Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittimaailmassa rehottaa painosyrjintä.

Vierailija
20.09.2021 |

Hesari.
Jos ihmiset eivät deittaile sellaisten ihmisten kanssa joita eivät halua, se on syrjintää.

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä artikkelin nainen oli kuulemma saanut paljon kommentteja kirjoituksiinsa lihavilta miehiltä, että heidänpä vasta on vaikea löytää treffiseuraa - etsivätkö siis sekö läskit miehet ettå naiset normaalipainoisia? Onko heillä siihen joku etuoikeus? Vai pitäisikö heidän nähdä toistensa läskien läpi, millainen kultakimpale sieltä sisältä löytyy??

Läskejä miehiä ja läskejä naisia kyllä riittää.

Itse olen jonkun verran ylipainoinen mies (tiedostan sen kyllä) ja normaalivartaloista naisseuraa on löytynyt, kun vaan karsin vähän "tasoa" sieltä naamarin kauneusosastolta ja käyttäydyn asiallisesti...

Vierailija
42/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne lihavat olleet suosittuja ennen nettiäkään. Silloin toki lihavia oli vähemmän, niin  jokainen löysi halutessaan hoikemman.

Sitä en käsitä, miksi lihava haluaa hoikan kumppanin. Se hoikempi  on varsinainen ilonpilaaja nyrpistäessään nenäänsä leffaherkuille ja mäkkärin ruoalle. Netflix ilta sohvalla ei kiinnosta, kun hoikka haluaa salille ja lenkkipolulle.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukkaat kokee sen "syrjivänä", mutta aivan oikein, sanavalinta on väärä - jokaisella on oikeus pariutua haluamansa kaltaisen ihmisen kanssa. Ei tähän sanavalintaan ehkä kannata liikaa takertua.

Vierailija
44/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tyttösiiderivalaille- ja maneeteille löytyy varmasti puolisoita samanpainoisista miehistä. Turha niitä on etsiä ajokoirien oloisten urheilullisten miehien joukosta...

Vierailija
45/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on koko syrjinnän käsite käytetty HS:ssä väärin. Hyvä että vauvalla ollaan kerrankin jokseenkin yksimielisiä.

Tänään tässä olen ylpeä av:stö. Eka krt tämäkin!

Vierailija
46/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin odottanut, että milloinka tämä järjetön voimaantuminen vaatimuksineen ajaa itsensä seinään.

Vierailija
47/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on ongelma?

Jokainen saa etsiä itselleen juuri sen sopivan kumppanin. Jos ei löydy, on vaihtoehtona olla yksin.

Minä olen mieluummin yksin kuin suhteessa sellaisen kanssa josta en ole kiinnostunut.

Ja tiedän että minä olen itsekin sieltä vähäisemmän kiinnostuksen kategoriassa, mutta ei se ole minulle mikään ongelma.

Vierailija
48/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on koko syrjinnän käsite käytetty HS:ssä väärin. Hyvä että vauvalla ollaan kerrankin jokseenkin yksimielisiä.

Tänään tässä olen ylpeä av:stö. Eka krt tämäkin!

Älä hoppuile.

Kyllä voimaantunut lauma rientää kohta tänne rähisemään ja syyllistämään.

Vierailija
49/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei suostu treffeille antamaan peppuseksiä se on syrjintää!

t. insinöörimies

Samaa mieltä. Nainen tokaisi vain että "en halua sinne mitään!" eli nainen syrjii preferenssejäni :(

Vierailija
50/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjintää ei ole se että yksilö valitsee tai torjuu mielihalujensa mukaan.

Syrjintää on se kun jokin joukko tai järjestelmä sulkee ulos tietyn tyyppisiä yksilöitä tai ryhmiä.

Ja tämä ymmärrys ihan kansakoulupohjalta.

Vierailija
51/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tyttösiiderivalaille- ja maneeteille löytyy varmasti puolisoita samanpainoisista miehistä. Turha niitä on etsiä ajokoirien oloisten urheilullisten miehien joukosta...

Hups!

Nyt kyllä sanoit ilmisevän totuuden ja se sattuu.

Joku kehopositiivinen saa kohta kommenttiorigamin ja menee psykologille avautumaan, kuinka JUURI HÄNTÄ nyt verisesti loukattiin.

Vierailija
52/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika toksista että pitäisi antaa kaikille vastaantuleville seksiä ihan vain siksi ettei syrjisi.

Hah, tuli mieleen yksi kuvakaappaus r/fatlogic jossa sanottiin että jos lihava naisjumalatar haluaa harrastaa jonkun kanssa seksiä, tulee tähän suostua koska kieltäytyminen mitätöi läskiä naista siinä määrin että se on jo ra/iskaus. :D Ja tuo väki on niin tiutau ettei todellakaan tiedä oliko kyseessä rölli vai ihan tosissaan oleva.

Vierailija
53/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan todettiin lakonisesti: ihmiset ihmisiä ja piiat ja rengit toisiaan.

Eli parisuhdetta etsittäessä tajuttiin tarkkaan, millainen on oma taso, ja rajattiin kumppaninhaku siihen omaan joukkoon.

Samalla tavalla ajattelemalla olisi nykyään helpompi elää. Vaikka Tinderin karkkikaupan valikoima tuntuu rajattomalta, mutta olisi siitä huolimatta hyvä tiedostaa omat rajoitteet ja arvata oma taso kumppania etsiessä.

Vierailija
54/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni ylipaino ei varmaan ole kenellekään mikään kynnyskysymys, mutta onhan tuollainen monen kymmenen kilon ylipaino jo ihan terveysriski ja varmasti vaikeuttaa kaikenlaista aktiviteettia elämässä. Jos vaikka perhettä suunnittelee, olisi kiva jos puoliso ei kupsahtaisi heti nelikymppisenä johonkin kansantautiin.

Älä nyt vttu viitsi esittää. Sinä tai kukaan muukaan ei ajattele kumppanin terveyttä tuossa tilanteessa, vaan ihan puhtaasti ulkonäköä. Miksi sinä ja nuut ette vaan voi reilusti myöntää asiaa, sen sijaan aina nenette tämän terveys lällällää pskan taakse.

Vierailija
55/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän saa naisia valkata painon ja iän perusterlla, sehän on vain biologiaa, nutta auta armias, jos nainen valkkaa miehiä ulkonäön perusteella, niin nainenhan on vain kranttu ja pinallinen.

Vierailija
56/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä artikkelin nainen oli kuulemma saanut paljon kommentteja kirjoituksiinsa lihavilta miehiltä, että heidänpä vasta on vaikea löytää treffiseuraa - etsivätkö siis sekö läskit miehet ettå naiset normaalipainoisia? Onko heillä siihen joku etuoikeus? Vai pitäisikö heidän nähdä toistensa läskien läpi, millainen kultakimpale sieltä sisältä löytyy??

Läskejä miehiä ja läskejä naisia kyllä riittää.

Kyllä tältä ihan oikeasti vaikuttaa.

Itse olen lihaksikas atleettinen mies ja varmaan 90% tykkäyksistä tulee ylipainoisilta ja sellaisilta jotka eivät urheilusta tykkää.

Vierailija
57/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti ymmärrä sitä, että jos minä käytän vaivaa useitakin tunteja viikossa ulkonäköni ja kuntoni ylläpitämiseen ja rajoitan mielihalujani, niin joku luulee että hänellä on oikeus vain tulla elämääni näkemättä vuokseni yhtään vaivaa ja vaatia minua pitämään hänessä asioista joita en itsessänikään hyväksy enkä katso.

Vierailija
58/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Hesari voi julkaista tuollaista paskaa? Tai no, ei pitäisi yllättää..

Vierailija
59/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vegaani nainen ei suostu syömääm treffeillä tarjoamaani sisäfilettä se on syrjintää.

M

Vierailija
60/147 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy. Oma veljeni on jäätävä läski ja taannoin katsoin, kun hänet ohitti tosi nätti ja tiimalasimuotoinen, pitkätukkainen lihava nainen eikä veljeni edes huomannut tätä. Paineli vaan ohi niin kuin ei olisi naista nähnytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan