Mies! Mitä ajattelisit, jos naispuolinen kollegasi olisi kiinnostunut sinusta?
Kommentit (109)
Enpä oikein mitään.
Saa vapaasti olla kiinnostunut, tai olla kiinnostumatta, ei vaikuta minuun mitenkään.
Olisin ehkä kiinnostunut mutten halua aiheuttaa skandaalia.
Se vähän riippuu miten se ilmenee. Jos minusta käytös ei sovi työpaikalle huomautan siitä, eikä minulle myöskään sovi, jos hän pitää yhteyttä työajan ulkopuolella.
Kuormasta syömisessä on niin isot riskit, että pitäisi kyllä harkita todella tarkkaan. Jos kumpikin olisi vapaita ja pystyy olemaan vehtaamatta työpaikalla, eikä esimies-alais -asetelmaa, niin sitten vahva ehkä.
Suorittaiisin tiedusteluja hänen varallisuudestaan, menneisyydestään sekä ominaisuuksistaan, luonteenpiirteitä ja asumistapaakaan unohtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Se vähän riippuu miten se ilmenee. Jos minusta käytös ei sovi työpaikalle huomautan siitä, eikä minulle myöskään sovi, jos hän pitää yhteyttä työajan ulkopuolella.
Mikä on sopimatonta käytöstä?
Riippuu tietysti siitä, olisinko itse hänestä kiinnostunut, sekä siitä, miten hän ilmaisisi kiinnostuksensa.
työkaverit työkavereina, en vie töitä enkä työkavereita kotiin.
Eihän siinä mitään, kiva jos on kiinnostunut. Pieni viaton flirtti on pelkästään piristävää. En kuitenkaan ole vapaa, joten ei siitä mitään elämää suurempaa syntyisi. Enkä kyllä muutenkaan preferoi samassa työpaikassa työskenteleviä, jos niin kun ihan vakavaa suhdetta lähtisin miettimään. Ennemmin tai myöhemmin siinä kuitenkin tulee ongelmia juuri sen työn kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Kuormasta syömisessä on niin isot riskit, että pitäisi kyllä harkita todella tarkkaan. Jos kumpikin olisi vapaita ja pystyy olemaan vehtaamatta työpaikalla, eikä esimies-alais -asetelmaa, niin sitten vahva ehkä.
Yllättävän moni parisuhde syntyy työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sopimatonta käytöstä?
Seksisävyttyinen vihjailu, kosketus, henkilökohtaisen elämän utelu, jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni työpaikalla syntynyt suhde myös hajoaa, joka yleensä tarkoittaa ainakin toisen työpaikan vaihtoa.
En ole kiinnostunut samasta sukupuolesta. Itseäni ällöttäisi, jos kuka tahansa työpaikalta olisi kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni työpaikalla syntynyt suhde myös hajoaa, joka yleensä tarkoittaa ainakin toisen työpaikan vaihtoa.
Itse olisin valmis vaikka vaihtamaan työpaikkaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut samasta sukupuolesta. Itseäni ällöttäisi, jos kuka tahansa työpaikalta olisi kiinnostunut.
Missä kohtaa puhuttiin samasta sukupuolesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin valmis vaikka vaihtamaan työpaikkaa.
Ap
Mitä se auttaa, jos toinen ei ole kuitenkaan kiinnostunut sinusta?
Mikäli hän olisi sellainen, että voisin hänestä itse kiinnostua, niin miksei menisi vaikka yksille töiden jälkeen. Mikäli kemiaa löytyisi, niin tapaisi uudestaan vapaa-ajallakin.