Mies! Mitä ajattelisit, jos naispuolinen kollegasi olisi kiinnostunut sinusta?
Kommentit (109)
Riippuu täysin siitä olenko minä kiinnostunut siitä naisesta.
Iso ei tulee tässä kohtaa, työpaikalla täytyy pystyä olemaan 21 vuorokauttaa kuukaudessa puolet hereilläoloajasta vuoden ympäri. Ei kannata riskeerata vaan kannattaa lähteä merta edemmäs kalaan.
Olisin imarreltu ja mikäli nainen olisi yhtään kiinnostava eikä ihan läheisin työkaveri niin tutkisin kyllä varovasti mahdollisuutta tutustua häneen romanttisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Iso ei tulee tässä kohtaa, työpaikalla täytyy pystyä olemaan 21 vuorokauttaa kuukaudessa puolet hereilläoloajasta vuoden ympäri. Ei kannata riskeerata vaan kannattaa lähteä merta edemmäs kalaan.
Entä jos vuosikausiin ei ole tullut vastaan yhtään kalaa, joka olisi kiinnostava? Mieluummin kalastelen sitten uuden työpaikan, niitä kyllä riittää ja niiden suhteen voi tehdä enemmän kompromissejakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuormasta syömisessä on niin isot riskit, että pitäisi kyllä harkita todella tarkkaan. Jos kumpikin olisi vapaita ja pystyy olemaan vehtaamatta työpaikalla, eikä esimies-alais -asetelmaa, niin sitten vahva ehkä.
Yllättävän moni parisuhde syntyy työpaikalla.
Yllättävän moni työpaikalla syntynyt suhde myös hajoaa, joka yleensä tarkoittaa ainakin toisen työpaikan vaihtoa.
Itse olisin valmis vaikka vaihtamaan työpaikkaa.
Ap
Mitä se auttaa, jos toinen ei ole kuitenkaan kiinnostunut sinusta?
Jos ei ole kiinnostunut niin tuskin sitten tarvitseekaan vaihtaa. Vai meinaatko, että jatkan piirittämistä loputtomiin vaikka mies sanoo ei?
Ap
Siltä tosiaan alkaa vaikuttaa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuormasta syömisessä on niin isot riskit, että pitäisi kyllä harkita todella tarkkaan. Jos kumpikin olisi vapaita ja pystyy olemaan vehtaamatta työpaikalla, eikä esimies-alais -asetelmaa, niin sitten vahva ehkä.
Yllättävän moni työpaikalla syntynyt suhde myös hajoaa, joka yleensä tarkoittaa ainakin toisen työpaikan vaihtoa.
Ap
Jos ei ole kiinnostunut niin tuskin sitten tarvitseekaan vaihtaa. Vai meinaatko, että jatkan piirittämistä loputtomiin vaikka mies sanoo ei?
Ap
Siltä tosiaan alkaa vaikuttaa…
Millähän perusteella?
Ap
No senkun on, omapahan on ongelmansa. Minä en ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Niitäkin ihmisiä löytyy jotka kyllä jatkavat sitä piirittämistä vaikka ei olisikaan kiinnostunut. Omalla kohdalla aikoinaan eräs naispuolinen pomo jaksoi yrittää yli neljä vuotta eikä tajunnut, että ei nuo naiset ole koskaan kiinnostaneetkaan.
Riippuu siitä työkaverista ja omasta suhdestatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos molemmat on sinkkuja.
Ap
Ei se ainakaan aloitetta tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ainakaan aloitetta tekisi.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos molemmat on sinkkuja.
Ap
Silloin ok tilanne. Työpaikkasuhteet ie ole toivottavia, mutta toisinaan niitäkin tapahtuu.
Miettisin pitäisikö ohjata lääkärille? Naisparka nappailee jotain jo työajallakin.
Miettisin, että onko täällä töissäni nainen.
Pien'firmassa kun olen töissä.
En jaksaisi innostua. Haisee karmealta sotkulta sitten into lopahtaa, mutta sama naama tulee töissä vastaan vuosia.
Tapahtunut mooonta kertaa, työelämään siirtymisen jälkeen suurin osa naisista joita olen tapaillut on tehnyt töitä samassa työpaikassa. Etuna on, että on oikeasti oppinut tuntemaan millaisia he ovat, joten huteja on tullut paljon vähemmän kuin baareissa tavattujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtunut mooonta kertaa, työelämään siirtymisen jälkeen suurin osa naisista joita olen tapaillut on tehnyt töitä samassa työpaikassa. Etuna on, että on oikeasti oppinut tuntemaan millaisia he ovat, joten huteja on tullut paljon vähemmän kuin baareissa tavattujen kanssa.
Kuinka paljon ongelmia on seurannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi, jos ei pelaa, ei voi voittaa.
Ap, anna palaa vaan! Täällä vastailee jotkut ihme niuhot, tai sitten mammat, jotka hysteerisesti pelkäävät että joku alkaa iskeä sitä omaa ukkokultaa työpaikalla.
Ap