Mies! Mitä ajattelisit, jos naispuolinen kollegasi olisi kiinnostunut sinusta?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ainakaan aloitetta tekisi.
Kuka?
Se ihastunut nainen.
Minä teen, miehet tekevät alotteita vielä vähemmän. Tai varmaan tekevät niitä muille naisille, mutta eivät minulle.
Ap
Hahhah, mammat täällä harhaisina pelkäämässä, että ap aikoo varastaa heidän miehensä.
Kukaan mies ei (edes varattuna) vastaisi niin vihamielisesti, mitä täällä on vastailtu. Olisivat vain otettuja.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, mammat täällä harhaisina pelkäämässä, että ap aikoo varastaa heidän miehensä.
Kukaan mies ei (edes varattuna) vastaisi niin vihamielisesti, mitä täällä on vastailtu. Olisivat vain otettuja.
Niin. En jotenkin osaa kuvitella, että järkyttyisin tai suuttuisin siitä, että olisin jonkun mielestä ihana. En usko, että yksikään normaali mieskään niin kokisi. Olisi oikeastaan aika ihanaa, jos joku tykkäisi minusta, johtaisi se sitten parisuhteeseen tai ei. Ahdistelu tietysti on eri juttu.
N40
Olisi se mukavaa, että joku joskus olisi kiinnostunut.
Millä tavoin tämä kiinnostuminen ilmenisi? Enhän mä ajatuksia osaa lukea.
Yleensä se menee niin, että flirttaillaan ilman tarkoitusta. Toinen osapuoli lähtee täysillä mukaan, ja tajuaa vasta myöhemmin, että toinen vain pelaa.
Siis ajanhukkaa.
Ajattelisin miltä tuo tuntuisi vaaterissa.
Tosin oikeasti huolestuisin, sillä ainoa naiskollega on jo eläkeiässä tulevana talvena...
No nuzzimishommiksihan nämä aina ovat menneet lähes poikkeuksetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuormasta syömisessä on niin isot riskit, että pitäisi kyllä harkita todella tarkkaan. Jos kumpikin olisi vapaita ja pystyy olemaan vehtaamatta työpaikalla, eikä esimies-alais -asetelmaa, niin sitten vahva ehkä.
Yllättävän moni parisuhde syntyy työpaikalla.
Yllättävän moni työpaikalla syntynyt suhde myös hajoaa, joka yleensä tarkoittaa ainakin toisen työpaikan vaihtoa.
No voi voi, jos ei pelaa, ei voi voittaa.
Ap, anna palaa vaan! Täällä vastailee jotkut ihme niuhot, tai sitten mammat, jotka hysteerisesti pelkäävät että joku alkaa iskeä sitä omaa ukkokultaa työpaikalla.
Niin tai 50+ ikäiset, joilla on elämänkokemusta työelämästä ja näkemystä myös näistä pieleen menneistä työpaikkaromansseista. On vähän eri asia vaihtaa työpaikkaa kunnon työpaikasta, toisin kuin teillä siellä DNA-liikkeessä. Ps. Oman ukon työpaikalla on vain miehiä, mutta voisihan hän tietenkin homoksi ryhtyä. Mistä sitä koskaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Tosin oikeasti huolestuisin, sillä ainoa naiskollega on jo eläkeiässä tulevana talvena...
Entä jos kollega olisi hoikka ja ihan nätti ikäisesi nainen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuormasta syömisessä on niin isot riskit, että pitäisi kyllä harkita todella tarkkaan. Jos kumpikin olisi vapaita ja pystyy olemaan vehtaamatta työpaikalla, eikä esimies-alais -asetelmaa, niin sitten vahva ehkä.
Yllättävän moni parisuhde syntyy työpaikalla.
Yllättävän moni työpaikalla syntynyt suhde myös hajoaa, joka yleensä tarkoittaa ainakin toisen työpaikan vaihtoa.
No voi voi, jos ei pelaa, ei voi voittaa.
Ap, anna palaa vaan! Täällä vastailee jotkut ihme niuhot, tai sitten mammat, jotka hysteerisesti pelkäävät että joku alkaa iskeä sitä omaa ukkokultaa työpaikalla.
Niin tai 50+ ikäiset, joilla on elämänkokemusta työelämästä ja näkemystä myös näistä pieleen menneistä työpaikkaromansseista. On vähän eri asia vaihtaa työpaikkaa kunnon työpaikasta, toisin kuin teillä siellä DNA-liikkeessä. Ps. Oman ukon työpaikalla on vain miehiä, mutta voisihan hän tietenkin homoksi ryhtyä. Mistä sitä koskaan tietää.
Nykyään on ihan normaalia, että työpaikkaa vaihdetaan muutaman vuoden välein. Harvassa paikassa ollaan 40 vuotta putkeen. Tervetuloa vuoteen 2021!
Ap
Opiskelen tällä hetkellä ja nuori 17v tytsy on ihastunut minuun. Itse olen 40 ( näytän kyllä paljon nuoremmalta). En nyt oikein tiedä mitä pitäisi asialle tehdä... 🤔
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen tällä hetkellä ja nuori 17v tytsy on ihastunut minuun. Itse olen 40 ( näytän kyllä paljon nuoremmalta). En nyt oikein tiedä mitä pitäisi asialle tehdä... 🤔
Ei ole.
No kun se jatkuvasti katselee minua niin kyllä minä sen nään niin että on ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole
Minä olen.
Ap
Kiusaantuisin. Teen työpaikalla töitä, enkä leiki kauniita ja rohkeita.
Lähtökohtaisesti ihan jees. Sellaiset työkaverit, joiden kanssa oikeasti haluaisi vakavasti deittailla, on kyllä aika harvassa. Omalla työpaikalla tulee mieleen kaksi, joista kumpikaan ei ole saatavilla. Pelkkiä petihommia voisi toki harrastaa pienemmälläkin kynnyksellä jonkun kanssa.
Se ihastunut nainen.