Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Mitä ajattelisit, jos naispuolinen kollegasi olisi kiinnostunut sinusta?

Vierailija
20.09.2021 |

Kerro.

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha

Vierailija
62/109 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naispuoleinen kollegani olisi minusta kiinnostunut, olisin tulessa..

Vaihdoin juuri työpaikkaa ja edellisessä paikassa oli yksi ihana nainen, jonka kanssa oli hyvät keskustelut luonnosta ja pientä flirttiä.

Voi kun joskus tapaisin tuon ihanan naisen vielä jossain!

Jos tunnistat itsesi, sinä ihana luonto nainen. Lupaan tulla kamera avuksesi luontoon ja muutenkin.

Vierailija
64/109 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olisin itsekkin kiinostunut kyseisestä henkilöstä, niin olisin hyvin otettu ja jatkaisin asiaa eteenpäin!

Todellakin!

Vierailija
65/109 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä pilaa tämä on, kun olen tällainen läski ällötys!

Vierailija
66/109 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli olisin itsekkin kiinostunut kyseisestä henkilöstä, niin olisin hyvin otettu ja jatkaisin asiaa eteenpäin!

Todellakin!

Harvoin vaan tunne on molemminpuoleinen :(

Vierailija
67/109 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin!

Joskus se tunne on niin molemminpuolinen, että saa kipinöinnin takia pelätä, että palaa koko työpaikka! Onneksi palolaitos on lähistöllä!

Vierailija
68/109 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tapauksiahan on tosielämässä vaikka kuinka paljon. Ajatelkaa vaikka kuinka moni mieslääkäri on naimisissa naiskollegan tai joskus sairaanhoitajan, fysioterapeutin ym. kanssa. Tai miesopettaja naispuolisen vastinparin kanssa.

Olen itse työskennellyt naisvaltaisella alalla. Ja naisten helppoa saatavuutta pidettiin ilman muuta alan äijien piirissä luontaisetuna. Enkä tarkoita pelkkiä vakavia suhteita. Tavismiehellä ei sellaista markkinatilannetta ole missään muualla koko elämänsä aikana. Arvelisin, että miesten tilanne naisvaltaisilla aloilla muistuttaa naisten vastaavaa Tinderissä tai baareissa. Aina on joku flirttailemassa.

Itse hoidin naisjutut omasta mielestäni suht tyylikkäästi. En harrastanut töissä mitään pikkujoulu- tai muita satunnaisjuttuja. Mutta vaihdoin ihan muista syistä varsin usein työpistettä. Siis tyyliin lääkäriasemalta toiselle tai päiväkodista toiseen vastaavaan (en ole ollut kummassakaan töissä, vain esimerkkejä). Työjakson loppupäivinä olin sitten kahden kesken aktiivinen, ja onnistumisprosentti oli 80+ kun molemmat tunnettiin toisemme jo vähintään kohtuullisesti.

Vierailija
69/109 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Opiskelija! Mitä ajattelisit jos kurssikaverisi olisi kiinnostunut sinusta?"

"Kansanedustaja! Mitä ajattelisit jos joku eduskunnassa olisi kiinnostunut sinusta!"

Vierailija
70/109 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin!

Joskus se tunne on niin molemminpuolinen, että saa kipinöinnin takia pelätä, että palaa koko työpaikka! Onneksi palolaitos on lähistöllä!

Ja joskus kipinöinti on vaan ihastuneen omassa päässä ja toinen puolisko on ollut vaan tavallisen mukava.

Vierailija
71/109 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Opiskelija! Mitä ajattelisit jos kurssikaverisi olisi kiinnostunut sinusta?"

"Kansanedustaja! Mitä ajattelisit jos joku eduskunnassa olisi kiinnostunut sinusta!"

Naisten suhtautuminen on erittäin usein erilaista kuin miesten enkä ole kiinnostunut nyt naisten tuntemuksista.

Ap

Vierailija
72/109 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti naisestakin, mutta olisin hämilläni ja vaivautunut.

Vierailija
73/109 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin jutella, hyvin nopeasti kävisi ilmi onko nainen yhtään sellainen joka todella haluaisi olla nörtin kanssa.

Vierailija
74/109 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tietysti naisestakin, mutta olisin hämilläni ja vaivautunut.

Miksi?

Vierailija
75/109 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tylkavereuden pariutuminen on kuormasta syömistä? Eikö se tarkoita sitä, että esimies pariutuu alaisen kanssa ja se on kyseenalaista.

Itse olen nainen ja kyllä tein aloitteen työkaverimieheen. Yhdessä nyt jo vuosia. Mies jäi pois töistä ennen kuin suhde tuli julki. Muuten olisi voinut olla kiusallista.

Vierailija
76/109 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioisin nopeasti, olisiko syytä vaihtaa tähän ihastukseen ja jättää perhe vai jatkaako entiseen malliin kilttinä perhemiehenä?

Vierailija
77/109 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvioisin nopeasti, olisiko syytä vaihtaa tähän ihastukseen ja jättää perhe vai jatkaako entiseen malliin kilttinä perhemiehenä?

Tai mahdollisesti sekä syödä että säästää kakku ja ryhtyä salasuhteeseen?

Vierailija
78/109 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli aikanaan ihan tyytyväinen kun pyysin kaljalle kun olimme viimeiset vuorossa. Sanoi myöhemmin ettei olisi itse ikinä uskaltanut kun olin kuulemma "out of his league".

Nyt 7 yhteistä vuotta takana.

Vierailija
79/109 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli aikanaan ihan tyytyväinen kun pyysin kaljalle kun olimme viimeiset vuorossa. Sanoi myöhemmin ettei olisi itse ikinä uskaltanut kun olin kuulemma "out of his league".

Nyt 7 yhteistä vuotta takana.

Jatkoitteko samassa työpaikassa?

Vierailija
80/109 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä