Mies! Mitä ajattelisit, jos naispuolinen kollegasi olisi kiinnostunut sinusta?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Jos naispuoleinen kollegani olisi minusta kiinnostunut, olisin tulessa..
Vaihdoin juuri työpaikkaa ja edellisessä paikassa oli yksi ihana nainen, jonka kanssa oli hyvät keskustelut luonnosta ja pientä flirttiä.
Voi kun joskus tapaisin tuon ihanan naisen vielä jossain!
Jos tunnistat itsesi, sinä ihana luonto nainen. Lupaan tulla kamera avuksesi luontoon ja muutenkin.
Nyt kun ette ole enää samassa työpaikassa, kirjoita tälle luontonaiselle! Kerro että tykkäät hänestä ja kysy, onko hän vapaa ja lähtisikö hän ulos kanssasi. Laita vielä joku sentyyppinen lause, että jos ei käy, niin no hard feelings (osoittaaksesi, että jos hän antaa pakit, niin voitte silti olla asiallisia kollegoja samalla alalla).
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies jatkuvasti käyttää työpaikan naisten facekuvia runkku matskuna ja kerran oli umpi-ihastunut yhteen työkaveriin. Harmi mieheni kannalta että tunne ei ollut molemmin puoleinen ja minä sain asiasta tietää. Nyt ollaan kämppiksiä ja minä etsin uutta asuntoa.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli aikanaan ihan tyytyväinen kun pyysin kaljalle kun olimme viimeiset vuorossa. Sanoi myöhemmin ettei olisi itse ikinä uskaltanut kun olin kuulemma "out of his league".
Nyt 7 yhteistä vuotta takana.
Jatkoitteko samassa työpaikassa?
Kyllä, pari vuotta. Kunnes mies vaihtoi työpaikkaa kun valmistui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli aikanaan ihan tyytyväinen kun pyysin kaljalle kun olimme viimeiset vuorossa. Sanoi myöhemmin ettei olisi itse ikinä uskaltanut kun olin kuulemma "out of his league".
Miten työpaikalla suhtauduttiin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten työpaikalla suhtauduttiin?
Ap
Ei oikein mitenkään. Työkaverit lähinnä naureskelivat että vihdoinkin, kun vuoden jälkeen laitettiin suhdestatus näkyville Facebookiin. Meidät oli kuulemma nähty ravintoloissa yms. jo niin monta kertaa että kaikki tiesivät, mutta halusivat olla hienovaraisia.
Pomo ei sanonut mitään. Mitä se häntä liikuttaisikaan.
Kuinkahan kiusallista on, jos mies antaa pakit..? Se on suurin syy miksi en uskalla edetä mihinkään suuntaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Mihin taskuun laitoin kortsut"
Töissäkin mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mihin taskuun laitoin kortsut"
Töissäkin mukana?
Entisenä partiolaisena aina valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan kiusallista on, jos mies antaa pakit..? Se on suurin syy miksi en uskalla edetä mihinkään suuntaan.
Ap
Se on just niin kiusallista mitä siitä itse teet tai et tee. Kannattaa yrittää, muuten mietit ehkä vielä mummunakin että olisiko pitänyt.
Ajattelisin, että kohta saa pinppiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Etkös sinä ole jo muiden kautta kysynyt miestä kanssasi treffeille ja sait jo pakit? Ei vaan näytä menevän jakeluun ja edelleen ahdistelet työkaverimiestä. Jos sukupuolet olisivat toisinpäin, käsissä olisi taas yksi me-too-tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Etkös sinä ole jo muiden kautta kysynyt miestä kanssasi treffeille ja sait jo pakit? Ei vaan näytä menevän jakeluun ja edelleen ahdistelet työkaverimiestä. Jos sukupuolet olisivat toisinpäin, käsissä olisi taas yksi me-too-tapaus.
Nyt en ymmärrä. En ole kysynyt mitään kautta enkä saanut pakkeja. Oletko ihan kunnossa?
Ap
Ajattelisin, että tämä on varmaan unta, koska minulla ei ole kollegoita eikä kukaan ole ollut minusta ikinä kiinnostunut missään tilanteessa.
Olen naimisissa, eikä aio erota enkä tehdä syrjähyppyjä. Joten hukkaan menee se kiinnostus. Varmaan tekisin tämän ko. kiinnostuneelle naiselle ennen pitkää selväksi.
Miten se tulee ilmi?
Miljoonassa alotuksessa ollut että "minä en naisena miestä lähesty kun se on miesten hommaa"
Meillä mies jatkuvasti käyttää työpaikan naisten facekuvia runkku matskuna ja kerran oli umpi-ihastunut yhteen työkaveriin. Harmi mieheni kannalta että tunne ei ollut molemmin puoleinen ja minä sain asiasta tietää. Nyt ollaan kämppiksiä ja minä etsin uutta asuntoa.