Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtsatie- ja alapäävaivoja, vaan ei syytä löydy

Vierailija
05.11.2014 |

Aargh, turhauttaa. Minulla on ollut jo pitkään epämääräisiä, lieviä mutta pitkän päälle rasittavia vaivoja. Lieviä nippauksia ja kouristuksia virtsaputken suulla pissaamisen jälkeen ja joskus muutenkin. Ulkosynnytinten kuumotuksen tunnetta. Myös yhdynnässä limakalvot ei kestä kuten normaalisti vaan tulee helposti haavaumia hankauksesta. 

On tutkittu klamydia ja tippuri heti alkuun, negatiivinen tulos. Papakoe puhdas. Gynekologisessa tutkimuksessa ei havaittu mitään ongelmia. Lopputuloksena että mahdollisesti esivaihdevuosiin liittyviä limakalvovaivoja. Olen 38-vuotias eikä minulla ole vielä muita vaihdevuosiin viittaavia vaivoja. Voiko oikeasti olla että tuollaiset selkeän tulehdusmaiset vaivat liittyy vaihdevuosien lähestymiseen, ja että niille ei voi/tarvitse tehdä mitään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla. On olemassa voiteita jotka lievittää, kysy gynekologilta. Myös laastareita voisi kokeilla. t kätilö

Vierailija
2/2 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:41"]

voi olla. On olemassa voiteita jotka lievittää, kysy gynekologilta. Myös laastareita voisi kokeilla. t kätilö

[/quote]

Kiitos vastauksesta. Täytyykin kysyä seuraavalla kerralla noista, minulle vaan gyne totesi että lliittyy esivaihdevuosiin ja on vaaratonta mutta ei määrännyt mitään hoitoa... Sinänsä nämä vaivat onneksi on aika lieviä ja suurin helpotus on varmuus että ei oikeasti ole oire jostain vakavasta mikä tarvitsisikin hoitoa. Kaikenlaista sitä iän myötä sitten alkaakin tulla, ja minä kun odotin että vasta viisikymppisenä :-o

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän