Hörhöt odottavat että Palman tulivuori räjähtää ja megatsumani tuhoaa puolet maapallosta
Kommentit (30)
Onkohan Laura Huhtasaari jo kommentoinut tätä?
Elämme nyt historiallisia aikoja. Parhaat pelastetaan!
5G:n syytä varmasti. Nyt kaikki torille ilman maskeja tappituntumalla.
Ilmasto ja Suomen syy . Jääkarhut kuolee . Voit antaa rahasi meille niin ne ei kuole...
Jos omistaa veneen on onnellinen voi pelastautua sillä . Nyt kaikki muuttaa siirtolaiseksi Marokkoon ja Tunisiaan kun tuolla on liian kuumaa .
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä voi etukäteen naureskella, että mitään tuollaista ei käy. Vaan niin naureskeltiin koronallekin ja mitä kävi? Maapallo meni käytännössä säppiin. Kolme vuotta sitten ajatus olisi tuntunut ihan järjettömältä ja mahdottomalta, nyt se on osa arkea että tuollainen tauti rajoittaa meitä. Sama se olisi jos tuo tulivuorenpurkaus tosiaan aiheuttaisi jonkun tsunamin ja seurauksena hirveän kriisin. Siihenkin tottuisi. Kaikkeen tottuu, kun on pakko.
Vakavan pandemian riskiä on toitotettu viimeiset 40 vuotta. Eikä se tähän yhteen koronaan jää, tulee vielä toisenlaisia.
Maapallon magneettiset navatkin on vaihtamassa paikkaa, ja auringonpilkut päälle.
Hiller eli hietler olikin JEHOVAN TODISTAJA JAHVE. Jehovat rakentaa valtakuntaa niillä on valtakunnan salit . Eikö Hiller rakentanut neljättä valtakuntaa . Jahvejehovat . No voi Himmee Jahve .
On se raamattu vaan ihme kirja kun se kaiken tietää nykyajastakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
La Palmahan voi pyyhkäistä koko itärannikon jenkeiltä.
Siinä olis ihmeteltävää.
Tuo Italian tulivuori taas voi ajaa meidät jääkauteen.Paino sanoilla voi.
Tää on seurausta kun Afrikka pyrkii pohjoiseen
Jaaa sieltä se tuli sekin, että mmuutto on syy kaikkeen pahaan. Nyt se aiheuttaa jo tulivuorenpurkauksiakin.
Luetun kautta maantieteen ymmärrys heikkoa?
Afrikka liikkuu pohjoiseen.
Enhän minä sanonut että haluan kuolla. Totesin vaan että olen valmiimpi kohtaamaan kriisin kuin joku jolla on lapsia. Ihminen on lopulta aika itsekäs ajattelussaan ja sitä olen minäkin.