Sain bannit, kun tein uuden keskustelun "taistelkaamme "2" vastaan!"
Ja spämmäsin pari kakkosta edelliseen keskusteluun..vain kaksi kakkosta siihen uuteen :DD ne ei tosissaan halua korjata mobiiliversiota
Kommentit (51)
Kakkossivulle pääsee helposti ilman turhaa spämmiäkin, joten turha itkeä, ettei olisi vaihtoehtoja. Kirjoittaa vaan osoitepalkkiin osoitteen perään /sivu/2. Ei ole vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:11"]Kakkossivulle pääsee helposti ilman turhaa spämmiäkin, joten turha itkeä, ettei olisi vaihtoehtoja. Kirjoittaa vaan osoitepalkkiin osoitteen perään /sivu/2. Ei ole vaikeaa.
[/quote]
Oletan, että käytät tietokonetta..
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:11"]
Kakkossivulle pääsee helposti ilman turhaa spämmiäkin, joten turha itkeä, ettei olisi vaihtoehtoja. Kirjoittaa vaan osoitepalkkiin osoitteen perään /sivu/2. Ei ole vaikeaa.
[/quote]
Miten idiootti pitää olla kun ei tajua vaikka on sataan kertaan sanottu: EI TOIMI. Ymmärrätkö? EI TOIMI. Jos et tajua niin en voi auttaa.
Sitäpaitsi tämä riippuu laitteesta: puhelimella palstaillessa sivun päivittäminen auttaa minulla, ja saan kakkossivun näkyville, tabletilla ei. Tabletilla mikään ei auta, kakkossivulle ei pääse, jos ei kommentoi mitään.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:11"]
[/quote]
Miten idiootti pitää olla kun ei tajua vaikka on sataan kertaan sanottu: EI TOIMI. Ymmärrätkö? EI TOIMI. Jos et tajua niin en voi auttaa.
Sitäpaitsi tämä riippuu laitteesta: puhelimella palstaillessa sivun päivittäminen auttaa minulla, ja saan kakkossivun näkyville, tabletilla ei. Tabletilla mikään ei auta, kakkossivulle ei pääse, jos ei kommentoi mitään.
[/quote]
Totta! Oon samaa mieltä. Mulla toi "sivu 2" -systeemi toimii välillä, mutta miksi meidän mobiilikäyttäjien pitäis epäonnistuneiden koodareiden takia ensin 1. Etsiä osoitepalkki ja yrittää saada teksti "ei siniseksi" ja toivoa, ettei koko osoite katoa 2. Yrittää etsiä se "sivu 1" tai "sivu 2" sieltä jostain hevonperseestä. Hohhoijaaa... menee paljon vähemmän aikaa kirjoittaa se "2"
Hei mä olin myös saanut bannit jostain syystä joka ei mulle ikinä selvinnyt. Lähetin jopa ylläpidolle viestiä, ei oo muuten niistä kuulunu. Käytän myös mobiilia ja tuota kakkosta on joutunut joskus laittamaan, johtuikohan sitten siitä? Aika amatööri meininkiä täällä. :D
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:11"]Kakkossivulle pääsee helposti ilman turhaa spämmiäkin, joten turha itkeä, ettei olisi vaihtoehtoja. Kirjoittaa vaan osoitepalkkiin osoitteen perään /sivu/2. Ei ole vaikeaa.
[/quot
No kuinka vaikeaa on rullata alas?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:42"]Hei mä olin myös saanut bannit jostain syystä joka ei mulle ikinä selvinnyt. Lähetin jopa ylläpidolle viestiä, ei oo muuten niistä kuulunu. Käytän myös mobiilia ja tuota kakkosta on joutunut joskus laittamaan, johtuikohan sitten siitä? Aika amatööri meininkiä täällä. :D
[/quote]
No jos tuosta on tullu, niin huhhuh :o ei oo meidän palstalaisten vika, jos ainoa toimiva versio on normaali tietsikkaversio
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:11"]
[/quote]
[/quote]
Totta! Oon samaa mieltä. Mulla toi "sivu 2" -systeemi toimii välillä, mutta miksi meidän mobiilikäyttäjien pitäis epäonnistuneiden koodareiden takia ensin 1. Etsiä osoitepalkki ja yrittää saada teksti "ei siniseksi" ja toivoa, ettei koko osoite katoa 2. Yrittää etsiä se "sivu 1" tai "sivu 2" sieltä jostain hevonperseestä. Hohhoijaaa... menee paljon vähemmän aikaa kirjoittaa se "2"
[/quote]
Just näin!
Ja taas joudutaan kirjoittamaan kakkosia :D pitäis ensiksi spämmiä tää kakkossivu täyteen niitä, että pääsis kolmossivulle ja kaikki ois hyvin..
Laitoin pitkän palautteen AV:n keskustelualueen vioista (en edes muistanut kaikkia) jo alkuviikosta. Suosittelen teille muille tekemään samaa ja spämmimään asiaa sinne palautelinkkiin. Mitä useampi, sen parempi.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:52"]Laitoin pitkän palautteen AV:n keskustelualueen vioista (en edes muistanut kaikkia) jo alkuviikosta. Suosittelen teille muille tekemään samaa ja spämmimään asiaa sinne palautelinkkiin. Mitä useampi, sen parempi.
[/quote]
No jos sinne asti tällä mobiilipaskalla edelleenkin pääsisi!
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:42"]Hei mä olin myös saanut bannit jostain syystä joka ei mulle ikinä selvinnyt. Lähetin jopa ylläpidolle viestiä, ei oo muuten niistä kuulunu. Käytän myös mobiilia ja tuota kakkosta on joutunut joskus laittamaan, johtuikohan sitten siitä? Aika amatööri meininkiä täällä. :D [/quote] No jos tuosta on tullu, niin huhhuh :o ei oo meidän palstalaisten vika, jos ainoa toimiva versio on normaali tietsikkaversio
[/quote]
Eikä sekään ole virheetön. Nimimerkillä muutamia vikoja huomannut, mutta eivät haittaa käyttöä merkittävästi.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:14"]Sait avauksellasi aikaiseksi juuri sen, mitä pelkäsinkin: ylläpito alkaa bannaamaan kakkostajia, ei korjaa mobiilisivuaan. Toivottavasti olet nyt tyytyväinen, kun sinun takiasi syyttömät kärsivät ja mikään ei kuitenkaan muutu.
[/quote]
Jaa että minäkö kirjoiten heidän puolestaan kakkosia tai pakotan heitä spämmäämään niitä? ;) lähdin vain mukaan siihen keskusteluun, missä joku oli niin vihainen "2" -viesteistä. Kun tämä mobiilipaska ei vain toimi. Kyllä mullakin on sama oikeus lukea kakkossivua kuin muillakin :D
[/quote]
Sanoit aloittaneesi sen taistelkaamme 2 vastaan-ketjun. Siinähän kerroit ilmoittavasi ylläpidolle kaikki viestit, joissa lukee 2 tai kakkonen tms. No, onneksi olkoon, ylläpito näemmä on ottanut huolesi vakavasti ja alkanut jakamaan kakkostajille banneja. Ainoa vaan, että mobiilisivu ei taida korjaantua kuitenkaan, mobiilikäyttäjille on vain tiedossa enemmän hankaluuksia, jos pitää alkaa välttää sitä kakkostamistakin toiselle sivulle päästäkseen.
Sinulle muuten tiedoksi, että ne kakkostajat käyttävät yleensä sitä kakkosta päästäkseen seuraavalle sivulle, eivät ilkeyttään taikka spämmäämistarkoituksessa. Sinä kerroit spämmääväsi kakkosia tahallasi, joten et voi verrata omaa toimintaasi niihin mobiilikäyttäjiin, joilla ei ole muita vaihtoehtoja.
[/quote]
Häh?? :DDD en mä sitä alkuperästä tehnyt. Oon mobiililäyttäjä, enkä pääse kakkossivulle ilman kommentoimista -ap
[/quote]
Suo anteeksi väärinkäsitys. Luulin otsikkosi perusteella sinun tehneen sen ekan avauksen. Pahoitteluni sekaannuksesta. Ilmeisesti sen ekan aloituksen tekijän ansiota sitten se, että mulle tuli tänään banni kakkostelusta :(
Toivottavasti et turhaan kakkosia spämmäile ketjuihin, koska sehän on omiaan ärsyttämään lisää niitä, jotka aiheellisistakin kakkosista ärsyyntyvät.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:52"]Laitoin pitkän palautteen AV:n keskustelualueen vioista (en edes muistanut kaikkia) jo alkuviikosta. Suosittelen teille muille tekemään samaa ja spämmimään asiaa sinne palautelinkkiin. Mitä useampi, sen parempi. [/quote] No jos sinne asti tällä mobiilipaskalla edelleenkin pääsisi!
[/quote]
Kokeile, jos täysversio toimisi sen verran, että voisit mennä palautesivustolle. Muuten en osaa auttaa, mikäli tietokonetta ei löydy.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:14"]Sait avauksellasi aikaiseksi juuri sen, mitä pelkäsinkin: ylläpito alkaa bannaamaan kakkostajia, ei korjaa mobiilisivuaan. Toivottavasti olet nyt tyytyväinen, kun sinun takiasi syyttömät kärsivät ja mikään ei kuitenkaan muutu.
[/quote]
Jaa että minäkö kirjoiten heidän puolestaan kakkosia tai pakotan heitä spämmäämään niitä? ;) lähdin vain mukaan siihen keskusteluun, missä joku oli niin vihainen "2" -viesteistä. Kun tämä mobiilipaska ei vain toimi. Kyllä mullakin on sama oikeus lukea kakkossivua kuin muillakin :D
[/quote]
Sanoit aloittaneesi sen taistelkaamme 2 vastaan-ketjun. Siinähän kerroit ilmoittavasi ylläpidolle kaikki viestit, joissa lukee 2 tai kakkonen tms. No, onneksi olkoon, ylläpito näemmä on ottanut huolesi vakavasti ja alkanut jakamaan kakkostajille banneja. Ainoa vaan, että mobiilisivu ei taida korjaantua kuitenkaan, mobiilikäyttäjille on vain tiedossa enemmän hankaluuksia, jos pitää alkaa välttää sitä kakkostamistakin toiselle sivulle päästäkseen.
Sinulle muuten tiedoksi, että ne kakkostajat käyttävät yleensä sitä kakkosta päästäkseen seuraavalle sivulle, eivät ilkeyttään taikka spämmäämistarkoituksessa. Sinä kerroit spämmääväsi kakkosia tahallasi, joten et voi verrata omaa toimintaasi niihin mobiilikäyttäjiin, joilla ei ole muita vaihtoehtoja.
[/quote]
Häh?? :DDD en mä sitä alkuperästä tehnyt. Oon mobiililäyttäjä, enkä pääse kakkossivulle ilman kommentoimista -ap
[/quote]
Suo anteeksi väärinkäsitys. Luulin otsikkosi perusteella sinun tehneen sen ekan avauksen. Pahoitteluni sekaannuksesta. Ilmeisesti sen ekan aloituksen tekijän ansiota sitten se, että mulle tuli tänään banni kakkostelusta :(
Toivottavasti et turhaan kakkosia spämmäile ketjuihin, koska sehän on omiaan ärsyttämään lisää niitä, jotka aiheellisistakin kakkosista ärsyyntyvät.
[/quote]
No en turhaan tosiaankaan laita niitä kakkosia, mutta myönnän että noihin ko. keskusteluihin laitoin :) -ap
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:42"]Hei mä olin myös saanut bannit jostain syystä joka ei mulle ikinä selvinnyt. Lähetin jopa ylläpidolle viestiä, ei oo muuten niistä kuulunu. Käytän myös mobiilia ja tuota kakkosta on joutunut joskus laittamaan, johtuikohan sitten siitä? Aika amatööri meininkiä täällä. :D [/quote] No jos tuosta on tullu, niin huhhuh :o ei oo meidän palstalaisten vika, jos ainoa toimiva versio on normaali tietsikkaversio
[/quote]
Eikä sekään ole virheetön. Nimimerkillä muutamia vikoja huomannut, mutta eivät haittaa käyttöä merkittävästi.
[/quote]
No mä meinasinkin kirjoittaa tuohon viestin loppuun, että tuskin sekään on täysin virheetön :)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:14"]Sait avauksellasi aikaiseksi juuri sen, mitä pelkäsinkin: ylläpito alkaa bannaamaan kakkostajia, ei korjaa mobiilisivuaan. Toivottavasti olet nyt tyytyväinen, kun sinun takiasi syyttömät kärsivät ja mikään ei kuitenkaan muutu.
[/quote]
[/quote]
Oho! Olipas mun viesti outo :DD siis en oo mobiilikäyttäjiä vastaan todellakaan, koska itekin käytän tätä! Mutta tarkoitin, että ei varmaankaan oo yksin mun vika jos kakkosten kirjoittelijat saavat bannia (mun lisäksi)