Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Mitä ajattelisit, jos naispuolinen kollegasi olisi kiinnostunut sinusta?

Vierailija
20.09.2021 |

Kerro.

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ainakaan aloitetta tekisi.

Kuka?

Se ihastunut nainen.

Vierailija
42/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ainakaan aloitetta tekisi.

Kuka?

Se ihastunut nainen.

Minä teen, miehet tekevät alotteita vielä vähemmän. Tai varmaan tekevät niitä muille naisille, mutta eivät minulle.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, mammat täällä harhaisina pelkäämässä, että ap aikoo varastaa heidän miehensä.

Kukaan mies ei (edes varattuna) vastaisi niin vihamielisesti, mitä täällä on vastailtu. Olisivat vain otettuja.

Vierailija
44/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, mammat täällä harhaisina pelkäämässä, että ap aikoo varastaa heidän miehensä.

Kukaan mies ei (edes varattuna) vastaisi niin vihamielisesti, mitä täällä on vastailtu. Olisivat vain otettuja.

Niin. En jotenkin osaa kuvitella, että järkyttyisin tai suuttuisin siitä, että olisin jonkun mielestä ihana. En usko, että yksikään normaali mieskään niin kokisi. Olisi oikeastaan aika ihanaa, jos joku tykkäisi minusta, johtaisi se sitten parisuhteeseen tai ei. Ahdistelu tietysti on eri juttu.

N40

Vierailija
45/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se mukavaa, että joku joskus olisi kiinnostunut.

Vierailija
46/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin tämä kiinnostuminen ilmenisi? Enhän mä ajatuksia osaa lukea.

Vierailija
47/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se menee niin, että flirttaillaan ilman tarkoitusta. Toinen osapuoli lähtee täysillä mukaan, ja tajuaa vasta myöhemmin, että toinen vain pelaa.

Siis ajanhukkaa.

Vierailija
48/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin miltä tuo tuntuisi vaaterissa.

Tosin oikeasti huolestuisin, sillä ainoa naiskollega on jo eläkeiässä tulevana talvena...

Vierailija
49/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astaisin sitä finaaliin.

Vierailija
50/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuzzimishommiksihan nämä aina ovat menneet lähes poikkeuksetta.

Vierailija
51/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuormasta syömisessä on niin isot riskit, että pitäisi kyllä harkita todella tarkkaan. Jos kumpikin olisi vapaita ja pystyy olemaan vehtaamatta työpaikalla, eikä esimies-alais -asetelmaa, niin sitten vahva ehkä.

Yllättävän moni parisuhde syntyy työpaikalla.

Yllättävän moni työpaikalla syntynyt suhde myös hajoaa, joka yleensä tarkoittaa ainakin toisen työpaikan vaihtoa.

No voi voi, jos ei pelaa, ei voi voittaa.

Ap, anna palaa vaan! Täällä vastailee jotkut ihme niuhot, tai sitten mammat, jotka hysteerisesti pelkäävät että joku alkaa iskeä sitä omaa ukkokultaa työpaikalla.

Niin tai 50+ ikäiset, joilla on elämänkokemusta työelämästä ja näkemystä myös näistä pieleen menneistä työpaikkaromansseista. On vähän eri asia vaihtaa työpaikkaa kunnon työpaikasta, toisin kuin teillä siellä DNA-liikkeessä. Ps. Oman ukon työpaikalla on vain miehiä, mutta voisihan hän tietenkin homoksi ryhtyä. Mistä sitä koskaan tietää.

Vierailija
52/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin oikeasti huolestuisin, sillä ainoa naiskollega on jo eläkeiässä tulevana talvena...

Entä jos kollega olisi hoikka ja ihan nätti ikäisesi nainen?

Ap

Vierailija
53/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole

Vierailija
54/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuormasta syömisessä on niin isot riskit, että pitäisi kyllä harkita todella tarkkaan. Jos kumpikin olisi vapaita ja pystyy olemaan vehtaamatta työpaikalla, eikä esimies-alais -asetelmaa, niin sitten vahva ehkä.

Yllättävän moni parisuhde syntyy työpaikalla.

Yllättävän moni työpaikalla syntynyt suhde myös hajoaa, joka yleensä tarkoittaa ainakin toisen työpaikan vaihtoa.

No voi voi, jos ei pelaa, ei voi voittaa.

Ap, anna palaa vaan! Täällä vastailee jotkut ihme niuhot, tai sitten mammat, jotka hysteerisesti pelkäävät että joku alkaa iskeä sitä omaa ukkokultaa työpaikalla.

Niin tai 50+ ikäiset, joilla on elämänkokemusta työelämästä ja näkemystä myös näistä pieleen menneistä työpaikkaromansseista. On vähän eri asia vaihtaa työpaikkaa kunnon työpaikasta, toisin kuin teillä siellä DNA-liikkeessä. Ps. Oman ukon työpaikalla on vain miehiä, mutta voisihan hän tietenkin homoksi ryhtyä. Mistä sitä koskaan tietää.

Nykyään on ihan normaalia, että työpaikkaa vaihdetaan muutaman vuoden välein. Harvassa paikassa ollaan 40 vuotta putkeen. Tervetuloa vuoteen 2021!

Ap

Vierailija
55/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen tällä hetkellä ja nuori 17v tytsy on ihastunut minuun. Itse olen 40 ( näytän kyllä paljon nuoremmalta). En nyt oikein tiedä mitä pitäisi asialle tehdä... 🤔

Vierailija
56/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen tällä hetkellä ja nuori 17v tytsy on ihastunut minuun. Itse olen 40 ( näytän kyllä paljon nuoremmalta). En nyt oikein tiedä mitä pitäisi asialle tehdä... 🤔

Ei ole.

Vierailija
57/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se jatkuvasti katselee minua niin kyllä minä sen nään niin että on ihastunut.

Vierailija
58/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole

Minä olen.

Ap

Vierailija
59/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaantuisin. Teen työpaikalla töitä, enkä leiki kauniita ja rohkeita.

Vierailija
60/109 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti ihan jees. Sellaiset työkaverit, joiden kanssa oikeasti haluaisi vakavasti deittailla, on kyllä aika harvassa. Omalla työpaikalla tulee mieleen kaksi, joista kumpikaan ei ole saatavilla. Pelkkiä petihommia voisi toki harrastaa pienemmälläkin kynnyksellä jonkun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi