Sain bannit, kun tein uuden keskustelun "taistelkaamme "2" vastaan!"
Ja spämmäsin pari kakkosta edelliseen keskusteluun..vain kaksi kakkosta siihen uuteen :DD ne ei tosissaan halua korjata mobiiliversiota
Kommentit (51)
Ne kakkoset on ärsyttäviä! Jotkut ketjut täynnä niitä.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:21"]Voi vitun Essi, koeta edes
[/quote]
?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:10"]Ne kakkoset on ärsyttäviä! Jotkut ketjut täynnä niitä.
[/quote]
Oot kyllä nyt ihan väärässä ketjussa ;)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:11"]Kakkossivulle pääsee helposti ilman turhaa spämmiäkin, joten turha itkeä, ettei olisi vaihtoehtoja. Kirjoittaa vaan osoitepalkkiin osoitteen perään /sivu/2. Ei ole vaikeaa.
[/quote]
Mä kun painan sitä osoitepalkkikohtaa, pääsen pois koko sivustolta. Et sorry, ei onnistu mulla toi.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:11"]Kakkossivulle pääsee helposti ilman turhaa spämmiäkin, joten turha itkeä, ettei olisi vaihtoehtoja. Kirjoittaa vaan osoitepalkkiin osoitteen perään /sivu/2. Ei ole vaikeaa.
[/quote]
Mä kun painan sitä osoitepalkkikohtaa, pääsen pois koko sivustolta. Et sorry, ei onnistu mulla toi.
Ja OIKEESTI lähetin vain kerran ton edellisen!!
Laitoin palautteeseen linkit tähän ja tuohon "aihe vapaa toimii nyt" -keskusteluun.
tässä sähköpostiosoitteita toimitukselle:
Haluaisitko tulla haastateltavaksi Vauva-lehteen tai osallistua lehden kuvauksiin?
Vai onko sinulla mahtava jutun aihe? Vinkkaa meille siitä ja kerro, mistä aiheesta tai kenen tarinan haluaisit lukea Vauva-lehdestä. Voit lähettää toimitukselle viestiä sähköpostiosoitteeseen vauva@sanomamagazines.fi tai käyttää Ota yhteyttä -sivua.
Postia
Mikä Vauva-lehdessä ilahduttaa, surettaa, ärsyttää? Kirjoita siitä meille! Palautteita julkaistaan Vauva-lehden Postia-palstalla, ja kaikki julkaistujen tekstien kirjoittajat osallistuvat kuukausittain vaihtuvaan arvontaan. Jos et halua kirjoitustasi julkaistavan, mainitse se viestissäsi. Laita viestisi otsikoksi "Postia" ja lähetä viestisi osoitteeseen vauva@sanomamagazines.fi.