... Ja oikeestaan muussa mielessä tuo ei kyllä ollu moka, oli yllättävän kivaa ja ainakin itse pääsin toteamaan että paskat mä mikään hetero ole :D
[/quote]
Wau. <3

Vierailija
58/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:00"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:06"]En juo ja poikuus on visusti tallella. Ja pysyy kanssa! Terveisin P21 [/quote] Kokeillaanko? ;) N35

[/quote]

Kokeillaan vaan. Minun poikuuttani ei kukaan vie.

Terveisin P21

Vierailija
59/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:01"]

[/quote]

[/quote]

Eikös tuo ole huoraamista jos pillulla käydään vaihtokauppaa?

[/quote]

Ei tietenkään. Sitten olisi, jos daami olisi ennakkoon sanonut, että "saat pillua, kun ostat siiderin". Tämä ei ole mahdollista, koska pillua ei saa niin halvalla, edes alennusmyynnistä. Lisäksi herrasmies nyt aina tarjoaa. Jos joku tarjoaisi sinulle illallisen ja päätyisit sen jälkeen rakastelemaan kiihkeästi hänen kanssaan (kummatkin epäilemättä kohdallasi hyvin, hyvin epätodennäköisiä vaihtoehtoja), niin olisitko silloin huora? 

Vierailija
60/91 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Hahaha, joo tarjos se. Oltiin siinä muutaman kerran tavattu ennen tuota sessiota mutta sitte päädyttiin tuona iltana ryyppäämään baarin alakertaan ja siitähän se idea sitten lähti :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan